AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Jeg skulle vaske lister i dag og måtte derfor også vaske bak tvbenken. Det var ikke gjort på evigheter der. Jeg skøv forsiktig på benken, den er tung så jeg hadde aldri klart å bare røske den ut. Noe skjedde da jeg skøv den ut, modemet til nettet datt ned kanskje 5 cm. Den må ha vært i dårlig stand eller noe, for den ble ødelagt. Samboeren min er forbanna på meg, vi har sikkert kranglet en time nå. Jeg prøver å forklare at det jeg virkelig ikke mente det, og han er sint på meg og mener at jeg ikke hadde trengt å vaske bak der og mener at jeg må ha røsket den ut. Han forteller meg hvor mange tusen det vil koste å ha installatør her for nytt modem. Jeg er veldig lei meg og samboeren min snakker ikke til meg nå. Hvordan håndtere dette? Anonymkode: b6957...d0b 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Herregud han overreagerer. Anonymkode: 92275...d47 36 1 9
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Hvis den er gått i stykker, må den fikses, samboeren din må skjerpe seg og du bør tenke gjennom om det er denne mannen du vil leve livet med. Anonymkode: db8db...9a1 19 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Rødt flagg av samboer. Jeg hadde funnet meg et nytt sted og bo og gått mot sommeren som singel kvinne. Anonymkode: c9512...41c 12 9
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Veldig barnslig både å bli så sint og å ikke snakke til deg. Alle kan gjøre feil. Anonymkode: adccb...c7c 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars Han er urimelig, men det hjelper garantert ikke å si det nå! Anonymkode: 94d87...910 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars Fortell han at du synes han overreagerer og at det var et uhell. Så lar du det gå et døgn. Hvis han ikke har sagt unnskyld innen da ville jeg vurdert om det virkelig er verdt å være samboer med noen som reagerer på den måten. Anonymkode: 7fdc7...d7f 6 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars Det koster ikke mange tusen for nytt modem og du trenger ikke installatør. Men ok, greit, da kan jo han få ansvar for all vask fremover så det blir gjort riktig og varsomt nok. Det høres jo veldig greit ut. Anonymkode: a029d...bb8 12 1 9
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Hva er problemet? Det er vel bare å ringe til reperatør i morgen og få noen til å komme og fikse det om det ikke er noe dere klarer selv? Det går ann å leve uten Internett et døgn eller tre, høres ut som om dere kan ha godt av å prate litt sammen og ikke bare kikke på en skjerm hele tiden... Anonymkode: 09a01...306 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars Overlat all vasking til ham fremover. Anonymkode: 90a6c...b74 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars Installatør til et modem?? 🤣 Herregud for en dramaperson! Bli singel er mitt tips. Anonymkode: 705f2...9b2 22 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #13 Skrevet 16. mars Du tenker du skal slippe å betale for det du har ødelagt? Anonymkode: ad7be...dcd 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Skrevet 16. mars Mange tusen og trenger installatør? Han høres gjerrig og evneveik ut… Anonymkode: 4b88c...65b 8 1
Sniff76 Skrevet 16. mars #15 Skrevet 16. mars Synes han overreagerer. Uhell skjer 😊 Hvor har dere modem fra, ettersom det kreves en installatør/tekniker for å sette en ny på plass og plugge i? Sjekk på nettsiden eller ring og spør hvor mye en ny koster. Evt om dere får en gratis eller rabattert hvis dere binder dere til dem i ett år eller noe. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #16 Skrevet 16. mars Hva slags modem har dere? Er det et laget av gull?? Og dere trenger installatør for å klare sette inn ledninger? Enkleste måten å håndtere det på er å bestille ett nytt modem, koble det til selv, å la han være stille til han gidder oppføre seg som ett voksent menneske. Anonymkode: 6c26d...5b5 9 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skulle vaske lister i dag og måtte derfor også vaske bak tvbenken. Det var ikke gjort på evigheter der. Jeg skøv forsiktig på benken, den er tung så jeg hadde aldri klart å bare røske den ut. Noe skjedde da jeg skøv den ut, modemet til nettet datt ned kanskje 5 cm. Den må ha vært i dårlig stand eller noe, for den ble ødelagt. Samboeren min er forbanna på meg, vi har sikkert kranglet en time nå. Jeg prøver å forklare at det jeg virkelig ikke mente det, og han er sint på meg og mener at jeg ikke hadde trengt å vaske bak der og mener at jeg må ha røsket den ut. Han forteller meg hvor mange tusen det vil koste å ha installatør her for nytt modem. Jeg er veldig lei meg og samboeren min snakker ikke til meg nå. Hvordan håndtere dette? Anonymkode: b6957...d0b Samboeren din overreagerer ja, det var et uhell. Men det jeg har uthevet er så irriterende! Du prøver å komme deg unna. Ta ansvar og be om unnskyldning for uhellet. Hater når folk prøver å plassere vekk ansvaret Anonymkode: 62763...b68 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #18 Skrevet 16. mars Bruker han ellers å lete etter grunner for å bli sur på deg? Ufattelig red flag. Æsj. Anonymkode: 6733f...119 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars #19 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skulle vaske lister i dag og måtte derfor også vaske bak tvbenken. Det var ikke gjort på evigheter der. Jeg skøv forsiktig på benken, den er tung så jeg hadde aldri klart å bare røske den ut. Noe skjedde da jeg skøv den ut, modemet til nettet datt ned kanskje 5 cm. Den må ha vært i dårlig stand eller noe, for den ble ødelagt. Samboeren min er forbanna på meg, vi har sikkert kranglet en time nå. Jeg prøver å forklare at det jeg virkelig ikke mente det, og han er sint på meg og mener at jeg ikke hadde trengt å vaske bak der og mener at jeg må ha røsket den ut. Han forteller meg hvor mange tusen det vil koste å ha installatør her for nytt modem. Jeg er veldig lei meg og samboeren min snakker ikke til meg nå. Hvordan håndtere dette? Anonymkode: b6957...d0b Sånt skjer, man skal da ikke bli sur for det. Kjipt, men uhell skjer. Blir flau på hans vegne. Blir han lett sur ellers også? Anonymkode: 59fec...e6e 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Skrevet 16. mars Hæ? Modemet mitt tok kvelden før jul, jeg fikk tilsendt et nytt og satte i ledningene og tada! Det virket. Helt uten installatør 😄 Dette må jo være et troll? Som ikke vet at modem ikke krever noen installatør? Anonymkode: 23993...d42 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå