Gå til innhold

Instagram-kontoen min er blitt hacket

oslomaraton

Anbefalte innlegg

Kontoen min er blitt hacket og jeg jeg har mistet tilgang. Jeg har forsøkt å få nytt passord, men hackeren har tatt over tilgangen med sin email og tlf. Hva gjør jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du ikke har aktivert totrinnsbekreftelse tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre. Hvordan gikk dette til?

Anonymkode: 17268...e2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se om du får kontakt med noe support team fra de. Alle jeg kjenner som har fått den hacket har ikke fått den tilbake. Kan være annerledes om man er veldig kjent sikkert. 

Anonymkode: 81632...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du har mistet både tilgang med passord og oppretting via epost totrinns-bekreftelse, må du nok lage deg en ny. Husk å ikke bruke samme passord over alt. Siden passordet ditt allerede er på avveie, må du skifte passord alle steder du har brukt det samme passordet.

Anonymkode: 3b8c9...1a5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du ikke har aktivert totrinnsbekreftelse tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre. Hvordan gikk dette til?

Anonymkode: 17268...e2f

Jeg fikk melding fra en venn på insta, der jeg ble bedt om å gå inn på en lenke. Jeg trykket på lenken, men logget meg fort ut når denne lenken ba om passord for innlogging. Så utrolig dumt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
oslomaraton skrev (På 16.3.2025 den 22.42):

Jeg fikk melding fra en venn på insta, der jeg ble bedt om å gå inn på en lenke. Jeg trykket på lenken, men logget meg fort ut når denne lenken ba om passord for innlogging. Så utrolig dumt!

Da var du hakket?

Anonymkode: afed7...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da var du hakket?

Anonymkode: afed7...b71

ja,  og vedkommende har overtatt kontoen min med sin mail og tlfnr. jeg har mistet tilgang.  måtte lage ny konto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...