AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Vi har et ganske stort vindu i stua hvor vi har noen lamellgardiner som allerede hengte der da vi flytta inn, men de er ganske stygge/har gulnet/revnet litt og jeg har litt lyst til å kjøpe nye. Jeg er bare litt redd for at det blir veldig mye styr og at jeg ikke skal få det til. Må mest sannsynlig klippe de litt til og sånn. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 8545e...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars ja, vi har hengt opp lameler i et vindu her. Hva mener du med veldig vanskelig. Det er overkommelig for et vanlig menneske, selvsagt, ellers ville de ikke solgt de? her - Anonymkode: e389d...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Jeg spurte en i familien som hadde gjort det før om litt assistanse, selv om det trolig hadde gått fint uten Men gikk jo 10x fortere med noen som hadde erfaring. Anonymkode: 66db3...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå