AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Del Skrevet 16. mars I kinesisk medisin heng sorg/tristhet saman med lunger og hals: The Lungs are the primary organ associated with the Metal element in Tradtional Chinese Medicine, and they play a vital role in both physical and emotional health. The Lungs also control respiration, the intake of oxygen, and the release of carbon dioxide, which parallels Metal's theme of taking in and letting go. Anonymkode: 96369...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #22 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): I kinesisk medisin heng sorg/tristhet saman med lunger og hals: The Lungs are the primary organ associated with the Metal element in Tradtional Chinese Medicine, and they play a vital role in both physical and emotional health. The Lungs also control respiration, the intake of oxygen, and the release of carbon dioxide, which parallels Metal's theme of taking in and letting go. Anonymkode: 96369...03d Interessant😊 Sorg og tristhet er ikke ord som passer så veldig godt i mitt liv nå, da jeg har det bedre enn på lenge både ift kjærlighet og vennskap. Men det har vært mye sorg og tristhet i livet mitt tidligere, og også en del gamle sår som fortsatt ikke har grodd, så hvem vet, kanskje? Anonymkode: ffe7d...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 17. mars #23 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er under utredning av helseplager som oppstod for ca 3 mnd siden. Så langt ingen svar, bare masse kjipe undersøkelser. Jeg er så lei av å gå til ubehagelige undersøkelser, og sliten av å være engstelig for hva det kan være😔 Er det noen klarsynte (evt tarotkort-leggere) her som være så snill å prøve å se på om dette ordner seg? Vil jeg føle meg lettet nærmere våren, eller går jeg inn i en lang, tung periode helsemessig? Anonymkode: ffe7d...e7a Jeg er klarsynt. Blir tøft i 6 år. Så blir det bedre. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 17. mars #24 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kortene sier du må være tålmodig og ha tillit til de som jobber med/rundt deg. Du må roe/stresse ned. Du er generelt et bekymret menneske som tar sorgene på forskudd. Jeg ser at du lever i en slags kriseberedskap, og det er derfor du nå er plaget. Dette har skapt problemer for deg før (sorgene du tar på forskudd), og kan fortsette å gjøre det dersom du ikke finner ro, tillit og tålmodighet. Du blir deprimert fordi du ikke takler det uvisse. Fordi ting er uvisst/usikkert antar du det verste, og dermed blir du deprimert og får reelle somatiske plager. Du sliter med å se sammenhenger mellom a og b. Du trenger ikke forstå det, men du må ha tillit til at sammenhengen er der. plagene dine kommer av/blir forverret av stress, angst og bekymring. Du må ta tak i den egentlige roten, altså de traumene du sliter med, det vonde som har skjedd deg tidligere. Vær ærlig med dine behandlere. Sett deg inn i sammenhengen mellom traumer og somatiske smerter og autoimmun sykdommer (som du muligens allerede har). Anonymkode: 90176...2d2 Fjerndiagnostikk via Tarotkort, faktisk. Dette er regelbrudd. (Og galskap og svindleri) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 17. mars #25 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du er forresten ekstremt nedlatende og ekkel her, håper du ikke snakker til andre rundt deg på denne måten! 🤮 Anonymkode: ffe7d...e7a Realistisk er ordet du leter etter, det faktum at du ønsker å bli lest "tarot" kort for som AB på KG sier egentlig alt jeg trenger å vite om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå