AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hvis legen ber deg komme tilbake på kontroll om 2-4 uker, hvor lenge venter du? Går det da 2, 3 eller 4 uker før du drar tilbake til legen? Anonymkode: 08692...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Kommer helt an på hva det dreier seg om og hvilke tidspunkt som passer. Anonymkode: ffbf0...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Nærmere 4 enn 2, som en generell regel. Såframt jeg føler meg ok da. Anonymkode: 83621...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars 3 uker etter, med mindre jeg blir verre/bedre. Anonymkode: 527fd...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Det kommer an på flere ting, men først og fremst når legen har ledig time kombinert med min timeplan på jobb. Jeg ville først sett om legen hadde noe ledig en tirsdag eller torsdag mellom 10 og 12, for da passer det greit om jeg er borte fra jobb. Men om det f.eks. var ledig torsdag i dette tidsrommet etter både 2, 3 og 4 uker, tror jeg at jeg hadde valgt torsdag etter 3 uker fordi det er midt på. Eller hvis årsaken til at jeg var hos legen var noe som plaget og hemmet meg i hverdagen og som potensielt ikke ble bra igjen etter første legebesøk, så hadde jeg sikkert forsøkt å få time etter ca. 2 uker. Anonymkode: 0756e...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Legen gir meg alltid ny time mens jeg er på time om jeg trenger å komme tilbake for kontroll. Anonymkode: 8e093...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legen gir meg alltid ny time mens jeg er på time om jeg trenger å komme tilbake for kontroll. Anonymkode: 8e093...266 Og da bestemmer legen intervallet mellom timene, så fremst det passer med jobben min. Anonymkode: 8e093...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Min lege har hatt meg på time hver andre uke. Får ny time når jeg er hos ham. Siste er om 3 uker. Anonymkode: 7cac3...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Spørs på legen. Med fastlegen avtaler jeg enten med legen direkte eller med sekretæren på vei ut, og får da den timen som passer best for meg. Er det 3 uker eller lengre, er timeboka så godt som tom uansett. Mens øyelegen min har konstant veldig full timebok, så der blir jeg bare satt opp på en ledig time (ofte må han "lage" en ny time også, når det er ekstra kontroller utenom det vanlige intervallet mitt) og må ta den timen jeg får. Anonymkode: 60eda...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå