AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hei. Eldste sønnen min begynte med feber onsdag, hadde feber 3 dager før det ga seg og begynte da med snørr/litt slimhoste i går og litt verre i dag. Jeg har foreløpig hatt dager med hodepine og at det gjør litt vondt i muskler, ingen feber enda. Men både minste sønnen og jeg har veldig vondt i huden, at det svir/brenner både når vi blir tatt på og utenom. Itillegg klør det på huden våres alle 3😅 Det viser seg at en i klassen til eldste ligger med influensa nå. Så det er mulig det vi har🤔 Men vanskelig å vite med så mye som surrer rundt😅 Hvordan har dere hatt det? Anonymkode: 0e1a5...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Har hatt influensa flere ganger (påvist hos lege), og hver gang har det kommet kastet over meg. 0 til 100 med høy feber, hodepine, muskelverk... Anonymkode: 3d060...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt influensa flere ganger (påvist hos lege), og hver gang har det kommet kastet over meg. 0 til 100 med høy feber, hodepine, muskelverk... Anonymkode: 3d060...fbb Huff så uheldig ☹️ vi hadde influensa type A for 3 år siden , aldri vært så dårlig før som da😅 Anonymkode: 0e1a5...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Var frisk som en fisk kl 16.00 og "dausjuk" med høy feber kl. 1615. Feber, vondt i kroppen og helt utmattet. Sov hele tiden. Å gå på do var noe jeg grudde meg til, var et H... å gå fra sengen til do. Hadde ingen andre symptomer. Påvist type A. Anonymkode: 4b052...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Kun eldste sønnen vår hadde influensa her. Feber i 5 dager ca på maks 39,7 grader og var utilpass/slapp i 7 dager, og ingen matlyst. Han kastet opp første dagen men ikke noe mer. Snørr og hoste. Ingen av oss andre 3 i hus fikk det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Jeg har hatt influensa og svineinfluensa påvist hos lege to ganger. Jeg har aldri vært så syk hverken før eller etter som jeg var de to gangene. Lå rett ut med feber på over 40 i dagesvis. Måtte velge om jeg skulle lage meg en brødskive eller gå på do, for hadde bare energi til en av delene. Bare det å skifte kanal på TV var en utfordring, et par av dagene kom jeg meg knapt opp av senga. Hadde grisevondt i hele kroppen. For å si det sånn: Har du influensa så er du ikke i tvil. Jeg har også hatt korona og et par skikkelige forkjølelser og man blir slått ut av det også, men på en helt annen måte. Anonymkode: cab57...31e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars Jeg ble snikende syk ved at jeg fikk feber og var slapp og fikk tiltakende hoste i ca 3 dager før jeg ble brått dausjuk dag 4 med over 40 i temp som varte i 20 dager. Lå sammenhengende i senga og var seriøst redd for å dø siden jeg ikke fikk hjelp fordi det bare var influensa. Viste seg etter tre uker at det også var korona og lungebetennelse og da ble jeg innlagt. Er i grunn usikker på hvordan dette skulle gått om jeg ikke ble innlagt på tampen der.... Anonymkode: b8220...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Jeg har aldri hatt influensa, kun vært forkjølet. Sønnen min på 16 år, har heller ikke hatt influensa. Anonymkode: bc5d9...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Erfaring med svimmelhet under og etter influensa? Sånn passe frisk igjen, men svimmel på dag 5…. Anonymkode: 527c7...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars Hatt influensa en gang, for to år siden. Trodde jeg hadde hatt det før, men nei. Dette var noe annet. Hadde feber i syv dager, fem av de bikka jeg 40. Vondt å spise, vondt å se på tv, vondt å gå på do, vondt å være i live egentlig😅 Lå for det meste i et mørkt, kaldt rom og ba til Gud om å snart bli bedre🤣 Normalt veldig godt trent, tok over en mnd før jeg klarte å trene for fullt igjen Anonymkode: 22048...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars Nå i feb/mars hadde vi først influensa type b, sykehus på en i familien. Deretter rett på influensa type a. Varte i 14 dager gjennomsnitt. Man er liksom ikke i tvil, klarer så vidt stå på bena og feber over 40 på alle mann. Får ikke i næring, vondt i hele kroppen, huden, hodet og mye slim og hoste. Anonymkode: b23e4...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars Jeg hadde influensa i oktober i fjor. Begynte som en vanlig forskjølelse, som utviklet seg til lett feber og generelt ubehag i kroppen. Det hele toppet seg da jeg fikk et par dager med øyebetennelse. Jey!! Tok vel godt og vel 1 mnd før alt var ute av kroppen 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars Jeg har har aldri vært hos legen for influensa, utover covid tester så klart. Egenmelding har alltid vært tilstrekkelig, Kan dere forklare hva dere sa og gjorde hos legen? Jeg har vært veldig mye syk i det siste, men har veldig liten erfaring med å faktisk oppsøke legen og vet nærmest ikke hvordoran det foregår. Jeg har fastlege men han er sykemeldt på 4 året, så det er bare vikarer. Jeg ser at det settes opp telefonlinjer, men hva kan man bruke dem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars Jeg hadde dårlig allmenntilstand og hodepine i fire dager før feberen og hosten kom. Var syk i åtte dager, før jeg begynte å føle meg bedre. Anonymkode: 917a2...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars Har akkurat hatt infuensa hadde 38,6 i feber i 5 dager og hodepine og ekstrem hoste. Har hostet i 2 uker Jeg hadde heller tatt 2 uker med influensa enn 1 dag med omgangssyke. Influensa er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars pop up bruker skrev (22 minutter siden): Jeg har har aldri vært hos legen for influensa, utover covid tester så klart. Egenmelding har alltid vært tilstrekkelig, Kan dere forklare hva dere sa og gjorde hos legen? Jeg har vært veldig mye syk i det siste, men har veldig liten erfaring med å faktisk oppsøke legen og vet nærmest ikke hvordoran det foregår. Jeg har fastlege men han er sykemeldt på 4 året, så det er bare vikarer. Jeg ser at det settes opp telefonlinjer, men hva kan man bruke dem til? Om han er frisk og rask fra før og ikke har noen underliggende sykdommer er det ingen grunn til å oppsøke fastlege ved influensa. Anonymkode: 38b97...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Del Skrevet 16. mars Hadde det i 2019, og for oss var det verre en Covid. Har ikke vært skikkelig syk siden det Anonymkode: ae80e...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars Helt elendig. Feberen kom plutselig og steg veldig raskt. Neste dagen kunne jeg ha null feber og så 2 dager senere kunne jeg plutselig få feber igjen. Var ikke så veldig sår i halsen, bare litt. Men HERREGUD så jævla mye slim og snørr. Føler jeg har ikke gjort annet i siste 3 ukene enn å gå og snyte meg og ha ekstreme mengder snørr i papiret, og ha tørhoste og slimhoste samtidig hvor jeg hoster opp masse slim konstant. Anonymkode: 3b5e1...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 17. mars #19 Del Skrevet 17. mars Tipp topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #20 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har aldri hatt influensa, kun vært forkjølet. Sønnen min på 16 år, har heller ikke hatt influensa. Anonymkode: bc5d9...8c6 Det er egentlig usannsynlig. Du har mest sannsynlig hatt det, men med lette symptomer. Dette kan du derimot ikke vite sikkert fordi de færreste blir testet for influensa på legekontoret. Det skjer omtrent kun om man blir så dårlig at man havner på sykehus. Jeg har selv ikke vært langvarig febersyk siden barneskolen. Er 40 år nå. Barna mine har vært jevnlig syke de første 5-6 første årene og har mest sannsynlig nettopp hatt influensa med høy feber i 5-6 dager og fortsatt litt slakke. Jeg hostet, hadde litt muskelverk og rennende nese. Antagelig blitt smittet av influensaen til barna, men sluppet billig unna nok en gang. Anonymkode: e8b18...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå