AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Ts Anonymkode: acdb9...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Det finner du selv ut ved å sjekke utbetalingene på «mine sider» du har sikkert bare laget denne tråden i tradisjonens tro og vet innerst inne nøyaktig når trygden kommer… Anonymkode: 3d682...9e5 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Onsdag 19. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Førstkommende onsdag.... Anonymkode: 0bc28...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Det er så trist at dette er det du velger å bruke fritiden på, dette er hva du synes er morsomt. Håper du klarer å finne deg en hobby som gir livet ditt mer mening enn dette, TS. ❤️ Anonymkode: 750f4...517 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Det vet du godt Anonymkode: e4e86...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars Den kommer aldri i mars. Må nok vente til april. Anonymkode: ceb89...b9f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Mardina skrev (8 timer siden): Onsdag 19. hvordan vet du dette? Anonymkode: b7893...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvordan vet du dette? Anonymkode: b7893...51a Det er ikke meg du siterer, men jeg har vært ufør over 15 år. Og jeg tror aldri uføretrygden har kommet så "sent" som den 20. i mnd. Den kommer alltid den 19. , altså dagen før datoen NAV garanterer at den senest skal være på konto. Derfor tror jeg nok folk kan vite det ganske så sikkert, og svare at den kommer onsdag 19/3. Jepp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvordan vet du dette? Anonymkode: b7893...51a Står under mine utbetalinger Anonymkode: 1dfd1...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars Logg inn på nav så står det der. Her står det 19 Anonymkode: 30057...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars Istedenfor å lage tråd hver eneste mnd her på kg så kan du jo bare google? «Utbetalinger uføretrygd 2025» feks og du får opp en liste for hele året. Anonymkode: 5e27a...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ts Anonymkode: acdb9...0c1 Blir du aldri lei av disse månedlige barnslige trådene ? Anonymkode: c903a...9b9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Del Skrevet 17. mars som et filosofisk resonnement kan man fastslå at i enhver forsamling er den ene halvdelen dummer en den andre! Anonymkode: 9537c...222 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. mars #15 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): hvordan vet du dette? Anonymkode: b7893...51a Det står på min side på Nav.no. Svart på hvitt. Jeg (og mange andre uføre) får pengene den datoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #16 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den kommer aldri i mars. Må nok vente til april. Anonymkode: ceb89...b9f Jepp, blir det samme som skattepengene fra nå av, kommer en gang mellom våren og jul. Anonymkode: 8670f...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #17 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Istedenfor å lage tråd hver eneste mnd her på kg så kan du jo bare google? «Utbetalinger uføretrygd 2025» feks og du får opp en liste for hele året. Anonymkode: 5e27a...675 Jammen hva skal ts gjøre som hobby da om h*n skal slutte å lage slike tråder hver mnd 🙃 Anonymkode: e4e86...354 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 17. mars #18 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jammen hva skal ts gjøre som hobby da om h*n skal slutte å lage slike tråder hver mnd 🙃 Anonymkode: e4e86...354 Begynne å strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #19 Del Skrevet 17. mars Gled deg til april da kommer den den 16 ❤️ Anonymkode: d9f15...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #20 Del Skrevet 18. mars Perine skrev (5 timer siden): Begynne å strikke Støttes 👍🏻 Anonymkode: e4e86...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå