Gå til innhold

Hvor lenge fungerte ditt elskerforhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ligget med samme mann i et halvt år, han har ikke ligget med noen andre på denne tiden, jeg har prøvd en annen, men landet på at det er han her jeg liker best og at jeg ikke trenger noen andre. Når vi er sammen er det som om vi er sammen, vi sover sammen, spiser, har det veldig fint. Vi var bekjente før vi fant ut at vi kunen begynne å ligge. Han sa selv før vi hadde kyssa at han ikke var ute etter forhold, han ahr hatt noen dårlige erfaringer og er ikke der i livet sitt osv. Det var greit for meg, jeg er også nylig single.
Nå har vi jo vært så mye sammen at jeg virkelig har følelser for ham, vi er jo blitt veldig godt kjent og snakker om det meste. Vi ligger sammen minst en gang i uka, ironisk nok har jeg mye mer sex nå enn med min eks.
Alt i alt syns jeg dette fungerer overraskende bra. Jeg trodde ikke helt såpass langvarige ff-forhold kunne funke.
Det er mange problemer i hans liv som jeg ser og som det er godt å ikke føle ansvar for, samtidig føler jeg meg som et positivt innslag i livet hans. Dealen var ikke at vi skulle være eksklusive, men nå har han nå vært det, da. (Ingen grunn til å tro han lyver.)
Jeg føler han er glad i meg, på sitt vis.
Det jeg lurer på er vel litt hva andres erfaringer er med slikt? Er det en slags tidsfrist på slike forhold, blir menn lei den samme dama? Vi har veldig bra og heftig sex, for meg er det ganske så ideelt. Menn utvikler vel kanskje ikke plutselig følelser etter såpass lang tid? Føler jeg har funnet en rimelig perfekt ordning og håper den kan bestå en god stund til.

Anonymkode: be36a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

monican94 skrev (4 minutter siden):

nææh hva med å prate med han? kanskje han føler det samme?

Joa, vi bør kanskje at en liten prat snart. Jeg vet ikke helt hva jeg vil selv. Det er fint sånn som det er nå, men jeg ville nok blitt sjalu hvis han plutselig hadde ligget med en annen, har vendt meg til at jeg "har" han nå, og det har jeg jo ikke.
Bekymrer meg litt for at det skal gå til helvete plutselig, men enn så lenge syns jeg det er mye bedre enn å være helt single, eller i et dårlig forhold. Nå får jeg sex og ikke minst fysisk nærhet, som jeg egentlig syns er enda viktigere, det er utrolig behagelig å være nær ham. På andre måter passer vi dårligere sammen, men jeg har venner som fyller de tingene.
Jeg tror bare ikke noen av oss forestilte oss at vi skulle fortsette jevnt og trutt med dette et halvt år etter, liksom... Det er et merkelig halv-forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har begynt å få følelser. Da vil du snart noe mer. Om han har følelser eller ikke, han vil ikke mer. Han har det fint nå, med  kjærestefordeler uten forpliktelser. Han kommer heller ikke til å ville noe mer. Så du må finne ut hva du vil, leve med følelser, eller kutte han ut. Dette blir uansett en dårlig deal for deg, om du vil fortsette. Slike forhold har en levetid på ca to år for de fleste. Det har stemt for meg også. 

Anonymkode: 51703...569

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ligget med samme mann i et halvt år, han har ikke ligget med noen andre på denne tiden, jeg har prøvd en annen, men landet på at det er han her jeg liker best og at jeg ikke trenger noen andre. Når vi er sammen er det som om vi er sammen, vi sover sammen, spiser, har det veldig fint. Vi var bekjente før vi fant ut at vi kunen begynne å ligge. Han sa selv før vi hadde kyssa at han ikke var ute etter forhold, han ahr hatt noen dårlige erfaringer og er ikke der i livet sitt osv. Det var greit for meg, jeg er også nylig single.
Nå har vi jo vært så mye sammen at jeg virkelig har følelser for ham, vi er jo blitt veldig godt kjent og snakker om det meste. Vi ligger sammen minst en gang i uka, ironisk nok har jeg mye mer sex nå enn med min eks.
Alt i alt syns jeg dette fungerer overraskende bra. Jeg trodde ikke helt såpass langvarige ff-forhold kunne funke.
Det er mange problemer i hans liv som jeg ser og som det er godt å ikke føle ansvar for, samtidig føler jeg meg som et positivt innslag i livet hans. Dealen var ikke at vi skulle være eksklusive, men nå har han nå vært det, da. (Ingen grunn til å tro han lyver.)
Det jeg lurer på er vel litt hva andres erfaringer er med slikt? Er det en slags tidsfrist på slike forhold, blir menn lei den samme dama? Vi har veldig bra og heftig sex, for meg er det ganske så ideelt. Menn utvikler vel kanskje ikke plutselig følelser etter såpass lang tid? Føler jeg har funnet en rimelig perfekt ordning og håper den kan bestå en god stund til.

Du burde ikke ligget med denne «andre». Utrolig dumt av deg. Ja, det har virkelig noe å si dersom dere skal være et par. 

Anonymkode: 2739b...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Slike forhold har en levetid på ca to år for de fleste. Det har stemt for meg også. 

Fleste og "fleste", mitt har vart i 5 år nå og ingen av oss vil noe annet.  Han er forøverig en yngre slektning av min ex-mann. Begjæret lot seg ikke stanse.

Anonymkode: f844c...744

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fleste og "fleste", mitt har vart i 5 år nå og ingen av oss vil noe annet.  Han er forøverig en yngre slektning av min ex-mann. Begjæret lot seg ikke stanse.

Anonymkode: f844c...744

🤮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige erfaring er at det ender alltid med at en vil noe mer. For ordens skyld kan jeg si at jeg har vært i begge ender på dette, som betyr at jeg har både vært den som skulle ønske det var noe mer og den som måtte avvise ønsket om at det var noe mer. Selv om dette er personlige referanser og anekdoter varer det ofte noen mnd før det skjer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt ut.
Du sier det jo selv, du har blitt glad i han, og virkeligheten er at du bare går og venter på kjærlighetssorgen 😞

Anonymkode: e8c7b...79a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 22.42):

Over ti år.

Et halvt år er fortsatt i startfasen, spør du meg.

Men ikke alle kan skille når man begynner å sove, spise eller henge sammen så det unngår jeg da det ofte fører til at de vil noe mer. 

Anonymkode: 596ea...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for innspill! (TS) Litt fint å se at flere har hatt langt lengre elskerforhold, da trenger jeg ikke stresse med det, i hvert fall. For det fungerer ganske så bra for meg nå, ja, jeg får så klart følelser, men jeg ser også at dette ikke er mannen i mitt liv, vi er for forskjellige. Men jeg blir jo glad i en person jeg tilbringer såpass mye tid med.
Om han hadde kuttet meg tvert av nå, hadde jeg blitt lei meg, men det virker ikke som om det skjer. Han er fornøyd!
Så får jeg bare være såpass påskrudd at jeg merker meg andre aktuelle. For jeg vil jo aller helst ha en person som virkelig ønsker meg, og som ikke bare vil ha meg et par ganger i uka.
MEn jeg syns det er bedre enn å være på sjekker'n og måtte prøve ørten forskjellige. Nå har jeg han her til jeg ev finner en god
og stabil fyr som er klar for noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ofte kommer det noe opp det første året: En finner seg en kjæreste, en får følelser, osv.

Men det går fint å holde et fwb-forhold i flere år om begge er innstilt på det. Jeg har hatt (og har fortsatt) flere elskerinner i 2-3 år.

Anonymkode: fee45...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for innspill! (TS) Litt fint å se at flere har hatt langt lengre elskerforhold, da trenger jeg ikke stresse med det, i hvert fall. For det fungerer ganske så bra for meg nå, ja, jeg får så klart følelser, men jeg ser også at dette ikke er mannen i mitt liv, vi er for forskjellige. Men jeg blir jo glad i en person jeg tilbringer såpass mye tid med.
Om han hadde kuttet meg tvert av nå, hadde jeg blitt lei meg, men det virker ikke som om det skjer. Han er fornøyd!
Så får jeg bare være såpass påskrudd at jeg merker meg andre aktuelle. For jeg vil jo aller helst ha en person som virkelig ønsker meg, og som ikke bare vil ha meg et par ganger i uka.
MEn jeg syns det er bedre enn å være på sjekker'n og måtte prøve ørten forskjellige. Nå har jeg han her til jeg ev finner en god
og stabil fyr som er klar for noe mer.

Du kommer aldri til å treffe noen god mann dersom du samtidig ligger med en annen. Du er ikke påskrudd for signalene - dessuten vil ingen mann med respekt for seg selv bli sammen med ei som aboslutt må ha noen å ligge med hele tiden. Du er ikke forholdsmateriale for mange. De fleste av oss greier fint å leve livet uten å være avhengig av sex og ligging som du. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er fungerte i 3 år, og er i 2 år. Får se hvor lenge mitt neste varer 🤭

Anonymkode: 89724...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og elskeren min rotet lå sammen av og på i to år. Begge lå med andre inne mellomrom. Endte med at vi begge fikk følelser. Vært ilag over 20 år nå.

Anonymkode: 2eb9a...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...