AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hvorfor er det umulig å velge rett? Tankene surrer rundt og det er umulig å vite hva jeg skal gjøre. Det er så mye valg å ta Anonymkode: 12803...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Regner med du skjønner at dette ble altfor vagt til at noen kan gi deg noen vettuge svar. Anonymkode: d53b8...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Litt av opplevelsen med livet er å erfare. En kjent filosof sa noe en gang at vi aldri velger feil, vi bare tror det... https://www.ordtak.no/index.php?emne=Valg Anonymkode: 151b9...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Jeg sliter med det samme. Valg i forhold til noe helt spesifikt noe, som jeg har slitt med over mange år nå. Vet ikke hvorfor det skal være så vanskelig.. har savnet en magefølelse. Har kanskje noe magefølelse på noe men ikke så tydelig, og nå er jeg vel bare blitt vant til å bekymre meg over det samme.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Jeg bekymrer meg for alt som kan skje om jeg velger det ene eller andre. Ventetiden er uendelig lang med ekstra angst og det er det som er så vondt. Får helt panikk ved valg Anonymkode: 12803...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bekymrer meg for alt som kan skje om jeg velger det ene eller andre. Ventetiden er uendelig lang med ekstra angst og det er det som er så vondt. Får helt panikk ved valg Anonymkode: 12803...ca7 Hva slags valg er det snakk om, siden det er så mye fælt som kan skje? Anonymkode: d53b8...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Be noen andre velge for deg. Også kjenner du etter om valget gir lettelse eller skuffelse. Anonymkode: 7aa57...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå