Gå til innhold

Jeg skal tjene 100 000 i år uten jobb:)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Grensen på 0,4 G handler mer om hen velger å søke jobb som eks støttekontakt. Hen kan også søke om VTA hos NAV og tjene opp til 1 G. 

Anonymkode: 18bc6...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Onlyfans🤷‍♀️

Anonymkode: 1f89e...c72

Tulling

Anonymkode: 34158...128

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (11 timer siden):

Må si meg enig i den personen som sa Onlyfans. Du behøver ikke brette deg ut i sjøstjerne modus for å vasse i penger. Bare bildet av tær eller føtter geenrelt er nok. Er nok raringer der ute med alt for mye penger som betaler dyrt for å runke etter bilder av sure tær. 

Eventuellt få kompiser og venninner til å gå i cubus eler HM truser,for så å selge de på FINN. Du legger bare ut diverse modell bilder til illustrasjon. Dette virker bra så lenge Finn ikke avviser eller tar ned annonsene. Er også nok mannfolk i dette landet som betaler dyrt for brukte truser.

Ingenting i hovedinnlegget indikerte at TS er ute etter å selge selvrespekten sin. 

Anonymkode: c4641...dae

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ingenting i hovedinnlegget indikerte at TS er ute etter å selge selvrespekten sin. 

Anonymkode: c4641...dae

Selvrespekt er da veldig oppskrytt i dagens Norge,eller vestlige verden om det er snakk om penger? Eneste som respekteres i dag er hvor stor bankkonto du har. I hvertfall sån på overflaten. Så om raske penger,og ikke minst gode penger er målet,så er tipset mitt bra det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tulling

Anonymkode: 34158...128

Så alle som driver med OF er tullinger? Mennesker som tjener millioner av dollar,for ikke snakke om kroner i året. Du vet også at med OF kan du poste hva du vil. Behøver ikke nødvendigvis være virtuell prostitusjon osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 21.47):

Hei!

Jeg er ufør og har satt meg et mål om at jeg i år skal tjene 100 000kr utenom uføretrygden. Hittil i år har jeg tjent litt på å sitte barnevakt, kjøpt billige ting på Finn og pusset det opp litt og har gått litt tur med hunder. Jeg har tjent 11 000 til nå, så er ikke helt i rute for å nå målet mitt innen nyttår. Noen som har tips til andre måter å tjene penger på? Det kan ikke vær fysisk krevende pga helsen min.

Anonymkode: e6dcd...7f7

Dette er per definisjon arbeid.

Anonymkode: 9c7f3...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...