AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hvis en hund kun går passgang over flere år; kan den da bli skadet av det? Anonymkode: eb179...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Jeg ville vel først og fremst utredet hvorfor den går passgang, kan det være at den har vondt et sted og avlaster? Anonymkode: 498dd...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville vel først og fremst utredet hvorfor den går passgang, kan det være at den har vondt et sted og avlaster? Anonymkode: 498dd...dec Den er helt frisk. Men lurte på om den kan bli skadet når den går sånn over flere år? Anonymkode: eb179...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Dette sier internett (se sitat nedenfor) Sitatet slutter med at hvis hunden velger passgang oftere enn vanlig, og kanskje hele tiden, kan det tyde på at den avlaster noe som er vondt når den går normalt. Hvorfor går hunden i passgang? Passgang hos hund er en energibesparende gangart. Noen hunder velger passgang i et mellomtempo mellom skritt og trav, uten at det nødvendigvis ligger et problem i bunn. Men, hvis hunden endrer bevegelsesmønster og velger passgang oftere enn vanlig, er det indikasjon på et avlastningsmønster. Anonymkode: 91063...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Jeg ville ha tatt hunden en tur til veterinær+noen som behandler hundekropper (typ fysio) for å bekrefte at hunden ellers er frisk og fin. Har vært borti hunder som passer uten at det har vært låsninger og annet inni bildet, men veldig greit å være helt sikker. Hvis den har gjort det siden den var valp, ville jeg ikke bekymret meg. Anonymkode: f779b...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville ha tatt hunden en tur til veterinær+noen som behandler hundekropper (typ fysio) for å bekrefte at hunden ellers er frisk og fin. Har vært borti hunder som passer uten at det har vært låsninger og annet inni bildet, men veldig greit å være helt sikker. Hvis den har gjort det siden den var valp, ville jeg ikke bekymret meg. Anonymkode: f779b...d0d Dette! Hadde en som aldri gikk i passgang så lenge den var i orden, begynte hun å passe var det en tur til kiropraktor, fikse en låsning i bekkenet og hunden var fin igjen. Så har jeg en nå som alltid har passet, hun er sjekket fra topp til tå uten funn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis en hund kun går passgang over flere år; kan den da bli skadet av det? Anonymkode: eb179...3db Nei den blir ikke skadet av å gå i passgang, noen velger det og noen raser mer enn andre. Dersom en hund vanligvis traver, begynner å passe kan det være indikasjon på en skade, men ikke passgang i seg selv. Anonymkode: c6b46...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Men kan det være skadelig å gå i passgang over flere år? Den er sjekka og er frisk nå men hva om noen år? Anonymkode: eb179...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men kan det være skadelig å gå i passgang over flere år? Den er sjekka og er frisk nå men hva om noen år? Anonymkode: eb179...3db Nei Anonymkode: 37099...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei Anonymkode: 37099...1d9 👍 Anonymkode: eb179...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå