AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hei på dere på en søndagskveld… kun en liten utblåsning om vår flotte kropp! Ømme bryster første tegn på graviditet. OG kan være tegn på kommende mens… OG begge disse greiene skjer på samme tid i en syklus så du kan egentlig ikke bruke den infoen til noesomhelst nyttig! Jada, jeg er prøver og jeg syns kroppen har for mye likt rundt kommende mens og kommende graviditet til at jeg liker kvinnekroppen dritgodt akkurat nå. Anonymkode: f9ff1...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Skjønte så vidt halve innlegget ts... Men ja, kroppen kan lure oss. Nesten alle symptomer på graviditet er like som man har før mensen. Blitt lurt mange ganger. Anonymkode: a1c7c...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Ganske logisk at det er sånn med symptomer all den tid at man ikke kan ha symptomer på graviditet før HCG er over et visst nivå, så sannsynligvis vil man ikke ha noe særlig med symptomer på graviditet før uke 5. Så at man kjenner på ømme bryster etc før menstruasjon kan man ikke tolke hverken den ene eller andre veien. Anonymkode: 3d723...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Kvinnekroppen er alt annet enn fantastisk, den er faktisk ganske talentløs. Konseptet mens er det mest idiotiske jeg vet om. Hater de periodene jeg må ha det for å bli gravid. Anonymkode: 0a9da...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå