AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Del Skrevet 16. mars Takk, alle sammen! Har spist og kost meg. Smeltet 3.5ss smør, rørte inn 4ts karri. Surret det litt og rørte inn 3.5ss mel. Surret det litt. Hadde oppi kraften og 5.5 dl lettmelk, gradvis mens jeg rørte rundt. Smakte til med muskat, salt og pepper. Varmet så fiskebollene i sausen. Ble veldig godt. Takk for hjelpen! Ts Anonymkode: dcae6...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 16. mars #22 Del Skrevet 16. mars Hvis du ser på boksen med fiskeboller så står det at du skal bruke den…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #23 Del Skrevet 16. mars Lili-S skrev (2 minutter siden): Hvis du ser på boksen med fiskeboller så står det at du skal bruke den…. Hei, ja jeg så det, men jeg hadde ikke brukt det før, så var litt skeptisk og ville høre med de som hadde brukt det. Takker for alle råd jeg fikk. Ts Anonymkode: dcae6...e3d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå