AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Ønsker å være nær en storby, sånn type 20-30 min kjøring. Ønsker at stedet er barnevennlig og har litt å by på Anonymkode: 14661...89e
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Leirsund 😊 Alle jeg kjenner som er derfra er skikkelig fine folk 😄 17 min. med tog inn til Oslo. Anonymkode: 002df...097 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Ingen rimelige steder som er barnevennlig i min målestokk. Alt av steder som har mye å by på utenfor Oslo er dyrt. Bærum er beste eksempel, og er vel det stedet i Norge som er mest barnevennlig med tanke på tilgang til marka og sjøen, ørten forskjellige idrettsanlegg og svømmehaller, men så betaler man jammen for det også Anonymkode: 8367a...9ad
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Hva som er rimelig handler jo met om hvor dere flytter fra. Anonymkode: e1296...2fb
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars Så det er samme om det er nord eller øst? Os, Askøy, Øygarden nær Bergen kan være noe? Nå er ikke jeg kjent alle steder, men det tar ikke lang tid til Bergen. Prisene varierer nok etter hvor man bor. Så det spørs hva dere ser etter. Anonymkode: b3d5a...94f
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars Hvilke byer definerer du som storby? Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Tromsø - andre? Har litt å by på - hva da? Kultur? Shopping? Restauranter? Natur? Hvor stor bolig vil dere ha og hva skal den koste? Uten litt mer informasjon blir dette et "hvor langt er et tau"-spørsmål. Anonymkode: b0beb...cbd 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Kanskje si noe om verdensdel, eller? Anonymkode: c3fbc...8f7
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så det er samme om det er nord eller øst? Os, Askøy, Øygarden nær Bergen kan være noe? Nå er ikke jeg kjent alle steder, men det tar ikke lang tid til Bergen. Prisene varierer nok etter hvor man bor. Så det spørs hva dere ser etter. Anonymkode: b3d5a...94f Askøy, nei.. Øygarden med de rushkøene t/r jobb? Nei, tar lang tid ,pluss jobbing på nye broen.. Os er lengre vekke enn 20min. Anonymkode: 18624...c38
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars Askøy har båt til bergen da. Men Barnevennlig. tja, muligens noen steder. Anonymkode: 18624...c38
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars Kristiansand er veldig barnevennlig og har mange rimelige områder. Anbefaler spesielt Vågsbygd i Kristiansand Vest. Veldig greie priser, 10-20 min til sentrum (avh. av hvor du bor). Noen sier at sørlendinger er vanskelige å bli kjent med. Mulig det stemmer, men vi flytta hit for fire år siden, og har blitt kjent med mange. Mulig det er fordi Vågsbygd har en veldig god blanding av sørlendinger, folk fra andre steder i Norge og folk fra andre land? Anonymkode: ef33f...ce2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kristiansand er veldig barnevennlig og har mange rimelige områder. Anbefaler spesielt Vågsbygd i Kristiansand Vest. Veldig greie priser, 10-20 min til sentrum (avh. av hvor du bor). Noen sier at sørlendinger er vanskelige å bli kjent med. Mulig det stemmer, men vi flytta hit for fire år siden, og har blitt kjent med mange. Mulig det er fordi Vågsbygd har en veldig god blanding av sørlendinger, folk fra andre steder i Norge og folk fra andre land? Anonymkode: ef33f...ce2 Hiver meg på denne. Barnevennlig og fint her. Innflytter og bor på østsiden og trives veldig godt. Er noen steder en må være litt mer obs og gjerne unngå, men sånn er det jo de fleste steder. Bodd her i 20år og sett folk flytte fra, og komme tilbake igjen med barn, for en får så mye for pengene her kontra for eksempel i Oslo. Anonymkode: 709cf...836
AnonymBruker Skrevet 16. mars #15 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hiver meg på denne. Barnevennlig og fint her. Innflytter og bor på østsiden og trives veldig godt. Er noen steder en må være litt mer obs og gjerne unngå, men sånn er det jo de fleste steder. Bodd her i 20år og sett folk flytte fra, og komme tilbake igjen med barn, for en får så mye for pengene her kontra for eksempel i Oslo. Anonymkode: 709cf...836 Problemet er bare bibelbelte orker ikke bo i et miljø hvor mange er kristne Anonymkode: e02c0...a9f
AnonymBruker Skrevet 17. mars #16 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Problemet er bare bibelbelte orker ikke bo i et miljø hvor mange er kristne Anonymkode: e02c0...a9f Uff nei. Slemme er det også. Anonymkode: b6a71...16e
AnonymBruker Skrevet 17. mars #17 Skrevet 17. mars Rygge. 40 min til Oslo og 20 til Fredrikstad med tog. Anonymkode: bad01...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå