AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:34 #1 Del Skrevet søndag kl 18:34 Jeg var utro mot kjæresten, det skulle ikke ha skjedd, men så skjedde det bare likevel en kveld jeg var på en fest og jeg traff på en gammel flørt. Han kastet meg ut på dagen da han fant ut av det, det er han som eier leiligheten vi bodde i, så jeg har ingen aksjer der. Jeg forstår fremdeles ikke hvordan jeg kunne gjøre dette mot ham, han har alltid behandlet meg som en prinsesse, laget middag til meg, spandert, delt masse gode minner med. Jeg hadde jo ikke noe forhold, det var bare en enkel feil en kveld der jeg dreit meg ut, jeg bodde sammen med kjæresten og vi hadde alt sammen, nå er alt borte. Jeg er flyttet hjem til foreldrene mine, og de støtter meg så godt de kan. Hva kan jeg gjøre for å få ham tilbake?? Jeg elsker ham. Anonymkode: ca300...c92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:41 #2 Del Skrevet søndag kl 18:41 Det skulle du tenkt på litt før. Det er noe som heter personlig integritet og karakterstyrke- noe å jobbe med der… Anonymkode: 28a23...8ed 26 3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:45 #3 Del Skrevet søndag kl 18:45 Ingenting. Lær av feil og aldri gjør dette mot noen igjen. Anonymkode: 69fda...1d7 22 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet søndag kl 19:00 #4 Del Skrevet søndag kl 19:00 Nei, du elsker han ikke. Ellers hadde du ikke gjort det. Det er ikke en feil, du valgte selv å være utro. Ta ansvar for dine handlinger, så slipper du å oppleve dette igjen. Så lenge du ikke tar ansvar for egne handlinger og bare kommer med dumme unnskyldninger, kommer han neppe tilbake. Håper du har lært. 11 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet søndag kl 19:04 #5 Del Skrevet søndag kl 19:04 (endret) Høres ut som du har støtte. Men du er ikke offeret her? Det sitter en stakkars hjemme som sikker var meget glad i deg, stolte på deg og sette pris på å være med deg. Det du gjorde er det ultimat svik. Stygt å si det så direkte, men håper du lærte Endret mandag kl 04:37 av Soft mann 12 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 19:10 #6 Del Skrevet søndag kl 19:10 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg var utro mot kjæresten, det skulle ikke ha skjedd, men så skjedde det bare likevel en kveld jeg var på en fest og jeg traff på en gammel flørt. Han kastet meg ut på dagen da han fant ut av det, det er han som eier leiligheten vi bodde i, så jeg har ingen aksjer der. Jeg forstår fremdeles ikke hvordan jeg kunne gjøre dette mot ham, han har alltid behandlet meg som en prinsesse, laget middag til meg, spandert, delt masse gode minner med. Jeg hadde jo ikke noe forhold, det var bare en enkel feil en kveld der jeg dreit meg ut, jeg bodde sammen med kjæresten og vi hadde alt sammen, nå er alt borte. Jeg er flyttet hjem til foreldrene mine, og de støtter meg så godt de kan. Hva kan jeg gjøre for å få ham tilbake?? Jeg elsker ham. Anonymkode: ca300...c92 Om han har kastet deg ut når han fant ut av dette, så bør det være et ganske klart signal på hva han mener om situasjonen. Det er du som har driti deg ut her, og det må du nå ta konsekvensen av. Hadde jeg vært samboeren din hadde jeg gjort akkurat det samme; jeg hadde kastet deg ut 😊 Nå håper jeg at du har fått deg en lærepenge 🤔 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:23 #7 Del Skrevet søndag kl 19:23 Mardina skrev (8 minutter siden): Om han har kastet deg ut når han fant ut av dette, så bør det være et ganske klart signal på hva han mener om situasjonen. Det er du som har driti deg ut her, og det må du nå ta konsekvensen av. Hadde jeg vært samboeren din hadde jeg gjort akkurat det samme; jeg hadde kastet deg ut 😊 Nå håper jeg at du har fått deg en lærepenge 🤔 Han var jomfru til langt opp i 20-årene til han traff meg, jeg håpet at han skulle tilgi meg Jeg savner ham hele tiden. Det kan jo være at han bare trenger noe tid for å finne sammen med meg igjen.... Anonymkode: ca300...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:41 #8 Del Skrevet søndag kl 19:41 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han var jomfru til langt opp i 20-årene til han traff meg, jeg håpet at han skulle tilgi meg Jeg savner ham hele tiden. Det kan jo være at han bare trenger noe tid for å finne sammen med meg igjen.... Anonymkode: ca300...c92 Ja det skulle du ha tenkt på før du var utro. Anonymkode: fa226...16d 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet søndag kl 20:16 #9 Del Skrevet søndag kl 20:16 Utro er ikke en feil, det er et valg. Du valgte feil, men du må stå ved valget du tok og det får oftest konsekvenser. Lite du kan gjøre nå annet enn og forsøke å få til en dialog. Er du heldig vil han ta dialogen med deg, men du har ødelagt en tillit for evig og alltid. 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:20 #10 Del Skrevet søndag kl 20:20 Valg man tar gir konsekvenser. Det har du nå lært og forhåpentligvis blitt klokere av, men gjort er gjort, så nå nå du videre i livet. Slikt kan ikke gjøres ugjort av anger. Ingenting kan det. Anonymkode: b8e06...15f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:22 #11 Del Skrevet søndag kl 20:22 Du får ham aldri tilbake om du ikke har noe selvinnsikt på hvorfor du gjorde det. Anonymkode: 8e0cb...531 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:23 #12 Del Skrevet søndag kl 20:23 Hvis han er klok, så orker han ikke bekymre seg resten av livet sammen med deg, der det over tid vil være sannsynlig at du kommer til å være utro igjen. For hvis du virkelig elsker han, så mangler du noen avgjørende sperrer. Anonymkode: 6d8f4...918 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:24 #13 Del Skrevet søndag kl 20:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var utro mot kjæresten, det skulle ikke ha skjedd, men så skjedde det bare likevel en kveld jeg var på en fest og jeg traff på en gammel flørt. Anonymkode: ca300...c92 Heia Impulskontroll, eller mangel på sådan! Anonymkode: 009f6...32d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet søndag kl 20:25 #14 Del Skrevet søndag kl 20:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var utro mot kjæresten, det skulle ikke ha skjedd, men så skjedde det bare likevel en kveld jeg var på en fest og jeg traff på en gammel flørt. Han kastet meg ut på dagen da han fant ut av det, det er han som eier leiligheten vi bodde i, så jeg har ingen aksjer der. Jeg forstår fremdeles ikke hvordan jeg kunne gjøre dette mot ham, han har alltid behandlet meg som en prinsesse, laget middag til meg, spandert, delt masse gode minner med. Jeg hadde jo ikke noe forhold, det var bare en enkel feil en kveld der jeg dreit meg ut, jeg bodde sammen med kjæresten og vi hadde alt sammen, nå er alt borte. Jeg er flyttet hjem til foreldrene mine, og de støtter meg så godt de kan. Hva kan jeg gjøre for å få ham tilbake?? Jeg elsker ham. Anonymkode: ca300...c92 Utroskap er noe av det verste du kan gjøre mot noen. Det er en brutal og hensynsløs egoisme. Han har det nok mye verre enn deg, og jeg forstår han inderlig godt. Utroskap kan for noen være så ille at det kan føre til posttraumatisk stress lidelse. En kamerat av meg var sammen med ei som var utro mot ham, dette er 7 år siden, og han sliter enda med seg selv. Jeg synes du skal la exen din være i fred, og la han finne den rette, for det er ikke du. 9 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet søndag kl 20:33 #15 Del Skrevet søndag kl 20:33 (endret) Ta noen timer hos en psykolog. Du har åpenbart lite i et forhold å gjøre, men det er nyttig å bearbeide og nyttiggjøre seg erfaringer. En nøytral part kan være godt å snakke med. Du fortjener en ny relasjon når tiden er inne. Men jobb skikkelig og ikke bli sittende med suttekluten å dyrke angeren. Det er ikke deg det er synd på. Når du får det bedre med deg selv, tar du bedre valg og blir et bedre menneske. Endret søndag kl 20:35 av Tradegy 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet søndag kl 20:36 #16 Del Skrevet søndag kl 20:36 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 20.23): Han var jomfru til langt opp i 20-årene til han traff meg, jeg håpet at han skulle tilgi meg Jeg savner ham hele tiden. Det kan jo være at han bare trenger noe tid for å finne sammen med meg igjen.... Anonymkode: ca300...c92 Får håpe han våger å vise følelser igjen. Men eg oppførte meg dårlig i ungdomen, ingenting fysisk men eg prioriterte fest og venner fremfor damen som eg var veldig glad i. Hun gjorde det selvsagt slutt. Eg gjekk helt i kjelleren. Eg trodde virkelig ikke enn kunn bli så glad i en person. Eg var ett år vekke fra jobb. Eg sleit veldig på alle fronter og eg forlovet meg at eg skulle aldri bli så glad i noen igjen. Det har selvsagt gått ut over meg, men og min x-kone gjennom 30 år. Uten at dette kan sammenlignes med deg, men konsekvensen er kanskje lik Endret i går, 02:32 av Soft mann 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:39 #17 Del Skrevet søndag kl 20:39 Du virker mer lei deg for at du har mista stedet å bo og alt det behagelige du hadde og ikke ham. Ta det som et hint og finn deg en du setter mer pris på neste gang, så det ikke skjer igjen. Anonymkode: 7245e...723 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 21:30 #18 Del Skrevet søndag kl 21:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han var jomfru til langt opp i 20-årene til han traff meg, jeg håpet at han skulle tilgi meg Jeg savner ham hele tiden. Det kan jo være at han bare trenger noe tid for å finne sammen med meg igjen.... Anonymkode: ca300...c92 Som andre har skrevet; det skulle du tenkt på FØR du gikk til sengs med en annen mann 🙄 La mannen være i fred. Det er det han trenger nå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet søndag kl 21:42 #19 Del Skrevet søndag kl 21:42 De valg og prioriteringer man gjør i livet får alltid konsekvenser i større eller mindre grad. Du har gjort et valg, et veldig feilt valg, og må leve med konsekvensene av det. Etter hva du skriver har du mistet en veldig god og omsorgsfull mann som tok vare på deg, og dette var måten du takket han for det. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet søndag kl 21:53 #20 Del Skrevet søndag kl 21:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han var jomfru til langt opp i 20-årene til han traff meg, jeg håpet at han skulle tilgi meg Jeg savner ham hele tiden. Det kan jo være at han bare trenger noe tid for å finne sammen med meg igjen.... Anonymkode: ca300...c92 Du har ingen respekt for eksen din og følte deg bedre enn ham, siden du trodde at du kunne behandle ham dårlig bare fordi han var lenge jomfru. Godt at han ser sin egen verdi, og ikke tar deg tilbake. Det at noen venter lenge med å ha sex betyr ikke at de tar til takke med hva som helst. Det viser at de har god impulskontroll og et solid verdisett. Jeg håper han raskt kommer over deg og går videre. Han fortjener ei dame som verdsetter ham og er trofast. 8 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå