Gå til innhold

Føler meg veldig ensom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Enig. Er ofte redd for at jeg plager folk. Tror det er derfor jeg synes det er vanskelig å bli kjent med folk, så må nok bli flinkere til å ta mer plass! TS

Anonymkode: d281f...2be

Du må ta plass, fordi det er ditt liv det gjelder! Mange går rundt og bekymrer seg over hva alle andre tror eller mener og glemmer seg selv i prosessen. Ofte må du ut av comfort sonen og vil kjenne på motgang, nervøsitet og andre negative følelser, men hver gang det fører til noe positivt vokser du og blir tryggere. I en alder av 24 år har livet knapt nok begynt, alt det spennende ligger foran deg. Ta vare på alle de menneskene du møter som tilfører deg glede og energi. Som en godt voksen mann vil jeg kanskje si at du skal passe deg for unggutta, men samtidig finnes det mange bra eksemplarer også 💕Lykke til!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror du vil klare deg bra,hvis du prøver, så lenge en ikke er en av schizofreni folka som snakker om "du skal høre stemmer" og sier alt en føler og tenker på gaten og i felles lokaler ;)

Anonymkode: 9907a...ce8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (9 timer siden):

Som en godt voksen mann vil jeg kanskje si at du skal passe deg for unggutta

Nei, det skal ts ikke, heller passe seg for "godt voksen mann".

Anonymkode: 9ba3c...ed6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det skal ts ikke, heller passe seg for "godt voksen mann".

Anonymkode: 9ba3c...ed6

Skjerpings, nå klipper du ut, les om igjen 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (15 timer siden):

Du må ta plass, fordi det er ditt liv det gjelder! Mange går rundt og bekymrer seg over hva alle andre tror eller mener og glemmer seg selv i prosessen. Ofte må du ut av comfort sonen og vil kjenne på motgang, nervøsitet og andre negative følelser, men hver gang det fører til noe positivt vokser du og blir tryggere. I en alder av 24 år har livet knapt nok begynt, alt det spennende ligger foran deg. Ta vare på alle de menneskene du møter som tilfører deg glede og energi. Som en godt voksen mann vil jeg kanskje si at du skal passe deg for unggutta, men samtidig finnes det mange bra eksemplarer også 💕Lykke til!

Ja, det er sant. Er bare redd for å miste venner igjen, men er vel en del av livet !  :)

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 år her, men veksler mellom å føle meg ensom og det å nyte alenetiden.

Klarer meg fint uten venner, egentlig. Skulle jeg hatt mennesker i livet mitt måtte det vært partner og barn. Men det skjer ikke.

Men generelt føler jeg på at mennesker er slitsomme og bare krever et eller annet av deg. De spiser av deg, bit for bit.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nowayback skrev (1 time siden):

38 år her, men veksler mellom å føle meg ensom og det å nyte alenetiden.

Klarer meg fint uten venner, egentlig. Skulle jeg hatt mennesker i livet mitt måtte det vært partner og barn. Men det skjer ikke.

Men generelt føler jeg på at mennesker er slitsomme og bare krever et eller annet av deg. De spiser av deg, bit for bit.

Ja, er som oftest relasjoner til andre mennesker som gjør at jeg er lei meg. Personlig tror jeg en liten sirkel er veien å gå! Itillegg tror jeg det er viktig å kunne trives i eget selskap !:)Ts

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, er som oftest relasjoner til andre mennesker som gjør at jeg er lei meg. Personlig tror jeg en liten sirkel er veien å gå! Itillegg tror jeg det er viktig å kunne trives i eget selskap !:)Ts

Du er bare 24, det er veldig ungt. Det ordner seg helt sikkert, lykke til!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...