Danielmix Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Jeg er en mann på 40,veltrent,dominerende og lidenskapelig.Har opplevd mer og mer i det siste at den seksuelle lysten blir større og større..forskjellen de siste årene er at det som tilfredsstiller meg aller mest er og gi kvinnen under den seksuelle økten..fra tålmodigheten under forplay til og lytte til hennes kropp og hva den ønsker..og se henne nyte og vri seg i kåthet er det vakreste synet. Jeg er absolutt bestemt og dominerende men ikke ego. Min konsentrasjon og villighet er kun rettet mot hennes nytelse. Føler jeg vil ta henne til steder hun aldri har opplevd og er hennes Chiva. Hva mener dere kvinner om dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Hva er Chiva? Anonymkode: c250e...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Ok 👍 Anonymkode: b5aed...681 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars At du er full av degselv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Han er pleasure dom - de som vet, de vet å holde seg unna de der. Anonymkode: b5aed...681 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er pleasure dom - de som vet, de vet å holde seg unna de der. Anonymkode: b5aed...681 Hvorfor? Anonymkode: 74a95...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars Danielmix skrev (1 time siden): Jeg er en mann på 40,veltrent,dominerende og lidenskapelig.Har opplevd mer og mer i det siste at den seksuelle lysten blir større og større..forskjellen de siste årene er at det som tilfredsstiller meg aller mest er og gi kvinnen under den seksuelle økten..fra tålmodigheten under forplay til og lytte til hennes kropp og hva den ønsker..og se henne nyte og vri seg i kåthet er det vakreste synet. Jeg er absolutt bestemt og dominerende men ikke ego. Min konsentrasjon og villighet er kun rettet mot hennes nytelse. Føler jeg vil ta henne til steder hun aldri har opplevd og er hennes Chiva. Hva mener dere kvinner om dette? Er dette reklame, eller? Ute med snøret, se om noen biter på? Anonymkode: f367e...244 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er pleasure dom - de som vet, de vet å holde seg unna de der. Anonymkode: b5aed...681 Haha, det er de eneste man vil ha. Men ikke en som skryter av seg sjøl. Anonymkode: a7d14...639 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Haha, det er de eneste man vil ha. Men ikke en som skryter av seg sjøl. Anonymkode: a7d14...639 Egentlig enig, men de har en lei tendens til det og være hylende selvopptatt (ironisk nok). Anonymkode: b5aed...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars Jeg tror de fleste damene ble skikkelig tent av det du skrev, endelig en mann som kan og vil tilfredstille damer uten tanke på seg selv. De som ikke har fått vannplaning og sklidd av stolen allerede, får det når de ser at du har postet det under ditt eget nick. Anonymkode: 10541...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tror de fleste damene ble skikkelig tent av det du skrev, endelig en mann som kan og vil tilfredstille damer uten tanke på seg selv. De som ikke har fått vannplaning og sklidd av stolen allerede, får det når de ser at du har postet det under ditt eget nick. Anonymkode: 10541...593 Vannplaning. Jeg er dør. Anonymkode: b5aed...681 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han er pleasure dom - de som vet, de vet å holde seg unna de der. Anonymkode: b5aed...681 Fortell Anonymkode: 18b7b...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Del Skrevet 17. mars Fordekt kontaktannonse, patetisk. Anonymkode: 88752...a9b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Del Skrevet 17. mars Til info: Jeg har fullt fokus på kvinnens nytelse. Send meg gjerne pm. Hilsen mann Anonymkode: 561dc...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #15 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva er Chiva? Anonymkode: c250e...967 Hunngeit, heroin (en spesiell type som lukter geit) eller en type fargerik buss. https://www.dictionary.com/e/translations/chiva/ Jeg tenker at TS har noen ganske spesielle fetisjer. Anonymkode: dd2b0...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #16 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordekt kontaktannonse, patetisk. Anonymkode: 88752...a9b Dessuten forbudt etter reglene her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danielmix Skrevet 17. mars Forfatter #17 Del Skrevet 17. mars Chiva er en Gud innenfor hinduisme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #18 Del Skrevet 17. mars Danielmix skrev (51 minutter siden): Chiva er en Gud innenfor hinduisme Du synes du er en gud? Anonymkode: b5aed...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. mars #19 Del Skrevet 17. mars Jeg syns du er full av bullshit... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #20 Del Skrevet 17. mars Høres sykt slitsomt, nesten masete ut😅sex for meg er et samspill der begge nyter og hvor det kan være forskjellig fra gang til gang hvordan man nyter hverandre.. hadde blitt drittlei om det skulle vært gnikket og gnudd på meg mens jeg lagde et slags orgasmisk show for mannen 😎🥸 Anonymkode: 2d973...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå