AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Jeg har en litt yngre kjæreste som tenner veldig på at andre har sex med meg. Jeg er 02 og han er 06, og vi har kjent hverandre hele livet, så selv om jeg er en del eldre går det fint. Det som skiller oss fra andre par som har sex med andre er at typene vi møter er vidt forskjellige. Jeg har min type, så de jeg møter er gutter mellom 17 og 25. Han derimot er bifil, og synes særlig eldre menn er spennende. Derfor møter han mest menn på over 40 år siden de tilbyr noe annet enn jeg gjør. For min del er ikke dette så viktig, men jeg gjør det siden han liker det. Likevel føler jeg noen ganger på en skyldfølelse. Om det hadde vært motsatt hadde jeg hatet det om han møtte jenter på egen alder, men ettersom han møter voksne menn blir ikke jeg bekymret for at han bytter meg ut. Samtidig er det han som vil dette mest, og da er det kanskje akkurat det han liker med det? Er det andre som har lignende forhold som har tips? Anonymkode: 375fa...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Tips til hva? Er i åpent forhold og vi møter de vi møter, uten å legge mer i det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Dere som har sex med andre par eller er swingers, bruker dere alltid kondom? Anonymkode: 7f667...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Vi bruker kondom når vi møter andre, men det er ikke andre par. De vi møter er single eller er i andre åpne forhold som ikke er med hverandre. Anonymkode: 375fa...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere som har sex med andre par eller er swingers, bruker dere alltid kondom? Anonymkode: 7f667...6b7 Ja, alltid kondom. I tillegg til hyppig testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars no shame skrev (7 minutter siden): Ja, alltid kondom. I tillegg til hyppig testing. "Alle" klager jo over at de ikke kjenner noe når de bruker kondom? Anonymkode: 7f667...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "Alle" klager jo over at de ikke kjenner noe når de bruker kondom? Anonymkode: 7f667...6b7 Nei, heldigvis ikke. Vi møter likesinnede, og hvis de skulle ymte om ubeskyttet sex vil de bli utelukket øyeblikkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Mange rare forhold ute og går, eller er det bare guttefantasier? Anonymkode: 8ec83...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange rare forhold ute og går, eller er det bare guttefantasier? Anonymkode: 8ec83...1fb Guttefantasier? Tror du ikke kvinner har fantasier om slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som har sex med andre par eller er swingers, bruker dere alltid kondom? Anonymkode: 7f667...6b7 Nei. Spørs hvem man ligger med. Anonymkode: ca7d4...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det andre som har lignende forhold som har tips? Vårt forhold har bare blitt mer intimt og kjærlighetsfylt etter at vi åpnet det. Dette er hva vi forholder oss til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars Våre erfaringer er at slike ting som dette kan være risikofylt. Det kan være opphissende å fantasere og som sengeprat, men i virkeligheten blir det mye mer direkte. Første gang jeg var med på å møte et annet par, gikk det så som så. Vi hadde sex med egen partner, men det gled over i "mer", så nokså fort byttet vi. Jeg syntes det var greit å se ham med henne, men var ikke komfortabel med en fremmed så intimt. Han derimot, likte ikke å se en annen mann ha sex med meg. Og så ble det ekstra "ille" når denne andre mannen kom inni meg, uten kondom. Vi brukte mye tid på å bearbeide og gjorde ikke noe sånt igjen på et par år. Da bestemte vi oss for å teste på nytt, etter å ha gjenfunnet de gamle fantasiene og bygget ny selvtillit. Da var vi så "smarte" (les: dumme) at vi ville bytte partner, men være i ulike rom. Han like ikke synet sist, så ideen ble da at vi skulle unngå det. Så han gikk med den andre kvinnen på ett rom, mens jeg var med den andre mannen på et annet. Det gikk dårlig igjen. Han var nervøs, kom for tidlig, klarte ikke å slappe av. Jeg var faktisk dritkåt, hadde det topp, og ble "overtalt" til å gjøre noe jeg aldri hadde gjort med mannen min. Han tok meg bak og jeg digget det. Kontrasten var enorm. Så de banket på, kom inn, tok initiativ til å samles og ikke være på ulike rom lenger. Min mann var utilpass, jeg var multiorgastisk og hadde sæd i håret og på kinnet. Han ville hjem, jeg ville mer. Vi fikk roet oss, avviklet, og dro. Tiden etterpå var krevende. Siden da har vi aldri gjort noe sånt igjen. Det ligger der fortsatt som noe vondt, og noe skjevt. Det at jeg hadde "tatt av" er blitt vanskelig. Det er nå fem år siden, men slikt vil ikke skje igjen. Anonymkode: d5eb8...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 17. mars #13 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Våre erfaringer er at slike ting som dette kan være risikofylt. Det kan være opphissende å fantasere og som sengeprat, men i virkeligheten blir det mye mer direkte. Første gang jeg var med på å møte et annet par, gikk det så som så. Vi hadde sex med egen partner, men det gled over i "mer", så nokså fort byttet vi. Jeg syntes det var greit å se ham med henne, men var ikke komfortabel med en fremmed så intimt. Han derimot, likte ikke å se en annen mann ha sex med meg. Og så ble det ekstra "ille" når denne andre mannen kom inni meg, uten kondom. Vi brukte mye tid på å bearbeide og gjorde ikke noe sånt igjen på et par år. Da bestemte vi oss for å teste på nytt, etter å ha gjenfunnet de gamle fantasiene og bygget ny selvtillit. Da var vi så "smarte" (les: dumme) at vi ville bytte partner, men være i ulike rom. Han like ikke synet sist, så ideen ble da at vi skulle unngå det. Så han gikk med den andre kvinnen på ett rom, mens jeg var med den andre mannen på et annet. Det gikk dårlig igjen. Han var nervøs, kom for tidlig, klarte ikke å slappe av. Jeg var faktisk dritkåt, hadde det topp, og ble "overtalt" til å gjøre noe jeg aldri hadde gjort med mannen min. Han tok meg bak og jeg digget det. Kontrasten var enorm. Så de banket på, kom inn, tok initiativ til å samles og ikke være på ulike rom lenger. Min mann var utilpass, jeg var multiorgastisk og hadde sæd i håret og på kinnet. Han ville hjem, jeg ville mer. Vi fikk roet oss, avviklet, og dro. Tiden etterpå var krevende. Siden da har vi aldri gjort noe sånt igjen. Det ligger der fortsatt som noe vondt, og noe skjevt. Det at jeg hadde "tatt av" er blitt vanskelig. Det er nå fem år siden, men slikt vil ikke skje igjen. Anonymkode: d5eb8...ab1 Dette tror jeg er verdifullt for andre å både lese og tenke over før man evt prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars Ser det dukker opp mange slike tråder på KG. Sikkert et uttrykk for at dette er en utbredt fantasi. Å realisere er ikke breddeidrett. Det fungerer for få, og disse få må finne hverandre i et parforhold. Det krever litt flaks og tilfeldigheter, for å si det sånn. Historien i innlegget over er verdt å lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars Ser det dukker opp mange slike tråder på KG. Sikkert et uttrykk for at dette er en utbredt fantasi. Å realisere er ikke breddeidrett. Det fungerer for få, og disse få må finne hverandre i et parforhold. Det krever litt flaks og tilfeldigheter, for å si det sånn. Historien i innlegget over er verdt å lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #16 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 13.50): Våre erfaringer er at slike ting som dette kan være risikofylt. Det kan være opphissende å fantasere og som sengeprat, men i virkeligheten blir det mye mer direkte. Første gang jeg var med på å møte et annet par, gikk det så som så. Vi hadde sex med egen partner, men det gled over i "mer", så nokså fort byttet vi. Jeg syntes det var greit å se ham med henne, men var ikke komfortabel med en fremmed så intimt. Han derimot, likte ikke å se en annen mann ha sex med meg. Og så ble det ekstra "ille" når denne andre mannen kom inni meg, uten kondom. Vi brukte mye tid på å bearbeide og gjorde ikke noe sånt igjen på et par år. Da bestemte vi oss for å teste på nytt, etter å ha gjenfunnet de gamle fantasiene og bygget ny selvtillit. Da var vi så "smarte" (les: dumme) at vi ville bytte partner, men være i ulike rom. Han like ikke synet sist, så ideen ble da at vi skulle unngå det. Så han gikk med den andre kvinnen på ett rom, mens jeg var med den andre mannen på et annet. Det gikk dårlig igjen. Han var nervøs, kom for tidlig, klarte ikke å slappe av. Jeg var faktisk dritkåt, hadde det topp, og ble "overtalt" til å gjøre noe jeg aldri hadde gjort med mannen min. Han tok meg bak og jeg digget det. Kontrasten var enorm. Så de banket på, kom inn, tok initiativ til å samles og ikke være på ulike rom lenger. Min mann var utilpass, jeg var multiorgastisk og hadde sæd i håret og på kinnet. Han ville hjem, jeg ville mer. Vi fikk roet oss, avviklet, og dro. Tiden etterpå var krevende. Siden da har vi aldri gjort noe sånt igjen. Det ligger der fortsatt som noe vondt, og noe skjevt. Det at jeg hadde "tatt av" er blitt vanskelig. Det er nå fem år siden, men slikt vil ikke skje igjen. Anonymkode: d5eb8...ab1 «Han ville hjem, jeg ville mer» 😅 Unnskyld at jeg ler, men dette var tragikomisk.. Anonymkode: 7125b...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #17 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 15.16): Jeg har en litt yngre kjæreste som tenner veldig på at andre har sex med meg. Jeg er 02 og han er 06, og vi har kjent hverandre hele livet, så selv om jeg er en del eldre går det fint. Det som skiller oss fra andre par som har sex med andre er at typene vi møter er vidt forskjellige. Jeg har min type, så de jeg møter er gutter mellom 17 og 25. Han derimot er bifil, og synes særlig eldre menn er spennende. Derfor møter han mest menn på over 40 år siden de tilbyr noe annet enn jeg gjør. For min del er ikke dette så viktig, men jeg gjør det siden han liker det. Likevel føler jeg noen ganger på en skyldfølelse. Om det hadde vært motsatt hadde jeg hatet det om han møtte jenter på egen alder, men ettersom han møter voksne menn blir ikke jeg bekymret for at han bytter meg ut. Samtidig er det han som vil dette mest, og da er det kanskje akkurat det han liker med det? Er det andre som har lignende forhold som har tips? Anonymkode: 375fa...543 Er dere årgang 2002 og 2006, eller missforsto jeg? Han liker menn 40+ og du faller for unge menn på 17-25, forsto jeg rett? Anonymkode: ce38c...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå