Gå til innhold

Noen gang blitt forelska i ei du kun hadde tenkt å knulle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De bryter en avtale man har. Ikke min feil at de ikke klarer å ha sex og holde det til kun sex. 

Anonymkode: 894c0...81f

Det er bare nmenn stort sett som tenker" det er kun sex".

Anonymkode: 97558...d4a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Stakkars deg. Du har det hardt!

Anonymkode: 28a7b...72e

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De bryter en avtale man har. Ikke min feil at de ikke klarer å ha sex og holde det til kun sex. 

Det er ingens feil. Vi er mennesker og ikke roboter. Skaff deg en oppblåsbar knulledukke om det er så irriterende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ingens feil. Vi er mennesker og ikke roboter. Skaff deg en oppblåsbar knulledukke om det er så irriterende. 

… det skjønner jeg, men jeg skjønner ikke hvordan de får følelser av kun sex heller. Vi gjør ingenting annet.

jeg er kvinne. Men bare avsluttet med de mennene, det er enkelt å finne noen som holder seg til avtalen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

… det skjønner jeg, men jeg skjønner ikke hvordan de får følelser av kun sex heller. Vi gjør ingenting annet.

jeg er kvinne. Men bare avsluttet med de mennene, det er enkelt å finne noen som holder seg til avtalen.

De som får følelser under sex er ofte de som har berøring som kjærlighetsspråk. 

Jeg har det så jeg har kun sex i forhold. 

Det er ikke alle som er kjent med dette på forhånd. Det kan ta litt tid å bli kjent med sin egen seksualitet og grenser. Seksualitet er ofte dynamisk, og ikke statisk gjennom et langt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri forelsket meg i en «knullevenn» nei.

Syntes det er ganske lett å styre det å ikke få følelser for noen. Om jeg ikke ønsker å få følelser for noen, så skjer det ikke.

Anonymkode: 432a8...1e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aldri forelsket meg i en «knullevenn» nei.

Syntes det er ganske lett å styre det å ikke få følelser for noen. Om jeg ikke ønsker å få følelser for noen, så skjer det ikke.

Hvordan klarer du å styre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan klarer du å styre det?

Jeg skjønner ikke hvordan man ikke klarer det?

Om jeg ikke er åpen for at det skal utvikles følelser, så gjør det ikke det. Om jeg vet at dette er en person jeg vil ha sex med, men jeg ønsker ikke en kjæreste, så er det null stress. Da forelsker jeg meg ikke. Forelskelse er noe jeg må ønske og være åpen for at skal skje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan man ikke klarer det?

Om jeg ikke er åpen for at det skal utvikles følelser, så gjør det ikke det. Om jeg vet at dette er en person jeg vil ha sex med, men jeg ønsker ikke en kjæreste, så er det null stress. Da forelsker jeg meg ikke. Forelskelse er noe jeg må ønske og være åpen for at skal skje.

Slik fungerer ikke jeg. Jeg kan ikke styre hvem jeg blir forelsket i. Det er ikke noe å skjønne. Jeg har bare akseptert at det er slik det er for meg. Er jo ikke noe jeg kan noe for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Slik fungerer ikke jeg. Jeg kan ikke styre hvem jeg blir forelsket i. Det er ikke noe å skjønne. Jeg har bare akseptert at det er slik det er for meg. Er jo ikke noe jeg kan noe for. 

Men da er det jo en KJEMPEdårlig idé for deg å ha knullevenner! Det sier seg jo selv. Da burde du kun ha sex i romantiske relasjoner?!

Anonymkode: e432d...118

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da er det jo en KJEMPEdårlig idé for deg å ha knullevenner! Det sier seg jo selv. Da burde du kun ha sex i romantiske relasjoner?!

Det viser jo manglende respekt både for deg selv og for knullevennene?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For å presisere. Jeg kan ikke Styre hvem jeg forelsker meg i. Jeg kan ikke bestemme meg for å bli forelsket.

Men jeg kan styre å ikke bli forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke knullevenner. Aldri hatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har ikke knullevenner. Aldri hatt. 

Beklager, jeg tror jeg trodde at du var TS, jeg må ja blandet anonymkoder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja absolutt, når man knuller så har man blottlagt mye av seg selv, og under slike omstendigheter kan man komme nærmere inn på personen, man får sett flere nyanser av personen bokstavlig talt.

Jeg møtte på en jente noen ganger i ordinere dagligdagse situasjoner, jeg syntes hun var veldig søt, men samtidig så virket hun litt kald, prippen og kanskje litt overlegen, ikke akkurat det jeg ønsket meg.

Vi treftes tilfeldig på byen en gang, jeg gikk bort og hilste på henne, hun virket oppriktig glad for at jeg gjenkjente henne. Hun fremsto da helt annerledes enn på de flyktige dagligdagse tilfeldige møtene. Og vi ble sittende og prate og det endte med at jeg ble invitert hjem til henne. Tenkte vel som så at hun hadde drukket litt og derfor fremsto litt mer positivt enn til hverdags, tenkte uansett at det var en søt jente og det kunne bli et godt knull.

Jenta var jo et fyrverkeri i senga, slo alt annet jeg hadde vært borti tidligere. I de påfølgende dagene så tekstet vi litt og hun fremsto like positiv, vi gikk også ut og spiste, og hun var en helt annen enn den jeg først hadde intrykk av. Men det ville seg ikke sånn og jeg flyttet til en annen del av landet for studier og det visnet sakte hen. Men når hun var borte og tapt så følte jeg på forelskelsen, ja faktisk den dag i dag.

If I could turn back the clock.

Anonymkode: d0688...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

For å presisere. Jeg kan ikke Styre hvem jeg forelsker meg i. Jeg kan ikke bestemme meg for å bli forelsket.

Men jeg kan styre å ikke bli forelsket. 

Er ikke dette like vanskelig, som å stable høneskit med boksehansker? 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi er laget for å bli forelsket i personer vi har sex med flere ganger. Den primære funksjonen ved å ha sex fra naturens side er at det skal bli barn av det, disse barna har større sannsynlighet for å vokse opp og lage nye barn om foreldrene er et par. Før samfunnet startet å lage par var dette avhengig av forelskelse.

Noen klarer sikkert å overstyre det naturlige instinktet.

Hvorfor noen klarer det, er et mye mer intressant spørsmål enn hvor noen ikke klarer det. Dette gjelder særlig for dere som klarer og unngå dette instinktet, dere bør å bruke denne insikten til å lære noe om dere selv.

Er det fordi man mangler instinktet?

Er det fordi man mangler noen sosiale egenskaper, kanskje de har vanskeligheter med å forelske seg, eller er litt sosialt avstumpet?

Eller er det fordi man trekker seg unna når de føler at følelsene er på vei?

Anonymkode: e2447...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Var ei jeg møtte kun for ei natt. Hun var tjukk (men veldig pen) og jeg tenkte kun på å skulle knulle henne den natten. Men hun var et fyrverkeri i senga og en veldig ok person så jeg ble forelsket. 

Anonymkode: 0631d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er bare nmenn stort sett som tenker" det er kun sex".

Nei. 

Flertallet av damene jeg har knullet er nok svært lite sugen på et forhold med meg. Så de har nok tenkt at "det er kun sex"-

Anonymkode: 9e114...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det har skjedd et par ganger gjennom livet - ikke minst hun siste som jeg nå har vært gift med i mange år. Men i 20-årene hadde jeg flere faste jeg kun lå med uten å ville noe mer. Et par av dem ville ha forhold, men da brøt jeg rett av. 

Anonymkode: 98104...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...