AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Som kvinne kan jeg noen ganger kjenne at jeg trenger en pause etter mye sex, kan bli litt sår, ikke være våt nok osv. Kan det samme skje med menn, og i så fall hvordan? Jeg tenker ikke på om man ikke blir kåt, men at man faktisk fysisk trenger å ta seg inn igjen. Anonymkode: c1d29...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Tror det varierer en del, men ja, man kan trenge en pause innimellom. Anonymkode: 1825f...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Begge mine blir såre og ømme i etterkant etter mye sex. Dog har de aldri avvist meg, så det behovet for pause kan ikke være altfor stort 😅 Anonymkode: 6ce41...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som kvinne kan jeg noen ganger kjenne at jeg trenger en pause etter mye sex, kan bli litt sår, ikke være våt nok osv. Kan det samme skje med menn, og i så fall hvordan? Jeg tenker ikke på om man ikke blir kåt, men at man faktisk fysisk trenger å ta seg inn igjen. Anonymkode: c1d29...ae9 Etter å ha hatt sex i mange timer denne helgen, så har den hovnet opp en del. Det har skjedd før og. Snakker om mange timer før det skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som kvinne kan jeg noen ganger kjenne at jeg trenger en pause etter mye sex, kan bli litt sår, ikke være våt nok osv. Kan det samme skje med menn, og i så fall hvordan? Jeg tenker ikke på om man ikke blir kåt, men at man faktisk fysisk trenger å ta seg inn igjen. Anonymkode: c1d29...ae9 Sliten er ikke rett ord føler jeg. Mer sår, vondt, ubehagelig, Smerte. Da trenger man fysisk å slappe av litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Ja, jeg har opplevd at menn sier det, men ikke gravd noe mer etter at de har sagt "den" er litt sliten. Så lurer litt på hvordan det utarter seg. Syns jo egentlig det er litt fint at det ikke bare er kvinner som kan merke det etter mye sex. Om jeg har hatt sex fire-fem ganger på et døgn, kan jeg merke at jeg trenger noen dager på å bli normal igjen. Anonymkode: c1d29...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars Rosa Gnom skrev (2 minutter siden): Sliten er ikke rett ord føler jeg. Mer sår, vondt, ubehagelig, Smerte. Da trenger man fysisk å slappe av litt. Så menn kan også rett og slett bli såre, er det fra friksjonen? Anonymkode: c1d29...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Begge mine blir såre og ømme i etterkant etter mye sex. Dog har de aldri avvist meg, så det behovet for pause kan ikke være altfor stort 😅 Anonymkode: 6ce41...718 Oi! Snakker vi diphallia? Det er veldig sjeldent! (Men det vet du vel selv) Anonymkode: 00b6a...770 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Har jeg aldri opplevd, men nå er det lenge siden jeg holdt på i timevis 😁 Tenker jeg tilbake så kunne jeg holde på så lenge jeg ønsket så lenge jeg klarte å holde utløsningen tilbake. Sliten blir du i forhold til kondisjon eller smerter andre steder som i låra 😉 kommer jo an på akrobatikken. 🙃 Anonymkode: 89556...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi! Snakker vi diphallia? Det er veldig sjeldent! (Men det vet du vel selv) Anonymkode: 00b6a...770 Nei, to menn med hver sin penis. Når vi har mye og langvarig sex blir de såre og ømme grunnet friksjon akkurat som jeg blir. 😊 Anonymkode: 6ce41...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har opplevd at menn sier det, men ikke gravd noe mer etter at de har sagt "den" er litt sliten. Så lurer litt på hvordan det utarter seg. Syns jo egentlig det er litt fint at det ikke bare er kvinner som kan merke det etter mye sex. Om jeg har hatt sex fire-fem ganger på et døgn, kan jeg merke at jeg trenger noen dager på å bli normal igjen. Anonymkode: c1d29...ae9 Normal igjen? Blir den unormal på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, to menn med hver sin penis. Når vi har mye og langvarig sex blir de såre og ømme grunnet friksjon akkurat som jeg blir. 😊 Anonymkode: 6ce41...718 Ja, det er mye min erfaring og nå. Syns det er litt lettelse at det ikke bare er kvinner som kan merke det! Anonymkode: c1d29...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så menn kan også rett og slett bli såre, er det fra friksjonen? Anonymkode: c1d29...ae9 Det kan være det også,selve hodet blir også veldig ømt. Så ømt at det gjør vondt å bare komme borti. Dette er da etter en del sex da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars Rosa Gnom skrev (1 minutt siden): Det kan være det også,selve hodet blir også veldig ømt. Så ømt at det gjør vondt å bare komme borti. Dette er da etter en del sex da. Hvor lang tid tar det å komme seg igjen da, vanligvis? Anonymkode: c1d29...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars Menn kan også bli såre pga friksjon. Tror det er vanligere at penis blir sår en sliten. Selv har jeg aldri opplevd en «sliten» penis. Skal sies at jeg ikke har hatt en sår penis på kanskje 20 år. Den type knulling som gir sår penis, sluttet å være spennende for veldig lenge siden. Anonymkode: c9b9d...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lang tid tar det å komme seg igjen da, vanligvis? Anonymkode: c1d29...ae9 Akkurat det har jeg ikke noen tall på. Alt ifra 5 minutter til noen timer? Vanskelig å svare på egentlig. Kommer kanskje ann på hvor ofte man har hatt sex den dagen? Hvor lenge den varte og sånn. Etter første gangen så kan jeg være klar på minuttet,men om vi snakker flere ganger på samme dag. Da tar det lenger tid mellom hver gang. Har ikke forsket så mye på dette. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16. mars #17 Del Skrevet 16. mars (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor lang tid tar det å komme seg igjen da, vanligvis? Anonymkode: c1d29...ae9 Når den hovner opp så går det noen dager før den er bra, og da bør enn ikke ha sex i mange timer. For de trenger den en uke eller noe sånt, ellers så hover den fort ppp igjen🙈 Endret 16. mars av Soft mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars Kan bli sårt, oftere hvis jeg ikke skyller meg etter samleie. Hårstubber kan og gjøre det sårt. Jeg har nok litt følsom hud, ikke bare på penis, men andre steder og. Anonymkode: 61205...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #19 Del Skrevet 16. mars Ja, menn kan bli såre i penis. Ta hensyn ❤️ Anonymkode: 575ed...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Del Skrevet 16. mars Den skal jo " hovne " opp litt da........... Men skjønner at her er det snakk om en annen definisjon av hoven. Anonymkode: 3c8dc...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå