AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hei, jeg er 24 og nettopp startet å jobbe etter studier. Føler meg ekstremt ensom. Ser venner fra studietiden finne på ting hele tiden mens jeg som oftest sitter alene i helgene. Det gjør så vondt at jeg kan føle det klemme rundt hjertet mitt. Har bestilt psykolog fordi jeg trenger noen å snakke med. Er det andre som har vært ensomme?? Blir det bedre? Anonymkode: d281f...2be 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei, jeg er 24 og nettopp startet å jobbe etter studier. Føler meg ekstremt ensom. Ser venner fra studietiden finne på ting hele tiden mens jeg som oftest sitter alene i helgene. Det gjør så vondt at jeg kan føle det klemme rundt hjertet mitt. Har bestilt psykolog fordi jeg trenger noen å snakke med. Er det andre som har vært ensomme?? Blir det bedre? Anonymkode: d281f...2be Ring disse vennene og foreslå noe, eller be om å bli med på «hva enn de skal» da vel! Anonymkode: 95c26...b7c 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring disse vennene og foreslå noe, eller be om å bli med på «hva enn de skal» da vel! Anonymkode: 95c26...b7c hei takk for svar! Jeg prøvde litt forrige halvår, men ble aldri gjengjeldt. Ble ikke invitert i bursdagen til ho ene i starten av året, så da skjønte jeg at det vennskapet var dødt. Har vært ganske tungt å vitne de du var venner med på studie finne på ting uten deg, men jeg kan ikke gjøre noe med det dessverre. Takk for forslag! ❤️ Anonymkode: d281f...2be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Prøve å finne en ny hobby hvor du treffer nye folk? Eventuelt engasjere deg frivillig et sted? Håper du får det bedre ❤️ Anonymkode: 10ad3...bb6 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Er enig med den over. Finn deg en hobby. Se på de ulike studentforeningene og velg deg ut en aktivitet eller to. Ved å velge noe på studiestedet, er sjansen også større for å komme i kontakt med noen du kan være med i studiesammenheng. Skjønner at dette er veldig sårt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Uff. Sånn skal det ikke være å være ung. Bor du i by eller tettsted? Eg vet ut fra mye reisejobb i dette landet, at noen plasser er mottakelige og sosiale mot nye , enn andre plasser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Prøve å finne en ny hobby hvor du treffer nye folk? Eventuelt engasjere deg frivillig et sted? Håper du får det bedre ❤️ Anonymkode: 10ad3...bb6 Ja, jeg har begynt å bli mer aktiv. Skal prøve meg på diverse DNT arrangementer så får håpe jeg kan møte noen hyggelige der ❤️ TS Anonymkode: d281f...2be 2 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Soft mann skrev (11 minutter siden): Uff. Sånn skal det ikke være å være ung. Bor du i by eller tettsted? Eg vet ut fra mye reisejobb i dette landet, at noen plasser er mottakelige og sosiale mot nye , enn andre plasser Tror overgangen fra studieliv til arbeidsliv er tøffere for mange enn det man tror. Synes personlig at det har vært veldig tøft. Bor i relativt stor by, så burde være mulighet til å bli kjent med nye, men synes det er vanskeligere enn i studietiden. TS Anonymkode: d281f...2be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror overgangen fra studieliv til arbeidsliv er tøffere for mange enn det man tror. Synes personlig at det har vært veldig tøft. Bor i relativt stor by, så burde være mulighet til å bli kjent med nye, men synes det er vanskeligere enn i studietiden. TS Anonymkode: d281f...2be Ja no må du stå aleine ofte, du er "vaksen nå. Bergen var en by som skilte seg ut i negativ retning. Stavanger derimot var en veldig koselig by. Så det er stor forskjell på byer. Enda større forskjell vil du finne på tettsteder. Men har du ingen arbkollegaer der du arbeidere nå. Eg arbeider nå i Aker konsernet og der ed det fint i forhold til kollegaer og sosiale tilstellinger for oss ingeniører i vertfal 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars Er det noen på din alder på jobb det er naturlig å spørre om de vil bli med på et eller annet arrangement av noe slag? Anonymkode: 9ba3c...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (53 minutter siden): hei takk for svar! Jeg prøvde litt forrige halvår, men ble aldri gjengjeldt. Ble ikke invitert i bursdagen til ho ene i starten av året, så da skjønte jeg at det vennskapet var dødt. Har vært ganske tungt å vitne de du var venner med på studie finne på ting uten deg, men jeg kan ikke gjøre noe med det dessverre. Takk for forslag! ❤️ Anonymkode: d281f...2be Du må egentlig bare ta «mageplask» uti det. Begynn med å melde deg på eller møte opp på faste ting. Treningsgruppe? CrossFit? Bokklubb? Strikkegruppe? Spillekveld på biblioteket? Melde deg som frivillig til noe er en flott start. Om det er besøksvenn, røde kors, rotary eller politikken som passer deg? Spiller egentlig ingen rolle. Frivilige møtes over tid. Og blir de ikke venner? Vel, så blir de en del av de ressursene du har til rådighet. Du kan også bare legge ut hvor som helst (her inkludert) hvor i landet du bor og at du søker vennskap og hva du vil finne på (husk å møte også potensielle venner på et offentlig sted første gangene). Anonymkode: b5344...2e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må egentlig bare ta «mageplask» uti det. Begynn med å melde deg på eller møte opp på faste ting. Treningsgruppe? CrossFit? Bokklubb? Strikkegruppe? Spillekveld på biblioteket? Melde deg som frivillig til noe er en flott start. Om det er besøksvenn, røde kors, rotary eller politikken som passer deg? Spiller egentlig ingen rolle. Frivilige møtes over tid. Og blir de ikke venner? Vel, så blir de en del av de ressursene du har til rådighet. Du kan også bare legge ut hvor som helst (her inkludert) hvor i landet du bor og at du søker vennskap og hva du vil finne på (husk å møte også potensielle venner på et offentlig sted første gangene). Anonymkode: b5344...2e3 Denne 💕 Tror det er viktig som du sier å tørre! Jeg tenker også på å tørre å ta litt plass i livet sitt. Her er jeg, se på meg! Endret 16. mars av Gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars Soft mann skrev (25 minutter siden): Ja no må du stå aleine ofte, du er "vaksen nå. Bergen var en by som skilte seg ut i negativ retning. Stavanger derimot var en veldig koselig by. Så det er stor forskjell på byer. Enda større forskjell vil du finne på tettsteder. Men har du ingen arbkollegaer der du arbeidere nå. Eg arbeider nå i Aker konsernet og der ed det fint i forhold til kollegaer og sosiale tilstellinger for oss ingeniører i vertfal Enig i den! Har nettopp overført kontor til Kristiansand da jeg ikke trivdes lenger i tidligere by (byen jeg studerte i). Jeg har gått inntrykk av Kristiansand, så jeg håper det er hyggelige folk der. Det er mye fokus på det sosiale i bedriften jeg jobber i, så jeg trives med kollegaer. Kjenner mest på ensomhet i helger. TS Anonymkode: d281f...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det noen på din alder på jobb det er naturlig å spørre om de vil bli med på et eller annet arrangement av noe slag? Anonymkode: 9ba3c...ed6 Ja, må nok bare bli flinkere til å spørre. Er ganske mange unge, men virker som om de fleste allerede er ganske etablerte med vennegjenger. Det skader jo ikke å spørre en gang for mye da TS Anonymkode: d281f...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i den! Har nettopp overført kontor til Kristiansand da jeg ikke trivdes lenger i tidligere by (byen jeg studerte i). Jeg har gått inntrykk av Kristiansand, så jeg håper det er hyggelige folk der. Det er mye fokus på det sosiale i bedriften jeg jobber i, så jeg trives med kollegaer. Kjenner mest på ensomhet i helger. TS Anonymkode: d281f...2be Det vil nok gå seg til. Kristiansand er en flott og sosial by. Vent til våren sommeren. Ta deg en tur ut på kaffe/ pub. Så skal du se verden forandrer seg. Eg har trua på at dette vil ordne seg ganske fort😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, jeg har begynt å bli mer aktiv. Skal prøve meg på diverse DNT arrangementer så får håpe jeg kan møte noen hyggelige der ❤️ TS Anonymkode: d281f...2be Dnt-folk er ofte veldig ålreite folk. Lykke til ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Del Skrevet 16. mars Du virker som at du er flink til å prøve nye ting og by på deg selv, så har virkelig troa på at dette vil ordne seg for deg Voksenlivet er gjerne litt ensomt, og mange er uten venner, nettopp fordi det gjerne krever mer å skape nye venner i "voksenverden". Men sosiale hobbyer kan hjelpe deg på god vei. Du skrev at du ganske nylig har flyttet til ny by, så gi deg selv litt tid til å etablere et nettverk der. Ønsker deg masse lykke til ts Anonymkode: 3a55e...73a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du må egentlig bare ta «mageplask» uti det. Begynn med å melde deg på eller møte opp på faste ting. Treningsgruppe? CrossFit? Bokklubb? Strikkegruppe? Spillekveld på biblioteket? Melde deg som frivillig til noe er en flott start. Om det er besøksvenn, røde kors, rotary eller politikken som passer deg? Spiller egentlig ingen rolle. Frivilige møtes over tid. Og blir de ikke venner? Vel, så blir de en del av de ressursene du har til rådighet. Du kan også bare legge ut hvor som helst (her inkludert) hvor i landet du bor og at du søker vennskap og hva du vil finne på (husk å møte også potensielle venner på et offentlig sted første gangene). Anonymkode: b5344...2e3 Ja, er helt enig! Det er veldig utenfor komfortsonen, men jeg får meg ihvertfall ikke nye venner med å surmule og være deppa over tidligere venner som ikke er mine venner lenger. Takk for et oppmuntrende innlegg! TS Anonymkode: d281f...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #19 Del Skrevet 16. mars Gratis skrev (53 minutter siden): Denne 💕 Tror det er viktig som du sier å tørre! Jeg tenker også på å tørre å ta litt plass i livet sitt. Her er jeg, se på meg! Enig. Er ofte redd for at jeg plager folk. Tror det er derfor jeg synes det er vanskelig å bli kjent med folk, så må nok bli flinkere til å ta mer plass! TS Anonymkode: d281f...2be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du virker som at du er flink til å prøve nye ting og by på deg selv, så har virkelig troa på at dette vil ordne seg for deg Voksenlivet er gjerne litt ensomt, og mange er uten venner, nettopp fordi det gjerne krever mer å skape nye venner i "voksenverden". Men sosiale hobbyer kan hjelpe deg på god vei. Du skrev at du ganske nylig har flyttet til ny by, så gi deg selv litt tid til å etablere et nettverk der. Ønsker deg masse lykke til ts Anonymkode: 3a55e...73a Tusen takk! Tror også voksenlivet er ensomt til tider, men jeg vet at det kommer til å bli bedre. Har jo hatt perioder i livet mitt hvor jeg har vært veldig sosial og aktiv, men havna i en grop etter jeg starta å jobbe. Har vært ganske deppa siden jeg har følt meg ensom i byen jeg studerte i og en gang i tiden elsket. Er i hvertfall veldig klar for å starte et nytt kapittel i en ny by! ❤️ Anonymkode: d281f...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå