Gå til innhold

Når har dere blitt betatt/forelsket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

.... er det på første date, andre date eller kanskje 3 date? Fortell gjerne og hvordan du fikk partneren til å føle det samme? ❤️

Anonymkode: f1a10...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ofte kan det ta 20 dater

Anonymkode: 8d084...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

.... er det på første date, andre date eller kanskje 3 date? Fortell gjerne og hvordan du fikk partneren til å føle det samme? ❤️

Har inntrykk av at vi menn ofte bruker kort tid på å bli betatt. Kan nok bruke litt mer tid på å bli forelska 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
remix2020 skrev (1 minutt siden):

Har inntrykk av at vi menn ofte bruker kort tid på å bli betatt. Kan nok bruke litt mer tid på å bli forelska 

Hvordan blir dere forelsket egentlig, det er jeg litt spent på å høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok vel egentlig bare første date. Jeg visste allerede da at jeg ville gifte meg med han. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan blir dere forelsket egentlig, det er jeg litt spent på å høre. 

Det er nok ikke noe fasitsvar på det, men hvis jeg allerede er betatt, så handler det nok mye om hvordan hun er som person og hvor interessert hun er i meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det siste der stusser jeg litt på. Man kan ikke «få noen til å føle» noe… virker som du tenker at man må jobbe for det?

Vi falt for hverandre, på andre date. Den første var bare sånn treffes på offentlig sted og prate litt (sjekke at personen er ok). Vi prater veldig godt og hadde mye felles verdier og tanker. Så ble naturlig en andre date, og da slappet vi godt av i hverandres selskap. Fra da av har det bare blitt bedre og bedre😊

Anonymkode: 528e2...6e6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer veldig an på hvor godt jeg kjenner han, og hvordan han får meg til å føle meg. 

Er han veldig usikker så teller ikke det positivt.

Anonymkode: 3346d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Første gang vi så hverandre på fest, begge var edru først! 25år senere ❤️

Anonymkode: f7250...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første date på oss begge. Men du får ingen til å bli det..det kommer naturlig av seg selv om det er ment to be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som menn klager på mangel på kjemi etter første date, så helt umulig å få kjemi. 

Anonymkode: f3698...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forelskelse er sommerfugler i magen, kommer allerede dagen etter. Gjerne med tap av matlyst og generell uro, dvs vanskelig å fungere normalt fordi hode og magen kun vil kun en ting, å se vedkommende igjen. Selv har jeg som mann opplevd dette i mild form bare ved å "binge" en serie over 2-3 dager. Overdose av en kvinnelig hovedrolleinnehaver. Det spiller heller ingen rolle at jeg har masse kjærlighet i bunnen for min kone over mange år. Forelskelse kan legge seg oppå som et annet lag, merkelig greier.

Anonymkode: 3ad1f...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok møte fyren et par ganger, før jeg kjenner om det er noe jeg kan bygge videre på. 

Kjemi har mye å si. Jeg merker fort om den er der eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forelsker meg aldri, men vet allerede på første treff om jeg er interessert i å fortsette eller ei.

Man kan ikke få noen til å føle det samme. Enten gjør de det, eller ikke...

Anonymkode: 478d4...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forelsker meg aldri, men vet allerede på første treff om jeg er interessert i å fortsette eller ei.

Man kan ikke få noen til å føle det samme. Enten gjør de det, eller ikke...

Anonymkode: 478d4...bc3

Forelsker deg aldri..

Da burde du ikke innlede noe i det hele tatt med mindre du er ærlig om det, og den andre personen har samme synspunkter som deg.

Anonymkode: 3346d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...