Gå til innhold

Noen gang blitt forelska i ei du kun hadde tenkt å knulle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må være forelsket før jeg knuller. Sex og følelser henger for meg så tett sammen at jeg kan ikke drive med det ene og ikke det andre.

Å knulle damer uten følelser etter "tøm og røm"-metoden ser jeg på som misbruk av kvinner. Dessverre lar mange kvinner seg misbruke ved at de byr på hele seg på første date. Det er ikke noe lurt. Hold igjen litt, så blir det langt færre sårede følelser og alenemødre.

Anonymkode: 5a953...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.33):

Menn har blitt det i meg i alle fall… irriterende når man bare vil ha sex

Anonymkode: 894c0...81f

Samme her. Hver gang sier jeg at jeg ikke er interessert i mer en sex, og hver gang blir de forelska 

Anonymkode: 64ecb...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.09):

Eller?

Anonymkode: 162f1...1ee

Jepp. Gift og har vært i relasjon i over 40 år.

Anonymkode: 489c7...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboer og jeg startet som ff, så var vel igrunn ikke planen for noen av oss å bli forelsket. 😅 

Men han er den fineste mannen jeg vet om, så jeg er veldig glad for at han plutselig en dag fortalte at han hadde fått følelser for meg ❤️

Anonymkode: f8cd6...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 19.11):

De bryter en avtale man har. Ikke min feil at de ikke klarer å ha sex og holde det til kun sex. 

Anonymkode: 894c0...81f

Vi "brøt den avtalen" begge to. Når følelser oppstår gjør de det. Dette kan man ikke styre. Verken om det rammer en eller begge to. 

Min første definerte ff ble min ektemann og far til mine barn. Ingen av oss ville ha forhold, men det oppsto sterke og gjensidige følelser. Var egentlig en veldig fin måte å finne sin partner på, for det var ikke stress med at vi liksom skulle være seriøst par. Det bare ble slik helt naturlig. 

Nå har vi et langt ekteskap bak oss. 

Anonymkode: fe744...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.09):

Eller?

Anonymkode: 162f1...1ee

Er det ikke slik alle forhold begynner for oss menn. Kan ikke uttale meg hvordan det er med kvinner men alle mine forhold har vært med jenter som jeg ville knulle!

Anonymkode: 5c4f8...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen min skulle bare ha seg noe. Tøm og røm rett og slett. Nå har vi vært gift i 16 år 😅

Anonymkode: 90dfa...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynte som pulevenner vi også. Gifta oss

Anonymkode: 0c164...312

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket og forelsket...

Men det er jo ikke til å unngå: man bonder på ett eller annet vis når man puler. Slik er mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

draug 75 skrev (20 timer siden):

Forelsket og forelsket...

Men det er jo ikke til å unngå: man bonder på ett eller annet vis når man puler. Slik er mennesker.

Man kan fint få en intim relasjon som ikke er romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (4 timer siden):

Man kan fint få en intim relasjon som ikke er romantisk.

Det er derfor jeg innleder med "forelsket og forelsket", fordi den forbindinga som skjer ikke nødvendigvis kvalifiserer som romantikk eller forelskelse. Et fint minne har man jo, forhåpentlig - og hvis ikke er det jo ofte slik at folk som har gjennomlevd noe forjævlig i lag føler seg sterkere knyttet sammen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, aldri. Har ikke sex med random kvinner.

Anonymkode: 97455...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

draug 75 skrev (2 minutter siden):

Det er derfor jeg innleder med "forelsket og forelsket", fordi den forbindinga som skjer ikke nødvendigvis kvalifiserer som romantikk eller forelskelse. Et fint minne har man jo, forhåpentlig - og hvis ikke er det jo ofte slik at folk som har gjennomlevd noe forjævlig i lag føler seg sterkere knyttet sammen etterpå.

Jeg forstår. For min egen del registrerer jeg at flere av mine tidligere FFer i dag er gode venner selv om den seksuelle delen av relasjonen er avsluttet for mange år siden. Flere av dem er også gode bekjente av kjæresten min. Bare gode relasjoner alle veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...