Gå til innhold

Sex med damer fra Midtøsten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenner veldig på damer fra Pakistan, UEA, Iran, Irak, Marokko og den type land. Noen hatt sex med damer derifra? Noe og skrive hjem om? Hvordan var de i senga? 

Anonymkode: b0c0e...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sikkert like forskjellige som europeiske damer

Anonymkode: 0119a...799

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe å skrive på et forum om....? 🙄

Anonymkode: 6542f...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fra Marokko. Veldig bra.

Anonymkode: e8b4b...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Iranske damer ligger helt i toppen. Har vært med tre stk, alle like fantastiske. Er med på alt og du føler de går det siste steget for å imponere og tilfredsstille partner. Med to av disse ble det anal. Alle tre svelget varene.

Prøvd én pakistaner og det var ikke noe for minneboka. Av med lys og lå helt stille under hele økten.

Som vedkommende over meg sier, sikkert like forskjellige som europeiske damer, men dette var mine opplevelser.

Anonymkode: 62be9...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Iranske damer ligger helt i toppen. Har vært med tre stk, alle like fantastiske. Er med på alt og du føler de går det siste steget for å imponere og tilfredsstille partner. Med to av disse ble det anal. Alle tre svelget varene.

Prøvd én pakistaner og det var ikke noe for minneboka. Av med lys og lå helt stille under hele økten.

Som vedkommende over meg sier, sikkert like forskjellige som europeiske damer, men dette var mine opplevelser.

Ingen overraskelse med anal. De må gjerne ha anal fra de er ganske unge. Det er for å unngå å ta jomfrudommen så da er det lettest å ta dem i analen

Anonymkode: e2095...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen overraskelse med anal. De må gjerne ha anal fra de er ganske unge. Det er for å unngå å ta jomfrudommen så da er det lettest å ta dem i analen

Anonymkode: e2095...2b3

Dette var i Norge og ikke i Iran, så det var med liberale norsk-iranere. Tror ikke hele storfamilien sjekket lakenet når jomfrudommen ble tatt. Alle tre single, i tjueårene og kåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg selv heterofil dame, så har ingen egen erfaring, men min gode venninne fra Marokko er i hvert fall kåt så det ljomer etter. Og svært sexy!

Anonymkode: 4ed33...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, fra Marokko. Veldig bra.

Anonymkode: e8b4b...fcb

Det vil jeg tro, men man må jo være oppmerksom på at disse kvinnene er vokst opp i en kultur hvor det er skam for menn å ikke tilfredsstille kvinner seksuelt, så kommer man til slike kvinner med den norske holdningen om at menn har sterkere seksualitet og mer behov for tilfredsstillelse dummer man seg ut. Ikke er de opplært til å holde kjeft om misnøye heller, så en dårlig innsats blir offentlig. 

Mange tror nok at Marokko er et mer dydig samfunn med mer seksuell skam, men det er det så absolutt ikke. De anser sex som noe naturlig, og at kvinner er seksuelle og trenger tilsvarende tilfredsstillelse ved sex som selvfølgelig. 

Anonymkode: 820d7...1e4

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utrolig deilig!

Persiske tenner jeg voldsomt på.

Hvor traff du de iranske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må jo være litt ekstra spennede for oss som liker å gå på premiere forestillinger, vet liksom aldri hva man får før nikaben ligger på gulvet.

Anonymkode: 34090...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenner veldig på damer fra Pakistan, UEA, Iran, Irak, Marokko og den type land. Noen hatt sex med damer derifra? Noe og skrive hjem om? Hvordan var de i senga? 

Mellom Marokko og Pakistan er det sjukt langt. Omtrent dobbelt så langt som fra Norge til Portugal. Hvorfor tror du det skal være noen likheter utover å være mennesker? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det må jo være litt ekstra spennede for oss som liker å gå på premiere forestillinger, vet liksom aldri hva man får før nikaben ligger på gulvet.

Nikab er veldig uvanlig i de fleste muslimske land. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Iranske damer ligger helt i toppen

100% Enig !   Iranere er Persere, resten av Midt-Østen er Arabere + noen Jøder (Pakistan har ingenting med Midtøsten å gjøre.)

Iran var et Vest-vennlig land, inntil den Islamske diktatoren kom i 1979.  

Anonymkode: 72224...77e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

De anser sex som noe naturlig, og at kvinner er seksuelle og trenger tilsvarende tilfredsstillelse ved sex som selvfølgelig.

Akkurat som i Norge, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenlandske damer stiller større krav til elskeren/mannen sin. Sex er helt naturlig for dei og dei snakker med andre som om det er middag dei snakker om. Det er vel kun her i nord Europa at sex er tabu og ikke blir snakket om

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Iranere er generelt de mest gærne, gøyale og utadvendte folkene jeg noen gang har møtt, både i og utenfor soverommet. Er gift med ei fra Iran og er i alle fall strålende fornøyd.

Soft mann skrev (1 time siden):

Utenlandske damer stiller større krav til elskeren/mannen sin. Sex er helt naturlig for dei og dei snakker med andre som om det er middag dei snakker om. Det er vel kun her i nord Europa at sex er tabu og ikke blir snakket om

Du har åpenbart aldri vært i USA... Men ja, har i alle fall inntrykk av min kone og hennes venninner har et langt mer avslappet forhold til sex enn det som er vanlig i Norge.

Anonymkode: 17d99...e67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Iranere er generelt de mest gærne, gøyale og utadvendte folkene jeg noen gang har møtt, både i og utenfor soverommet. Er gift med ei fra Iran og er i alle fall strålende fornøyd.

Du har åpenbart aldri vært i USA... Men ja, har i alle fall inntrykk av min kone og hennes venninner har et langt mer avslappet forhold til sex enn det som er vanlig i Norge.

Anonymkode: 17d99...e67

Ja det er jo det eg sier. Dei snakker om sex som det skulle vert en middag dei snakker om. Nå vet ikke eg hvor kravstore dei er, men eg regner med dei liker å føle seg tilfredstilt dei og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet, er ikke noe fra et stort, statistisk representativt utvalg. Jeg kan ikke skryte på meg slikt.

Men: mine far Iran. De var svært pertentlige, forfengelige og sånt. Husker hybelen til ei av de, den var mer på stell enn et rom på rekruttskolen før inspeksjon (litt av en forskjell på hybler til norske/ "den siviliserte verden": Klestørk i et hjørne, dyna i en ball, kaniner i krokene...)

De var den typen damer som gir alt og tar alt. De måtte begjæres 100% og de forlangte det ytterste av nytelse ut av det hele.

Så: krevede, javisst. Men det var verdt det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doolittle skrev (5 timer siden):

Nikab er veldig uvanlig i de fleste muslimske land. 

Men det er samtidig mest vanlig å finne i muslimske land.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...