AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #81 Del Skrevet 6 timer siden 911 skrev (35 minutter siden): Da er du mer heldig enn du fortjener. Alt ordner seg for snille jenter til slutt Ha en fin dag videre alle sammen. Anonymkode: ca300...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #82 Del Skrevet 4 timer siden Vettu, ts. Om å si unnskyldning er noe du ikke takler, håper jeg han aldri tar deg tilbake. Og du bør sjekke deg for kjønnsykdommer. Så du ikke smitter han med noe. Jeg blir kvalm av slike mennesker som deg. Manger her inne og. Han er sikkert bare hyggelig og vil ta deg tilbake og gjøre det samme mot deg, i såfall håper jeg han er utro mot deg. Og når du sier han har vært jomfru til over 20, og ditt og datt sier det hvor mye du ikke respekterer han. Som jeg skrev før, du er bare lei deg for du ikke har et sted å bo annet enn hos foreldra dine. Du er tatt. En person som elsker en, er ikke utro.. uansett, enkelt ligg da du. Enkel å få lurt i senga. Litt alkohol å fine ord. Vips, ferdig knulla og tømmestasjon. Håper disse ordene rammer deg. Og du innser realiteten, og får deg en realitycheck. Verdt jailing på livstid på kg for å gi deg harde fakta. Anonymkode: 750dd...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #83 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 15.11): Jeg tror ikke det er noe han har fortalt til kompisene.... Anonymkode: ca300...c92 Tro meg, han har fortalt kompisene om deg. De anbefaler ikke å ta deg tilbake. I såfall, for at han skal få lov å knulle noen andre for at du skal kjenne på smerten og være skuls. Du er ikke noe poppis hos venna nå. De vil alltid snakke dritt om deg. Anonymkode: 750dd...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #84 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sov hos ham i natt, så vi skal komme oss veldig fint igjennom dette. Anonymkode: ca300...c92 Tror du ? Han kommer til å lure deg, eller lar deg være der, for empati. Men han kommer til å spille på følelsene dine. Og knuse deg. Lover deg det. Og håper det. Anonymkode: 750dd...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 2 timer siden #85 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alt ordner seg for snille jenter til slutt Ha en fin dag videre alle sammen. Anonymkode: ca300...c92 Ser du skriver snill, men du er alt annet enn snill. Håper han også ser dette. Leser alle innleggene dine her inne og du virker ikke til å angre på noe som helst, bare lei deg for at du ble tatt. Han kan ikke ha mye respekt for seg selv når han overnatter sammen med deg like etter at du ble tatt for utroskap. Håper for alles del at dette er en trolletråd En ting er å avtale åpent forhold eller tenne på å la kjæresten ha sex med andre. Noe HELT annet er å være utro. Det kan skape traumer i lang tid framover for den som blir utsatt for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå