AnonymBruker Skrevet 17. mars #21 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (På 17.3.2025 den 10.46): Utenlandske damer stiller større krav til elskeren/mannen sin. Sex er helt naturlig for dei og dei snakker med andre som om det er middag dei snakker om. Det er vel kun her i nord Europa at sex er tabu og ikke blir snakket om Ekspander Eh nei.....du drømmer Anonymkode: 657f3...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 17. mars #22 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (På 17.3.2025 den 10.46): Utenlandske damer stiller større krav til elskeren/mannen sin. Sex er helt naturlig for dei og dei snakker med andre som om det er middag dei snakker om. Det er vel kun her i nord Europa at sex er tabu og ikke blir snakket om Ekspander ha ha.. har aldri hørt som mye om sex siden jeg kom til Norge... Hele Europa tenker på Nord Europa som veldig seksuel "open"... nei, utenlandske damer tenker ikke på sex som helt naturlig og snakker med andre om det. Vet ikke hvor du har fått denne rare ide. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #23 Del Skrevet 17. mars NatNat skrev (På 17.3.2025 den 13.40): ha ha.. har aldri hørt som mye om sex siden jeg kom til Norge... Hele Europa tenker på Nord Europa som veldig seksuel "open"... nei, utenlandske damer tenker ikke på sex som helt naturlig og snakker med andre om det. Vet ikke hvor du har fått denne rare ide. Ekspander Nemlig! Er en incel som drømmer dette Anonymkode: 657f3...d79 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #24 Del Skrevet 17. mars NatNat skrev (På 17.3.2025 den 13.40): ha ha.. har aldri hørt som mye om sex siden jeg kom til Norge... Hele Europa tenker på Nord Europa som veldig seksuel "open"... nei, utenlandske damer tenker ikke på sex som helt naturlig og snakker med andre om det. Vet ikke hvor du har fått denne rare ide. Ekspander Det gjør vi. Kommer du kanskje fra en veldig konservativ familie? Anonymkode: 80de8...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #25 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 13.55): Det gjør vi. Kommer du kanskje fra en veldig konservativ familie? Anonymkode: 80de8...d5c Ekspander 😅😅😅 slutt å lyv Anonymkode: 657f3...d79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 17. mars #26 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 13.55): Det gjør vi. Kommer du kanskje fra en veldig konservativ familie? Anonymkode: 80de8...d5c Ekspander nei. Vanlig fransk familie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #27 Del Skrevet 17. mars Iran -> veldig aktiv og på. Ei av de bedre jeg har hatt. Griseprat, frekt undertøy og kjør på. Afghanistan-> Veldig bra. Hakket under Iran, men ingenting å utsette. Likna dog mye på Iran. Anonymkode: a9104...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #28 Del Skrevet 17. mars Det er mange som skriver fantasien sin her skjønner jeg 😅 Anonymkode: 657f3...d79 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #29 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 14.05): 😅😅😅 slutt å lyv Anonymkode: 657f3...d79 Ekspander Altså,hvorfor skulle jeg lyve?Du virker umoden. Anonymkode: 80de8...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #30 Del Skrevet 17. mars NatNat skrev (På 17.3.2025 den 13.40): ha ha.. har aldri hørt som mye om sex siden jeg kom til Norge... Hele Europa tenker på Nord Europa som veldig seksuel "open"... nei, utenlandske damer tenker ikke på sex som helt naturlig og snakker med andre om det. Vet ikke hvor du har fått denne rare ide. Ekspander Fordi eg har mange iranske, syriske og asiatiske venninner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #31 Del Skrevet 17. mars Dummeste tråden ever. Pakistanere er ikke fra Midtøsten 😂 Og muslimer er det flere billioner av, så sykt generaliserende tråd. fleste her høres ut som bare juger så det renner, sitter i kjelleren og drømmer om å pule en iraner 😂 Anonymkode: fdf05...67f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #32 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 14.54): Dummeste tråden ever. Pakistanere er ikke fra Midtøsten 😂 Og muslimer er det flere billioner av, så sykt generaliserende tråd. fleste her høres ut som bare juger så det renner, sitter i kjelleren og drømmer om å pule en iraner 😂 Anonymkode: fdf05...67f Ekspander Nemlig Anonymkode: 657f3...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #33 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 14.16): Iran -> veldig aktiv og på. Ei av de bedre jeg har hatt. Griseprat, frekt undertøy og kjør på. Afghanistan-> Veldig bra. Hakket under Iran, men ingenting å utsette. Likna dog mye på Iran. Anonymkode: a9104...718 Ekspander Hvor traff du de? Føler de ikke er så ofte på byen. Anonymkode: b0c0e...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #34 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 17.40): Hvor traff du de? Føler de ikke er så ofte på byen. Anonymkode: b0c0e...efd Ekspander Datingapper. Hun fra Afghanistan sa at hun ikke kunne bli sett på byen sammen med meg i tilfelle hun ble observert av noen landsmenn. Kultur akkurat sånn som du tenker hvis du er full av fordommer. Iran kunne gå ut, uten problemer. De er svært frigjorte og lite religiøse. Anonymkode: a9104...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #35 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 17.40): Hvor traff du de? Føler de ikke er så ofte på byen. Anonymkode: b0c0e...efd Ekspander Jeg møtte ikke min på byen, men iranere er glad i en fest og går ut en del. Anonymkode: 17d99...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #36 Del Skrevet 17. mars NatNat skrev (På 17.3.2025 den 13.40): ha ha.. har aldri hørt som mye om sex siden jeg kom til Norge... Hele Europa tenker på Nord Europa som veldig seksuel "open"... nei, utenlandske damer tenker ikke på sex som helt naturlig og snakker med andre om det. Vet ikke hvor du har fått denne rare ide. Ekspander Marokkanske damer gjør så definitivt. De sitter i offentlig bad og barberer seg nedentil, mens de prater åpent om at de gleder seg til at mannen skal ha fri noen dager, så han endelig har overskudd til deilig sex. Kvinner 90 år leer ikke på et øyebryn av slik prat, men ler og deltar ivrig i samtalene. (Og ønsker kanskje at de var yngre igjen. ) Sex er naturlig for dem. At kvinner er seksuelle er naturlig for dem. At kvinner skal ha tilfredsstillelse ved sex er selvfølgelig for dem. Sex hører ekteskapet til mener de, men sex et likevel svært naturlig og gjensidig glede av sex selvsagt. Selvfølgelig kan man gifte seg med et analfabet fra landsbygda, som er jomfru, men man ville likevel ikke slippe unna kulturen. Også hun har hørt fra hun var liten hva hun kan forvente av sex, og blir hun skuffet i det vil hun fortelle det til mor, søstre, svigermor og så videre, og så får man som mann plutselig vennskapelige råd om kvinners anatomi, behov og tilfredsstillelse fra alt fra onkler og fettere til svigerfar og svoger. 😄 Jeg som kvinne må si jeg digger den kulturen angående det seksuelle. 🥰 Anonymkode: 820d7...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #37 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 17.48): Datingapper. Hun fra Afghanistan sa at hun ikke kunne bli sett på byen sammen med meg i tilfelle hun ble observert av noen landsmenn. Kultur akkurat sånn som du tenker hvis du er full av fordommer. Iran kunne gå ut, uten problemer. De er svært frigjorte og lite religiøse. Anonymkode: a9104...718 Ekspander Spennende. Hvordan var daten? Regner med dere ikke lå med engang? Anonymkode: b0c0e...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:34 #38 Del Skrevet i går, 10:34 Flere med erfaring? Anonymkode: b0c0e...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 12:50 #39 Del Skrevet i går, 12:50 AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 14.54): Og muslimer er det flere billioner av, så sykt generaliserende tråd. Ekspander Nei, det er ikke flere tusen milliarder muslimer. https://snl.no/tabell_over_store_tall Ellers enig i at tråden er så vilt generaliserende at den er helt uten verdi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå