Gå til innhold

Menn som ikke kjemper for kvinners rettigheter er et problem. menn som vil at kvinner skal kjempe for menns rettigheter er et problem.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er vel heller ikke snakk om ansvar.

Jeg kan godt kjempe for menn, men det er vel også fordi jeg vet om bra menn som kjemper for damer.

Jeg jobber med mennesker og møter derfor også gutter og menn som sliter med både selvbilde og psyke. Jeg har også en yngre bror. Så å kjempe generelt gjør jeg gjerne.

Dessverre er det mange menn som bagatelliserer og latterliggjør kvinners utfordringer, og som samtidig sier at man må snakke om menns utfordringer. De kan du få gratis av meg.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.00):

Det er ikke kvinners jobb å fikse menns problemer.

Anonymkode: 16747...f87

Ekspander  

Så hvorfor er det menns jobb å fikse kvinners problemer? 

Anonymkode: bb56c...3f3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pdd verden over, om kvinner ikke har menn med på lasset om å kjempe for deres rettigheter, så vil de tape i de aller fleste land.

Men på en annen side. Hvorfor skal menn gidde og være med å dra det lasset om kvinner bare skal sitte ned og si «ikke mitt problem» når det kommer til menns problemer? Skulle tru at denne påståtte likestillingen mange mener de kjemper for handlet om likestilling, og ikke bare fremme kvinners interesser?

Menn bagatelliserer kvinners problemer, men det er utrolig mange kvinner som bagatelliserer menns problemer også (som vold, overgrep og psykisk helse).

Anonymkode: d95b0...d7b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.00):

Det er ikke kvinners jobb å fikse menns problemer.

Anonymkode: 16747...f87

Ekspander  

Denne arogante holdningen til feminister er en av hovedgrunnene til mannsbevegelsen vi ser nå.

Anonymkode: ce3e6...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...