Gå til innhold

Menn, kan dere bli slitne i penis/ trenge pause etter mye sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, det er vanlig. Begge mine ekser fikk det innimellom. Trengte ikke være SÅ mye sex heller. Men en lengre runde feks, og kommer an på fuktighet på penis og i fitta  som varierer, etc. Mange faktorer.

Anonymkode: 3d695...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Begge mine blir såre og ømme i etterkant etter mye sex.

Dog har de aldri avvist meg, så det behovet for pause kan ikke være altfor stort 😅

Anonymkode: 6ce41...718

🤮

Anonymkode: 12966...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke sliten i penis. Det er ikke en eneste muskel der, så den kan ikke bli sliten. Det er jo en del andre muskler, både i mage, lår og rumpe, som jobber mye når man har sex, så etter en stund kan man absolutt bli sliten, men ikke i penisen.

Den kan bli sår, så innimellom kan en liten pause være på sin plass. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den skal jo " hovne " opp litt da...........

Men skjønner at her er det snakk om en annen definisjon av hoven. 

Anonymkode: 3c8dc...bc0

Hehe. Det skal den. Men eg får væskeansamling i den🙈 så det er ikke normalt. 

men håper den er klar i løpet av uken😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (12 timer siden):

Etter å ha hatt sex i mange timer denne helgen, så har den hovnet opp en del. Det har skjedd før og. Snakker om mange timer før det skjer da

Mange orgasmer da eller?

Anonymkode: 19e52...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doolittle skrev (12 minutter siden):

Blir ikke sliten i penis. Det er ikke en eneste muskel der, så den kan ikke bli sliten. Det er jo en del andre muskler, både i mage, lår og rumpe, som jobber mye når man har sex, så etter en stund kan man absolutt bli sliten, men ikke i penisen.

Den kan bli sår, så innimellom kan en liten pause være på sin plass. 

Så lenge penis ikke får orgasme, kan den holde på i evigheter 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange orgasmer da eller?

Eg fekk ingen nei🙈 men det er bare sånn. Men er digg uansett… og det er veldig godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lenge penis ikke får orgasme, kan den holde på i evigheter 🤩

Din kanskje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

🤮

Anonymkode: 12966...2d5

Spy-emoji er veldig voksent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan bli sår og øm ja. Har et veldig stort kukhode som får gjennomgå ved lange økter. 

Anonymkode: d6fcc...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sårhet kan komme etter bare ett samleie. Da snakker jeg om rød, øm forhud. Jeg har opplevd det flere ganger, forårsaket av at skjedemusklene "låser seg" til en trang ring etter orgasme. Det er som om muskelsammentrekningene ender "sammentrukket" etter orgasmen, slik at skjeden blir veldig trang. Da skjer det. 

Anonymkode: 6ef28...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Som kvinne kan jeg noen ganger kjenne at jeg trenger en pause etter mye sex, kan bli litt sår, ikke være våt nok osv.
Kan det samme skje med menn, og i så fall hvordan? Jeg tenker ikke på om man ikke blir kåt, men at man faktisk fysisk
trenger å ta seg inn igjen.

Anonymkode: c1d29...ae9

Jeg kan tilbringe timer i senga, men da med litt små dupper og pauser.. F.eks. på do, drikke vann, strekke litt på bena..  Mye av tiden går også med til massasje og bruk av oljer som lukter godt.. Eller at en av oss leser en sexnovelle.. 

Men jeg er en som er glad i å kysse, rulle rundt å tørrjokke, klemme og kose, for å tirre hverandre opp igjen. Jeg synes nærheten og kroppskontakten er så deilig å kjenne på, men også av tyngden når hun ligger oppå meg.. Dupper vi av i skje, er det pikken som først våkner.. Litt vrikking av rumpa hennes, så smetter den uhindret inn igjen..

Jeg synes det er mye å finne på, så det blir også varierende..
Det som stopper "oss" i å ha mere sex, er at vi er sulten på lunch🤭

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Jeg kan tilbringe timer i senga, men da med litt små dupper og pauser.. F.eks. på do, drikke vann, strekke litt på bena..  Mye av tiden går også med til massasje og bruk av oljer som lukter godt.. Eller at en av oss leser en sexnovelle.. 

Men jeg er en som er glad i å kysse, rulle rundt å tørrjokke, klemme og kose, for å tirre hverandre opp igjen. Jeg synes nærheten og kroppskontakten er så deilig å kjenne på, men også av tyngden når hun ligger oppå meg.. Dupper vi av i skje, er det pikken som først våkner.. Litt vrikking av rumpa hennes, så smetter den uhindret inn igjen..

Jeg synes det er mye å finne på, så det blir også varierende..
Det som stopper "oss" i å ha mere sex, er at vi er sulten på lunch🤭

Å du er kosete du 😉

Anonymkode: ec2b4...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Å du er kosete du 😉

Ja.. kos og nærhet er noen ganger bedre enn sex.. så enkelte ganger, ligger jeg bare koser, kysser og styker ei dame på ryggen.. Vi blir enormt kåt, men de sier at kåtheten er så deilig å kjenne på.. Og ikke minst at hun stoler på min tålmodighet, så jeg er nok et levende onani-materiale. Men for min del er det deilig å kunne unne noen godt i alenetid🥰 

Dette er alltid noe jeg gjør i 1. sexdate, jeg er temmelig grådig med lisskarn😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (22 minutter siden):

Ja.. kos og nærhet er noen ganger bedre enn sex.. så enkelte ganger, ligger jeg bare koser, kysser og styker ei dame på ryggen.. Vi blir enormt kåt, men de sier at kåtheten er så deilig å kjenne på.. Og ikke minst at hun stoler på min tålmodighet, så jeg er nok et levende onani-materiale. Men for min del er det deilig å kunne unne noen godt i alenetid🥰 

Dette er alltid noe jeg gjør i 1. sexdate, jeg er temmelig grådig med lisskarn😅 

Hva er 1.sexdate? Er det forskjell på det og en 1.date? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri møtt en mann som har sagt noe om at han er "sliten" i penis, men sår, ja det har forekommet. ? Det har skjedd noen ganger. En gang hadde jeg og en kjæreste sex 7-8 ganger på èn dag (tilbragte hele dagen i senga en søndag) og da var både han og jeg veldig såre de siste par gangene. 

Sliten generelt i kroppen kan man nok bli etter å ha hatt sex i mange timer, så det kan også hende. Det er jo en fysisk aktivitet. Men selve penisen blir nok ikke sliten. Den har jo ingen muskler, bare svampvev og blodårer.

Anonymkode: f5c0b...35c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Som kvinne kan jeg noen ganger kjenne at jeg trenger en pause etter mye sex, kan bli litt sår, ikke være våt nok osv.
Kan det samme skje med menn, og i så fall hvordan? Jeg tenker ikke på om man ikke blir kåt, men at man faktisk fysisk
trenger å ta seg inn igjen.

Anonymkode: c1d29...ae9

Ja, man kan få hevelser og bli sår i strengen om man ikke har hatt nok glid.

Anonymkode: b3a2d...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn kan bli såre ja, dersom man er trang i hvert fall 

Anonymkode: c0771...772

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er 1.sexdate? Er det forskjell på det og en 1.date? 

Det er den første gangen vi møtes.. Da ser vi om kjemien stemmer, litt mat.. med hyggelig prat og hensikten med datingen. Vi skal jo tross alt møtes flere ganger, så første inntrykket er superviktig.. Derfor blir det ikke bestandig sex, bare kos og velvære, men også for for å skape tillit. Noen ganger sprekker vi på morgenen, men det har også godt meget bra👍🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir ikke sliten i penis, men blir jo sliten i en haug med muskler som trengs for å ha sex. Kan også bli vanskeligere å oppnå eller beholde en ereksjon hvis jeg er utslitt i de musklene som brukes til sex. Og penis kan absolutt bli sår, rett og slett pga. friksjon. Så det finnes grenser, det gjør det. Men da snakker vi gjerne etter 4-5-6-7 ganger på en dag, altså. 

Anonymkode: 6683a...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...