Solstråle Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hei Er det noen kvinner/jenter her som liker å være i rollen som Elskerinne(mistress) og dominere ? Kanskje noen vil prøve dette eller fantaserer om det ? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Bare husk at annonsering etter partnere ikke er lov her inne. Anonymkode: 590be...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Trives meget godt i rollen 😉 Men du burde kanskje endre innlegget litt, så det ikke ser ut som du er på søken 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Nah.. Jeg trives best som submissive. Men jeg er sadistisk da! 😃 Det er gøy. Det finnes egne forum for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Jeg har en fantasi der han må adlyde mitt minste vink.... Anonymkode: 1bf68...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Hvorfor er de kåteste mennesken alltid de dårligste til å stave? Anonymkode: f44d3...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.01): Hvorfor er de kåteste mennesken alltid de dårligste til å stave? Anonymkode: f44d3...867 Ekspander Sier du at du er kåt? Anonymkode: 904e1...a61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.01): Hvorfor er de kåteste mennesken alltid de dårligste til å stave? Anonymkode: f44d3...867 Ekspander Fordi vi er så ivrige og skriver i rasende fart 😂 Anonymkode: 1bf68...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Jeg liker å ta styriingen og er glad jeg har en mann som elsker at jeg er sjefen🥰😅 Han kan godt få lov å ta styringen han også, men jeg tenner mest på å være «sjefen»☺️ Anonymkode: fb628...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 21.13): Jeg liker å ta styriingen og er glad jeg har en mann som elsker at jeg er sjefen🥰😅 Han kan godt få lov å ta styringen han også, men jeg tenner mest på å være «sjefen»☺️ Anonymkode: fb628...279 Ekspander Ahhaa.. du har en smart og klok mann som forstår kvinnen? 👏Visste du dette om menn? Teknikken for å få en kvinne til sengs igjen og igjen i uante ganger: Menn lar seg unnerdanne, og pleaser dama til sitt høyeste punkt av nytelse.. Tanken bak.. er å få kvinnen så fornøyd og glad, at hun blir umenneskelig kåt.. Sjefstillingen er absolutt en fetish.. som vi begge tenner på😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå