Thyra Skrevet 19. mars #41 Del Skrevet 19. mars moff skrev (På 17.3.2025 den 10.44): Bedømmelsen på finn er viktig ja. Jeg fikk lav score fra en fyr som hentet en fryseboks gratis. I annonsen la jeg ved bilder av frysen både utenpå og inni, men fikk altså dårlig score begrunnet i at fryseboksen ikke var vasket. At en kan få seg til å klage på noe slikt når det fremkommer fra bilder og frysen gis bort 😂😂 Men ja, jeg har fått spørsmål fra andre i tiden etter hva som er årsaken til at jeg har 1 dårlig anmeldelse. Synes det blir feil å klage på noe man får gratis, så lenge det faktisk virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 19. mars #42 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her skjønte jeg ikke helt hva du mente? Jeg er ikke i mot vurderinger, men det må være et annet vurderingssystem. Som f.eks: Er du fornøyd med handelen? Ja/Nei. Kan du anbefale andre å handle med denne personen? Ja/nei. Slik det er nå på Finn, tenker mange at et vanlig smilefjes betyr at alt var bra, men det gir bare 7,5 i score. Anonymkode: e775e...a61 Det trodde jeg også første gang jeg skulle anmelde på Finn. Men har senere skjønte at det vanlige er at man skal gi full pott om man er fornøyd, slik at scoren skal bli 10. Sikkert det samme med den ene gangen jeg fikk 7,5 også. Selv pleier jeg ikke å sjekke scoren, om jeg finner noe jeg er på jakt etter til en grei pris. Har bare kjøpt småting til noen gå hundrelapper. Hadde kanskje sjekket nøyere om det var dyrere ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #43 Del Skrevet 19. mars Det som jeg hadde funnet enda mer nyttig enn vurdering på finn....og Tise, er svartid. Jeg er så dritt lei å sende spørsmål eller kjøpsforespørsler til selgere som ikke svarer eller som bruker dager og uker. Så hadde det stått: "Svar rate - 50%, Svart tid - 8 dager" under en selger hadde jeg glatt hoppet over å i det hele tatt vurdere de varene. Slik det er nå blir jeg overrasket de gangene jeg faktisk får svar, tror den ligger på ca 25% suksess akkurat nå. Anonymkode: dd31a...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 19. mars #44 Del Skrevet 19. mars Jeg "jukser" på finn-scoren min. Den er på 10, men med få vurderinger (under 10 personer). Jeg kjøper og selger forsåvidt lite, kanskje en ting i måneden, og alltid med personlig oppmøte. Men etter siste vurdering - som jeg fikk for omtrent et år siden - så har jeg sluttet å gi score, og da er det ingen som får scoret meg tilbake heller, virker det som. Så da holder jeg på den tieren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå