*Emma* Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med håret mitt i bryllupet. Har egentlig sett for meg at ikke alt skal settes opp - men så tenker jeg at det kanskje blir veldig varmt og klamt med langt hår hengende nedover ryggen......er det kanskje bedre å sette opp alt sammen??? Skal gifte meg i Florida og selvom det er mars blir det nok opp mot 25-30 grader sånn midt på dagen..... Noen som har giftet seg i skikkelig sommervarme og opplevde at "hengende hår" var dumt? Eller var det helt greit?? Eller noen som har vært skikkelig happy m valg av oppsatt hår pa varme?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Jeg har ikke giftet meg enda, men har vært forlover i et bryllup en veldig varm sommerdag... Jeg hadde håret helt oppsatt og det var dritvarmt!!! Kjentes ut som jeg hadde på lue, og det tror jeg at kunne vært unngått om noe av håret hadde fått henge ned... Når jeg gifter meg til sommeren kommer jeg til å ha håret halt oppe og halt hengende... Uansett, bare husk å ha med deg en liten håndvifte!! Det hadde jeg med til meg og bruden, og hun takket meg mange ganger i løpet av dagen for den..... Den reddet dagen tror jeg.... Da kan du holde deg kjølig uansett oppsatt eller hengende hår..
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #3 Skrevet 11. mars 2006 Hvor får man kjøpt en litt pen håndvifte??
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Jeg lette overalt etter en hvit eller transparent en men fant ikke, så da ble det blå.... Kjøpte den på Clas Ohlson.... Kanskje noen av brudesalongene har det? Sikkert lurt å begynne å lete nå om du vil ha hvit...
*Emma* Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2006 Så du mener det er varmere å ha det opp enn ned?! Hmm jeg tenkte liksom at det le varmtå ha det hengende nedover ryggen jeg....hmmmm....
kitekatt Skrevet 11. mars 2006 #6 Skrevet 11. mars 2006 Så du mener det er varmere å ha det opp enn ned?! Hmm jeg tenkte liksom at det le varmtå ha det hengende nedover ryggen jeg....hmmmm.... ← Håret blir jo veldig kompakt når alt er satt opp. Ville satset på en halvt oppsatt frisyre slik at det ikke ble så mye hår som hang ned, og heller ikke så mye som ble satt opp liksom Men det kommer jo veldig an på ansiktet ditt hva du kler best også da;)
nusta Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Se det an, og forsøk deg fram på forhånd. Du kan jo også diskutere det med frisøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå