Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Sjarmør
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greit det 

Anonymkode: 6114b...923

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt fobi for føtter, så vi hadde ikke vært en god match😂 Massere kan jeg klare (av noen jeg er glad i), men da utenpå sokker. Kyssing, nei det tror jeg jeg hadde slitt med.

Og så klarer ikke jeg å forstå at noen synes føtter er fint/sexy/pirrende, men det er jo fordi jeg misliker ben 😅

Anonymkode: c979f...991

• Liker 1
Skrevet

Liker det ikke, men har ikke pene føtter 😅 Hadde de vært yndige og vakre så hadde jeg ikke hatt noe i mot at mannen var opptatt av dem, men helst som en av flere ting på kroppen min, hovedfokus på føtter hadde gitt meg svært lite.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt weird altså. Veldig særlig om en fyr hadde begynt å mase masse om det. Blir litt stressa av tanken. 

Anonymkode: da4bf...dcb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er litt weird altså. Veldig særlig om en fyr hadde begynt å mase masse om det. Blir litt stressa av tanken. 

Anonymkode: da4bf...dcb

Blir du stresset av det😅det var jo ganske søtt det da.
Eg og syntes velstelte kvinneføtter er fine, samme med velstelte hender

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva ligger i å "like føtter"?

Er det så uskyldig at du synes det er pent med velstelte føtter, slik han over her skriver, eller innebærer det at du må styre og nærmest "spise"/slikke på føttene?? 

Jeg kunne aldri tenkt meg å slikke noens føtter, så forstår ikke helt begeistringen...

Anonymkode: d4519...165

AnonymBruker
Skrevet
Sjarmør skrev (5 timer siden):

Hei.

Jeg har alltid vært betatt av dame føtter. Men har hatt komplekser for å fortelle noen det. Jeg har vært bekymret/redd for at damer jeg har vært med oppigjennom skal synes det er upassende eller kanskje ekkelt om jeg skulle massert eller kysset føttene deres.

Når det er nevnt, så tenker jeg på sunne friske føtter, det er jo alt mulig der ute.

Så jeg undrer på hva dere kvinner tenker om det?

Jeg digger en mann som liker føtter. Selv er jeg ikke kilen heller, så han kan massere og kysse på dem så lenge han orker. 

Jeg elsker å gå barbeint 😉

Anonymkode: 2147b...bfb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (2 timer siden):

Blir du stresset av det😅det var jo ganske søtt det da.
Eg og syntes velstelte kvinneføtter er fine, samme med velstelte hender

Han kan lakke neglene mine om han vil 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han kan lakke neglene mine om han vil 😄

Ja det er bra. Stelle med fine damefoter er kjekt det, veldig feminint syntes eg. 🤭

• Liker 1
Skrevet
Soft mann skrev (24 minutter siden):

Ja det er bra. Stelle med fine damefoter er kjekt det, veldig feminint syntes eg. 🤭

Jeg elsker å gjøre helt unevnelige ting med hennes føtter. Først var det fremmed for henne, men nå elsker hun det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ekstremt kilen og takler ikke at noen berører mine føtter. Så det hadde vært en dårlig match. Selv synes jeg føtter er den minst attraktive kroppsdel 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid sagt at skulle jeg giftet meg på nytt, skulle jeg valgt en som har fotfetisj ;) Elsker all slagt berøring av mine føtter. 

Anonymkode: 68f67...04d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid syntes det var rimelig sært, helt til jeg traff på en selv. Det gir ikke meg noe å ha en fot langt nedi halsen hans, men jeg ser hvor mye han digger det og da digger jeg det også 😁 Og så er det ganske greit å slippe å sende bilder av resten av kroppen, han klarer seg lenge med bilde eller film av en fot eller to.

Anonymkode: 5aa70...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg er glad jeg ikke har en sånn mann selv. 

Anonymkode: 37c0e...06e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har alltid syntes det var rimelig sært, helt til jeg traff på en selv. Det gir ikke meg noe å ha en fot langt nedi halsen hans, men jeg ser hvor mye han digger det og da digger jeg det også 😁 Og så er det ganske greit å slippe å sende bilder av resten av kroppen, han klarer seg lenge med bilde eller film av en fot eller to.

Anonymkode: 5aa70...6fe

Ja mye enklere med bilder da. Og kan ta bilder alle plasser😅

Skrevet

Hadde vært helt greit det.

Men om det ble stort fokus og fetisjpreg så er vi jo ikke på samme linje liksom, det gir ikke meg noe seksuelt sett.

Fotmassasje er digg, men ikke pirrende liksom. For meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alle føtter over 3 år gamle er skikkelig ekle. Tær, negler, usj nei. Spiller ingen rolle hvor velstelte de er. Jeg vet ikke hvorfor jeg synes det er ekkelt, det har alltid vært sånn. Når jeg ser noen her hjemme diller med føttene, er jeg nær ved å brekke meg. De får beskjed om å kutte ut og vaske henda, uavhengig av hvor rene de føttene i utgangspunktet er. 

Det ville vært nei fra meg.

Anonymkode: 4ec58...aee

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (6 minutter siden):

Hadde vært helt greit det.

Men om det ble stort fokus og fetisjpreg så er vi jo ikke på samme linje liksom, det gir ikke meg noe seksuelt sett.

Fotmassasje er digg, men ikke pirrende liksom. For meg. 

Det som gir meg noe. Er at hun nyter. Å kysse er ikke mer enn ok for min del, samme med å suge på brystene. Men hun elsker det. Å slikke henne derimot gir meg veldig masse. Nesten som eg kan komme selv. 

Så er vel ikke alltid hva som gir meg noe , som betyr mest

Skrevet
Soft mann skrev (2 minutter siden):

Det som gir meg noe. Er at hun nyter. Å kysse er ikke mer enn ok for min del, samme med å suge på brystene. Men hun elsker det. Å slikke henne derimot gir meg veldig masse. Nesten som eg kan komme selv. 

Så er vel ikke alltid hva som gir meg noe , som betyr mest

?

Og poenget var? At jeg burde gjøre handlinger jeg ikke ønsker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...