lurker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars (endret) Jeg skal kjøpe en pulsklokke til mannen, han trenger den mest for å tracke puls og søvn av helseårsaker. Er det noen som har noe å anbefale? Ingen av oss har hatt pulsklokke før, så jeg er helt blank. Endret 16. mars av lurker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Hvor mye vil du bruke? Anonymkode: 19d00...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Fitbit er grei sånn, husk å sjekk at modellen har pulsmåler. Anonymkode: 510e3...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Fitbit charge 4 måler søvn mer nøyaktig enn garmin og polar, og har god pulsmåler. Den måler også nattlig temperatur, respirasjonsfrekvens og hrv. Om du betaler for abonnement får du mer detaljert info, men vanlig gratis holder i massevis. Anonymkode: 1484b...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 16. mars Forfatter #5 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor mye vil du bruke? Anonymkode: 19d00...3be Pris er ikke så viktig, er mest opptatt av at den skal være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Anbefaler å sjekke sånn "best i test" / youtube. Hvis du finner en klokke, sjekk dc rainmaker på youtube der han tester den. Han tester og analyserer alt på området. Anonymkode: 19d00...3be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars Veldig fornøyd med fitbit, brukt det i mange år. Anonymkode: cfbfd...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 16. mars Forfatter #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fitbit charge 4 måler søvn mer nøyaktig enn garmin og polar, og har god pulsmåler. Den måler også nattlig temperatur, respirasjonsfrekvens og hrv. Om du betaler for abonnement får du mer detaljert info, men vanlig gratis holder i massevis. Anonymkode: 1484b...ab0 Takk for tipset! Jeg fant den dessverre ikke i salg noe sted, men ser det finnes en Fitbit charge 6. Er det noen grunn til å tro at den ikke er like grei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Tracke helse??? Må mannen din ha en måler for å registrere om han føler seg frisk? Hva skal han gjøre hvis måleren ikke lenger står på "frisk"? Få legen til å skrive ut en resept? Jeg har hørt at menn trives best en hårsbredd fra livet, men at det er så alvorlig at de trenger en måler for å registrere om de er i live, det var nytt. Anonymkode: a98cb...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tracke helse??? Må mannen din ha en måler for å registrere om han føler seg frisk? Hva skal han gjøre hvis måleren ikke lenger står på "frisk"? Få legen til å skrive ut en resept? Jeg har hørt at menn trives best en hårsbredd fra livet, men at det er så alvorlig at de trenger en måler for å registrere om de er i live, det var nytt. Anonymkode: a98cb...333 hjelpes, det må være slitsomt å være deg. Anonymkode: 1484b...ab0 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå