AnonymBruker Skrevet 17. mars #41 Del Skrevet 17. mars Det er som å spørre en som elsker sjokolade om de blir sliten av å tygge den😄 Anonymkode: f2d83...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #42 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, man kan få hevelser og bli sår i strengen om man ikke har hatt nok glid. Anonymkode: b3a2d...577 Hele penisen min hovent opp denne gangen omkrets er økt me 2 cm🙈. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 21. mars #43 Del Skrevet 21. mars Jeg vet ikke om det er "herding" eller hva. En gang i tida kunne jeg bli sår, ikke sliten, av mye, eller skal vi si, intense, "seanser" med mye sex. Altså, det er klart at det ble mange runder når man er yngre, men rundetidene var jo kortere. Etterhvert har det egentlig blitt mer som 6683...aa1 over påpeker, man kjenner det i muskler (hofter) når det har vært intenst og gjerne intenst over flere dager, ikke så mye sårt i penishodet. Men det er altså intenst, og tilhører den tiden man hadde kvinner som man traff nå og da og hadde tiden i lag til å pule. Det blir ganske enkelt annerledes i et forhold når hele hverdagen er i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå