AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Ser så mange flotte damer på min størrelse (48-50) som har de kuleste jeans som er vide og vanlige bukser til og med harembukser. Hvor i all verden finner dere disse? Anonymkode: 7d5e8...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Zizzi har noe. Zalando har mye forskjellig, Ulla Popken, Perfect Jeans, Denim destination… Anonymkode: 9260b...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Du finner masse på HM nett, Lindex nett. Zalando har også meget godt utvalg. NinePine har begynt med jeans som er ufattelig behagelige og fine. Anonymkode: 91eca...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ser så mange flotte damer på min størrelse (48-50) som har de kuleste jeans som er vide og vanlige bukser til og med harembukser. Hvor i all verden finner dere disse? Anonymkode: 7d5e8...bf1 Jeg kjøper jeans fra Denim Destination, og loungewear som også kan brukes på jobb hos Ninepine. Lindex har og bra utvelg på nett i bukser i store størrelser. Bruker str 48. Anonymkode: fa39b...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Finnes det str 48 - FEMTI!??? Anonymkode: e95a3...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Finnes det str 48 - FEMTI!??? Anonymkode: e95a3...dfc Ja, heldigvis. Det finnes også et lite utvalg av 58-60 for de som måtte ha behov for det og ikke vil bo i et telt/gå naken. Anonymkode: 9260b...b54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå