AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:55 #21 Del Skrevet søndag kl 21:55 AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 18.34): Jeg var utro mot kjæresten, det skulle ikke ha skjedd, men så skjedde det bare likevel en kveld jeg var på en fest og jeg traff på en gammel flørt. Han kastet meg ut på dagen da han fant ut av det, det er han som eier leiligheten vi bodde i, så jeg har ingen aksjer der. Jeg forstår fremdeles ikke hvordan jeg kunne gjøre dette mot ham, han har alltid behandlet meg som en prinsesse, laget middag til meg, spandert, delt masse gode minner med. Jeg hadde jo ikke noe forhold, det var bare en enkel feil en kveld der jeg dreit meg ut, jeg bodde sammen med kjæresten og vi hadde alt sammen, nå er alt borte. Jeg er flyttet hjem til foreldrene mine, og de støtter meg så godt de kan. Hva kan jeg gjøre for å få ham tilbake?? Jeg elsker ham. Anonymkode: ca300...c92 Ekspander Nei, hvis ikke dere falt i en trapp og penisen hans landet inni kroppen din "skjedde det ikke bare". Du har følt på noe og i stedet for å trekke deg unna situasjonen MED EN GANG, handlet du på den følelsen uten tanke på hvor ødelagt din partner kan bli for livet av et sånt svik! Du fortjener ikke at han skal ta deg tilbake og han fortjener en partner som ikke kunne vært utro fordi de tilfeldigvis støter på noen! Utroskap er så knusende for sjela, og det beste han kan gjøre for seg sjøl er å glemme deg så fort som overhodet mulig. Skam deg, gå i terapi og bestem deg for at du heller vil hoppe ut av en bil i fart enn å være utro mot en person igjen. Da er det kanskje håp, men de fleste er utro flere ganger. Anonymkode: 8ea06...afc 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:59 #22 Del Skrevet søndag kl 21:59 Så valgene dine gav konsekvenser? Det virker som det eneste som betyr noe for deg er konsekvensene du fikk, og lite hvor mye du såret han. Håper han finner seg en dame som behandler han bra neste gang. Han høres ut som et bra menneske som har tatt vare på deg, du derimot betalte han tilbake med et av de største svikende du klarte. Anonymkode: a3fd5...e17 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:12 #23 Del Skrevet søndag kl 22:12 Vært utro en "enkel" gang. En "enkel" feil. Nei, det er ingenting ved dette som er enkelt. Kanskje var det en engangsforeteelse (men hvem kan stole på deg nå?), men det finnes ikke noe enkelt ved dette. Du fortjener ham ikke, ikke i det hele tatt. La ham gå. Jeg håper han finner lykken et helt annet sted. Anonymkode: 0413c...89f 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:42 #24 Del Skrevet mandag kl 05:42 Du fortjener han ikke, og får heller finne deg en ny mann og håpe at han ikke er den samme drittsekken mot deg som du var mot din kjæreste. Lykke til. Anonymkode: ec405...756 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:39 #25 Del Skrevet mandag kl 06:39 For enkelte kan dette føles som et svik man aldri kan tilgi, ts, og det må du i så fall bare ta til deg og leve med. Livet går uansett videre. Men gud bedre så mange navlebeskuende og enkle høns det er her i tråden, for selvsagt kan veldig mange gjøre en feil (særlig i fylla) og samtidig elske den man sviker. Verden er ikke sort-hvitt. Anonymkode: 30511...a97 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:33 #26 Del Skrevet mandag kl 08:33 Du tok flere valg før du endte til sengs med ham. Hva fikk deg til å ta de valgene? Hvorfor tenkte du det var ok? Når du kan svare på dette, vet du hvorfor du var utro, og hvorfor du evt ikke kommer til å være det igjen. Dersom din eks noensinne vil ha deg tilbake, er dette ting han vil ønske svar på. Anonymkode: 2f32a...5ad 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet mandag kl 09:55 #27 Del Skrevet mandag kl 09:55 Dere som nærmest går til angrep på kjæresten til TS for måten han reagerte/oppførte seg, har dere selv opplevd utroskap? 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:17 #28 Del Skrevet mandag kl 10:17 Kristian skrev (På 17.3.2025 den 9.55): Dere som nærmest går til angrep på kjæresten til TS for måten han reagerte/oppførte seg, har dere selv opplevd utroskap? Ekspander Ja. Har vært utro selv og blitt sveket. Begge deler er ekstremt vondt. Anonymkode: 90ccd...83c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 10:26 #29 Del Skrevet mandag kl 10:26 Kristian skrev (På 17.3.2025 den 9.55): Dere som nærmest går til angrep på kjæresten til TS for måten han reagerte/oppførte seg, har dere selv opplevd utroskap? Ekspander Jeg kan svare for meg selv: Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:32 #30 Del Skrevet mandag kl 10:32 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 10.17): Ja. Har vært utro selv og blitt sveket. Begge deler er ekstremt vondt. Anonymkode: 90ccd...83c Ekspander Det som er vondest er løgn og bedrag- at man ikke kan være ærlige med hverandre. Om ts klarer å kommunisere oppriktig anger så kan hun kanskje få fyren tilbake. Men det er nok vanskelig. Er litt det der med å ikke se konsekvensene av handlinger, før man gjør dem… Anonymkode: 28a23...8ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:38 #31 Del Skrevet mandag kl 11:38 AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 18.34): han har alltid behandlet meg som en prinsesse, laget middag til meg, spandert, delt masse gode minner med Ekspander AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 18.34): og jeg traff på en gammel flørt Ekspander Er det rart folk snakker om alpha fucks, beta bucks? Tviler ikke på det du skriver om kjæresten din men du nevner ingenting om hvordan sexen er med han. Tipper at du underbevisst savnet god sex som du fikk med "den gamle flørten" Anonymkode: 47e7a...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:48 #32 Del Skrevet mandag kl 11:48 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 10.17): Ja. Har vært utro selv og blitt sveket. Begge deler er ekstremt vondt. Anonymkode: 90ccd...83c Ekspander Synes ikke synd på noen som VELGER å være utro. For det er et aktivt valg man tar. Anonymkode: a8c0d...a5f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:44 #33 Del Skrevet mandag kl 12:44 TS hadde 0 respekt for partneren sin og var utro. At han ikke lot henne manipulere seg inn igjen med falske tårer og tomme løfter har muligens gjort at hun faktisk fikk respekt for han. Hadde han tatt henne tilbake ville hun sett på han som ei dørmatte (om hun vil eller ikke), og han ville sett på seg selv som en dørmatte. Mistet all respekt for seg selv. Hun ville gjort det igjen. Endring av egen måte å være på krever MYE. Og det er det sjelden folk er interessert i. Faktisk gå til kjernen av hvorfor man er en utro sviker krever endel vonde erkjennelser, sette grenser for seg selv og trygge partner.. La oss ikke håpe at TS sin eks . drar samme konklusjonen endel andre inne redpill forum. Vær snill og grei fører bare til at man bli tråkket på . Like greit å være en manipulativt rasshøll. Snill og grei slår bare tilbake mot deg. Assholes drar damer. Bruk og kast er like greit, trofasthet og lojalitet kan man glemme fra damer osv. En snill mann som er blitt sinna og bitter. Det virker ikke som TS sin ex. har all verdens erfaring med damer fra før, og så skjer dette. Han er en endret person til evig tid.. Slike svik stikker dypt for mange. Anonymkode: 197ca...efc 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:50 #34 Del Skrevet mandag kl 12:50 For å si noe positivt. Hun har enda ikke lagt skylden på ex typen. Eller flyttet skylden over på noen andre og forsøke og fremstille seg selv som et offer. Hun mente det ikke, ikke hennes hensikt, hun ble forført, det er ikke slik hun egentlig er osv. Mange ønkser å fresmtille seg selv som et offer over omstendigheter hun ikke kunne kontrollere. Minimere egen skyld. Hun er illojal, utro og svikefull fordi hun ønsket å bedra kjæresten. Det ga henne noe der og da, derfor gjorde hun det. SÅ da veit HUN det, om hun vil bli et bedre menneske og trygg partner for en fremtidig mann så må hun faktisk gå i seg selv og fikse noe fundamentalt. Og det gjør de færreste. De ender opp utro igjen.... Anonymkode: 197ca...efc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:43 #35 Del Skrevet mandag kl 14:43 AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 18.34): Jeg var utro mot kjæresten, det skulle ikke ha skjedd, men så skjedde det bare likevel en kveld jeg var på en fest og jeg traff på en gammel flørt. Han kastet meg ut på dagen da han fant ut av det, det er han som eier leiligheten vi bodde i, så jeg har ingen aksjer der. Jeg forstår fremdeles ikke hvordan jeg kunne gjøre dette mot ham, han har alltid behandlet meg som en prinsesse, laget middag til meg, spandert, delt masse gode minner med. Jeg hadde jo ikke noe forhold, det var bare en enkel feil en kveld der jeg dreit meg ut, jeg bodde sammen med kjæresten og vi hadde alt sammen, nå er alt borte. Jeg er flyttet hjem til foreldrene mine, og de støtter meg så godt de kan. Hva kan jeg gjøre for å få ham tilbake?? Jeg elsker ham. Anonymkode: ca300...c92 Ekspander Fra hans side. Han ga alt av seg selv og hun valgte en tilfeldig gammel flørt ovenfor alt det. Anonymkode: cf24a...2a6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:56 #36 Del Skrevet mandag kl 14:56 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 11.06): Nei. Når jeg blir sint på min kjæreste fordi han klarte å dobbeltbooke avtaler med meg og broren, er det elendig tidsstyring og dårlig kommunikasjon, men ikke et tillitsbrudd på den måten å være utro er. Det er reparerbart, fordi han kan lære seg å kommunisere bedre. Det er selvsagt også mulig å lære seg å være trofast bedre, men det krever svært mye. Ts feks tar lett på egen utroskap, og er ikke nysgjerrig på egen logikk, og da er det ca umulig å bli trofast. Anonymkode: 8e0cb...531 Ekspander Jeg tar overhodet ikke lett på det, jeg angret med en gang det hadde skjedd og orket ikke tanken på det sviket jeg hadde utsatt ham for. AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 11.38): Er det rart folk snakker om alpha fucks, beta bucks? Tviler ikke på det du skriver om kjæresten din men du nevner ingenting om hvordan sexen er med han. Tipper at du underbevisst savnet god sex som du fikk med "den gamle flørten" Anonymkode: 47e7a...55d Ekspander Vi hadde mye sex og jeg elsket å ha sex med ham. AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 12.44): TS hadde 0 respekt for partneren sin og var utro. At han ikke lot henne manipulere seg inn igjen med falske tårer og tomme løfter har muligens gjort at hun faktisk fikk respekt for han. Hadde han tatt henne tilbake ville hun sett på han som ei dørmatte (om hun vil eller ikke), og han ville sett på seg selv som en dørmatte. Mistet all respekt for seg selv. Hun ville gjort det igjen. Endring av egen måte å være på krever MYE. Og det er det sjelden folk er interessert i. Faktisk gå til kjernen av hvorfor man er en utro sviker krever endel vonde erkjennelser, sette grenser for seg selv og trygge partner.. La oss ikke håpe at TS sin eks . drar samme konklusjonen endel andre inne redpill forum. Vær snill og grei fører bare til at man bli tråkket på . Like greit å være en manipulativt rasshøll. Snill og grei slår bare tilbake mot deg. Assholes drar damer. Bruk og kast er like greit, trofasthet og lojalitet kan man glemme fra damer osv. En snill mann som er blitt sinna og bitter. Det virker ikke som TS sin ex. har all verdens erfaring med damer fra før, og så skjer dette. Han er en endret person til evig tid.. Slike svik stikker dypt for mange. Anonymkode: 197ca...efc Ekspander Hadde jeg ikke hatt respekt for ham, hadde jeg ikke vært kjærester med ham. Jeg kommer ikke med falske løfter om at det aldri skal skje igjen, jeg mener det av hele hjerte at jeg aldri vil drite meg ut slik igjen, det har jeg også sagt til ham. Jeg håper inderlig at han vil gi forholdet vårt en ny sjanse og at vi kan komme sterkere ut av dette. Ts Anonymkode: ca300...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:09 #37 Del Skrevet mandag kl 15:09 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 14.22): Så du tror ikke den som har vært utro har det vondt? Ekspander Ikke alltid, men forhåpentligvis. De, i motsetning til dem bedratte fortjener jo å ha det vondt. Og det er en selvpåført lidelse. Anonymkode: 8ea06...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:43 #38 Del Skrevet mandag kl 15:43 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 13.38): Det er ikke alltid man forstår grunnen til at man gjør som man gjør. Det kalles ofte for en læringsprosess og en vekstkurve. Vi lærer som mennesker, og så har vi muligheten for å vokse på det. Noen lærer, og noen gjør det ikke. Det handler mye om adferdsmønstre i oss selv. Det skjedde fordi hun var for full og mistet kontrollen over seg selv. Alt er ikke en viljestyrt handling. Likevel så hun ta konsekvensen av handlingen sin. Det kalles å ta ansvar eller bli ansvarliggjort. Anonymkode: 90ccd...83c Ekspander Nei, men da må man gå inn for å lære. Hun vil hoppe over dette og bli tatt rett inn i varmen igjen. Noe av dette var viljestyrt, for etsende velge å drikke seg full i nærheten av eksen sin. Mange hadde unngått hele situasjonen. Anonymkode: 8e0cb...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:51 #39 Del Skrevet mandag kl 15:51 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 14.56): Vi hadde mye sex og jeg elsket å ha sex med ham. Ts Anonymkode: ca300...c92 Ekspander Det må jo ha vært noe som fikk deg til å gjøre dette? Var det for kjedelig eller noe? Anonymkode: 47e7a...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:20 #40 Del Skrevet mandag kl 16:20 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 15.51): Det må jo ha vært noe som fikk deg til å gjøre dette? Var det for kjedelig eller noe? Anonymkode: 47e7a...55d Ekspander Jeg vet ikke (det høres flåsete ut, jet vet) men det skjedde bare. Vi traff hverandre helt tilfeldig og pratet om gamle dager, fikk litt å drikke og plutselig endte det med at vi hadde sex. Det var ikke planlagt på noen måte... Jeg klarer ikke å se meningen med å si unnskyld til ham, jeg er på generell basis ikke så glad i å si unnskyld og det hjelper ham ingenting.... Jeg vil heller se fremover, lære av det og komme sterkere ut av det sammen med ham og fortsette forholdet med ham. Jeg vil være kjæresten hans, alle kan gjøre feil og nå må vi komme oss videre. Anonymkode: ca300...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå