AnonymBruker Skrevet 22. mars #21 Del Skrevet 22. mars Telemark91 skrev (På 16.3.2025 den 20.35): Deilig når hun må slikkes ren etter grov bruk av andre 🤩 Helt enig med deg, slikke henne ren etter at andre har tømt seg i henne er utrolig deilig 👍👍 Anonymkode: 662d8...d20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. mars #22 Del Skrevet 22. mars 911 skrev (På 21.3.2025 den 14.47): ....og som gjør at velutrustede bamser får nyte godt av damen(e) helt uforpliktende selvsagt. Haha ja.. Men jeg liker ikke ordet "uforpliktende".. Med knullevenner, er jeg forpliktet til å vise respekt.. troskap.. være hyggelig.. være pålitelig.. være renslig og ta kjønnsykdommer på alvor.. og holde ting mellom oss hemmelig for andre.. selvfølgelig er dette gjensidig🥰 Uten forpliktelser, sover jeg ikke godt om natten😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #23 Del Skrevet 22. mars Bamseklemmer skrev (49 minutter siden): Haha ja.. Men jeg liker ikke ordet "uforpliktende".. Med knullevenner, er jeg forpliktet til å vise respekt.. troskap.. være hyggelig.. være pålitelig.. være renslig og ta kjønnsykdommer på alvor.. og holde ting mellom oss hemmelig for andre.. selvfølgelig er dette gjensidig🥰 Uten forpliktelser, sover jeg ikke godt om natten😅 Hvor mange elskerinner har du nå bamseklemmer? Spør for en venninne😅 Anonymkode: fce14...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #24 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Helt enig med deg, slikke henne ren etter at andre har tømt seg i henne er utrolig deilig 👍👍 Anonymkode: 662d8...d20 🤢 Anonymkode: 080e6...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 23. mars #25 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.49): Menn og kvinner som blir seksuelt stimulert av at hun har sex med andre menn: Del deres fantasier og opplevelser om temaet. Anonymkode: 1c0d7...5f1 En jeg har truffet litt liker ekstremt godt å bli rimmet og fingret analt. Han har innmari lyst på trekant med en annen mann. Må si jeg tenner på tanken på at han blir lekt med av fyren vi evt skulle hatt med mens han slikker meg🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #26 Del Skrevet 23. mars Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Haha ja.. Men jeg liker ikke ordet "uforpliktende".. Med knullevenner, er jeg forpliktet til å vise respekt.. troskap.. være hyggelig.. være pålitelig.. være renslig og ta kjønnsykdommer på alvor.. og holde ting mellom oss hemmelig for andre.. selvfølgelig er dette gjensidig🥰 Uten forpliktelser, sover jeg ikke godt om natten😅 Hvordan kan du se på knullevenner som forpliktende? Det er sex med en fast person, men ikke forpliktende. Forpliktende ser jeg på som veldig følelsesmessig engasjert, involvert og investert. For meg er det en kjæreste eller samboer. En person jeg tør, og vet at jeg kan stole på. Hadde aldri turt å stole på en knullevenn. De kan når som helst bare si: "Dette passer ikke for meg lengre. Hadet bra." Det samme kan en kjæreste, men jeg føler likevel ikke det blir på samme vis, for intensjonen er ikke den samme, selv om prinsippet kan være det. Forstår du hva jeg mener @Bamseklemmer? Men for all del. Det finnes mange som har knullevenner og trives med det. Anonymkode: 7ce2b...799 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #27 Del Skrevet 23. mars (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvordan kan du se på knullevenner som forpliktende? Det er sex med en fast person, men ikke forpliktende. Forpliktende ser jeg på som veldig følelsesmessig engasjert, involvert og investert. For meg er det en kjæreste eller samboer. En person jeg tør, og vet at jeg kan stole på. Hadde aldri turt å stole på en knullevenn. De kan når som helst bare si: "Dette passer ikke for meg lengre. Hadet bra." Det samme kan en kjæreste, men jeg føler likevel ikke det blir på samme vis, for intensjonen er ikke den samme, selv om prinsippet kan være det. Forstår du hva jeg mener @Bamseklemmer? Men for all del. Det finnes mange som har knullevenner og trives med det. Anonymkode: 7ce2b...799 Jeg vet ikke om du kjenner meg fra KG, men jeg gjør ingen forskjell på kvinner. Så de som liker følelser, kos og kyss, da blir det temmelig lidenskapelig sex. Så selv om vi "bare" er knullevenner.. så kliner vi som kjærester, og så overfører jeg lidenskapen og begjæret i kosen og kyssene til oralen.. Et kyss på munnen er mere personlig og intimt enn oralen, Men når vi kysser samtidig mens når vi knuller, økes nytelsen betraktelig.. Det gir "mindblowing sex"🥰 Men det blir ikke bare vanilla sex.. det blir også råskap, eller hva enn en kvinne måtte ønsker seg. Så jeg har blitt flink til å utfylle andres ønsker og fantasier, med å please dem💞 Alt i alt.. Det er totalopplevelsen som gjør sexen hærlig, av ting vi gjør før, under og etter sexen.. Så vi er begge forpliktet, til de tingene jeg skrev i forrige innlegg💞 Humor og gleden av å ha det gøy sammen, kommer så god nr 2.. "we are good"🤭 Endret 23. mars av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 23. mars #28 Del Skrevet 23. mars Jeg får lov, har to som jeg nyter med jevne mellomrom. Mannen min blir opphisset av det og vi har deilig sex etter at jeg har fortalt om mine opplevelser.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #29 Del Skrevet 23. mars Bamseklemmer skrev (54 minutter siden): Jeg vet ikke om du kjenner meg fra KG, men jeg gjør ingen forskjell på kvinner. Så de som liker følelser, kos og kyss, da blir det temmelig lidenskapelig sex. Så selv om vi "bare" er knullevenner.. så kliner vi som kjærester, og så overfører jeg lidenskapen og begjæret i kosen og kyssene til oralen.. Et kyss på munnen er mere personlig og intimt enn oralen, Men når vi kysser samtidig mens når vi knuller, økes nytelsen betraktelig.. Det gir "mindblowing sex"🥰 Men det blir ikke bare vanilla sex.. det blir også råskap, eller hva enn en kvinne måtte ønsker seg. Så jeg har blitt flink til å utfylle andres ønsker og fantasier, med å please dem💞 Alt i alt.. Det er totalopplevelsen som gjør sexen hærlig, av ting vi gjør før, under og etter sexen.. Så vi er begge forpliktet, til de tingene jeg skrev i forrige innlegg💞 Humor og gleden av å ha det gøy sammen, kommer så god nr 2.. "we are good"🤭 Jeg leser hva du skriver her inne, og jeg har skjønt at du er opptatt av lidenskap. Det er vel og bra det. Jeg er nok en forholdsperson, så jeg forholder meg til en av gangen, og fokuserer på en av gangen. Det er mer enn nok for meg 😂 Begrepet "knullevenner" er et veldig vidt, og såpass upresist begrep så det har jeg ikke noe sansen for. Vi er ulike og godt er det. Om man behandler en knullevenn som en kjæreste så er forvirringen komplett, men det er kanskje det som er din hensikt?...🤷 Anonymkode: 7ce2b...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #30 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg leser hva du skriver her inne, og jeg har skjønt at du er opptatt av lidenskap. Det er vel og bra det. Jeg er nok en forholdsperson, så jeg forholder meg til en av gangen, og fokuserer på en av gangen. Det er mer enn nok for meg 😂 Begrepet "knullevenner" er et veldig vidt, og såpass upresist begrep så det har jeg ikke noe sansen for. Vi er ulike og godt er det. Om man behandler en knullevenn som en kjæreste så er forvirringen komplett, men det er kanskje det som er din hensikt?...🤷 Anonymkode: 7ce2b...799 Neida.. jeg misliker utrykket "knullevenner" og "uforpliktende".. men skriver det er fordi at ikke alle skjønner at forpliktelser trengs, og heller ikke hva en "ektevenn" er🥰 Jeg forholder meg også med ei om gangen i perioder, så ingen "utroskap" og da er vi er ikke så ulik😅Annet at vi dater for å gi omsorg med sex til hverandre.. og slike kvinner er det blitt mere av.. Altså sånne særbo-kvinner🪄 Jeg har kanskje friere tøyler som singel da.. så de periodene jeg ikke har noen, kan jeg jo velge ei fra telefonlista mi.. Neida.. jeg behandler alle kvinner likt.. og jeg behandler en kvinne, på samme måte som en orgasme. Den trenger også positivitet, for at de skal få kjenne på de hærlig sammentrekningene❣️Du elsker jo det også? Da er vi ikke så ulik likevel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #31 Del Skrevet 23. mars (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor mange elskerinner har du nå bamseklemmer? Spør for en venninne😅 Anonymkode: fce14...a70 Elskerinner? Si til venninna di at jeg har pause nå, for jeg sparer opp kjærlighet og nærhet til kvinnen som trenger omsorg🥰🤭 Endret 23. mars av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #32 Del Skrevet 23. mars Bamseklemmer skrev (46 minutter siden): Neida.. jeg misliker utrykket "knullevenner" og "uforpliktende".. men skriver det er fordi at ikke alle skjønner at forpliktelser trengs, og heller ikke hva en "ektevenn" er🥰 Jeg forholder meg også med ei om gangen i perioder, så ingen "utroskap" og da er vi er ikke så ulik😅Annet at vi dater for å gi omsorg med sex til hverandre.. og slike kvinner er det blitt mere av.. Altså sånne særbo-kvinner🪄 Jeg har kanskje friere tøyler som singel da.. så de periodene jeg ikke har noen, kan jeg jo velge ei fra telefonlista mi.. Neida.. jeg behandler alle kvinner likt.. og jeg behandler en kvinne, på samme måte som en orgasme. Den trenger også positivitet, for at de skal få kjenne på de hærlig sammentrekningene❣️Du elsker jo det også? Da er vi ikke så ulik likevel da? Særbo er ikke noe for meg. Jeg er for lidenskapelig rett og slett. Orgasmer gir jeg meg selv, fram til jeg ser fornuften i noe annet. Kos deg med tlf lista di. Vil tro du har nok av navn å velge iblant 😉 Pssst Du kan ikke behandle alle kvinner likt, for ingen kvinner er like 😉 Anonymkode: 7ce2b...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #33 Del Skrevet 23. mars (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Pssst Du kan ikke behandle alle kvinner likt, for ingen kvinner er like 😉 "Like godt som en orgasme" vel og merke.. "Orgasme-forståelsen" er den eneste måten alle kvinner får orgasme av😉 Jo, men vi har jo lidenskapelig sex i særbo også.. Daglig intimitet passer ikke for alle.. Jeg tror du trenger en sussebass som kysser deg døgnet rundt.. som også gir deg nærhet og serverer deg, dine hærlige daglige sammentrekningene🥰 Btw.. Det er en fin gave å gjøre kvinnens truse våt, jeg blir våt i øynene av det😅 Endret 23. mars av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #34 Del Skrevet 23. mars Bamseklemmer skrev (20 minutter siden): "Like godt som en orgasme" vel og merke.. "Orgasme-forståelsen" er den eneste måten alle kvinner får orgasme av😉 Jo, men vi har jo lidenskapelig sex i særbo også.. Daglig intimitet passer ikke for alle.. Jeg tror du trenger en sussebass som kysser deg døgnet rundt.. som også gir deg nærhet og serverer deg, dine hærlige daglige sammentrekningene🥰 Btw.. Det er en fin gave å gjøre kvinnens truse våt, jeg blir våt i øynene av det😅 Takk for at du minte meg på denne sangen her. Den er sjarmerende 💕 Daglig intimitet passer ikke for alle? Stakkars mennesker. Da går de glipp av noe syns jeg. Så fint at du vet hva jeg trenger 😉 Anonymkode: 7ce2b...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #35 Del Skrevet 23. mars Jeg håper virkelig at dere som driver på med andre bruker kondom.😧 Tenker på alle dere som er sammen med så mange ulike partnere. Anonymkode: f44a2...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #36 Del Skrevet 23. mars Hvordan synes ikke dere at dette er ekkelt? Anonymkode: 20356...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #37 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg håper virkelig at dere som driver på med andre bruker kondom.😧 Tenker på alle dere som er sammen med så mange ulike partnere. Anonymkode: f44a2...24f Min funfact opplevelse er: At voksne kvinner 50+ vil pule uten kondom, men er ærlige og tar kjønnsydomstester på alvor.. og det er gjensidig. For jeg tar også mine tester gjevnlig.. og når jeg ser at jeg ikke er smittet, ringer jeg til dem og jubler av takknemlighet av ærligheten. "Åååh, så hærlig å høre.. kommer du en tur over i kveld"🥰 Ingen fare for graviditet iallefall.. selv om spiralen er fjernet.. de er bare så mange hakk kåtere😊👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #38 Del Skrevet 23. mars Bamseklemmer skrev (3 timer siden): "Like godt som en orgasme" vel og merke.. "Orgasme-forståelsen" er den eneste måten alle kvinner får orgasme av😉 Jo, men vi har jo lidenskapelig sex i særbo også.. Daglig intimitet passer ikke for alle.. Jeg tror du trenger en sussebass som kysser deg døgnet rundt.. som også gir deg nærhet og serverer deg, dine hærlige daglige sammentrekningene🥰 Btw.. Det er en fin gave å gjøre kvinnens truse våt, jeg blir våt i øynene av det😅 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Min funfact opplevelse er: At voksne kvinner 50+ vil pule uten kondom, men er ærlige og tar kjønnsydomstester på alvor.. og det er gjensidig. For jeg tar også mine tester gjevnlig.. og når jeg ser at jeg ikke er smittet, ringer jeg til dem og jubler av takknemlighet av ærligheten. "Åååh, så hærlig å høre.. kommer du en tur over i kveld"🥰 Ingen fare for graviditet iallefall.. selv om spiralen er fjernet.. de er bare så mange hakk kåtere😊👏 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Neida.. jeg misliker utrykket "knullevenner" og "uforpliktende".. men skriver det er fordi at ikke alle skjønner at forpliktelser trengs, og heller ikke hva en "ektevenn" er🥰 Jeg forholder meg også med ei om gangen i perioder, så ingen "utroskap" og da er vi er ikke så ulik😅Annet at vi dater for å gi omsorg med sex til hverandre.. og slike kvinner er det blitt mere av.. Altså sånne særbo-kvinner🪄 Jeg har kanskje friere tøyler som singel da.. så de periodene jeg ikke har noen, kan jeg jo velge ei fra telefonlista mi.. Neida.. jeg behandler alle kvinner likt.. og jeg behandler en kvinne, på samme måte som en orgasme. Den trenger også positivitet, for at de skal få kjenne på de hærlig sammentrekningene❣️Du elsker jo det også? Da er vi ikke så ulik likevel da? Her skriver du bare tull, og tenker ikke med det hodet som har hjerne🥱 Anonymkode: ad1fd...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 23. mars #39 Del Skrevet 23. mars Telemark91 skrev (På 16.3.2025 den 20.35): Deilig når hun må slikkes ren etter grov bruk av andre 🤩 🤮 Noen ganger angrer jeg på at jeg har klikket på tråder på dette underforumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #40 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her skriver du bare tull, og tenker ikke med det hodet som har hjerne🥱 Anonymkode: ad1fd...1a2 Det vet du ingenting om... Anonymkode: 7ce2b...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå