Gå til innhold

Hvorfor vil du eller vil du ikke reise til Dubai?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Fru Uperfekt skrev (På 18.3.2025 den 11.57):

Er da langt bedre steder å reise om du er ute etter varme

og vi reiser til flere andre varme land hvert år.

Hvilke land har du i tankene, som er i den korte avstanden og som gir garantert den temperaturen, og de gode restaurantene?

AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 1.17):

Fatter ikke begriper Nordmenn som reiser til Dubai når du kan fly 4t lengre og være i Thailand🤷 Ett mer nydelig folkeslag og kulinarisk meny skal du lete lenge etter!! Vært begge steder men ALDRI om jeg skal tilbake!! Men tror det er greit at folk gjør egne erfaringer 

Anonymkode: d2341...8f1

Vi bruker å reise til Thailand en gang i året. I Tillegg til Dubai - det er jo to helt forskjellige turer.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Reiser på flere ferier årlig. En av dem pleier å være til Dubai. Har gjort det i mange år. Hvorfor? Garantert sol, rent,god mat og service nivå. Vi reiser ikke til flashy hoteller, vi bruker par luksus hoteller skårer veldig høyt på service. De er ikke av de nyeste, men som sagt vi er ikke ute etter flashy. Vi vet hva vi får når vi reiser til Dubai, og vi reiser ikke dit på grunn av kulturelle opplevelser. Vi reiser for å finne hvilepuls og nyte sol, varme og god mat. Det er mange meninger om Dubai, gjerne fra de som aldri har vært der. Jeg kommer ikke til å slutte å reise dit da jeg trives altfor godt til det. Og dere som ikke vil dit regner jeg med dropper også alle andre land hvor menneskerettigheter blir krenket? Som USA, Polen, Thailand, India etc.

Anonymkode: 16fc4...4d9

Akkurat slik som oss. 

Anonymkode: 75560...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

og vi reiser til flere andre varme land hvert år.

Hvilke land har du i tankene, som er i den korte avstanden og som gir garantert den temperaturen, og de gode restaurantene?

Vi bruker å reise til Thailand en gang i året. I Tillegg til Dubai - det er jo to helt forskjellige turer.

Akkurat slik som oss. 

Anonymkode: 75560...028

Cape Verde feks, ta gjerne litt høyhopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 1.17):

Fatter ikke begriper Nordmenn som reiser til Dubai når du kan fly 4t lengre og være i Thailand🤷 Ett mer nydelig folkeslag og kulinarisk meny skal du lete lenge etter!! Vært begge steder men ALDRI om jeg skal tilbake!! Men tror det er greit at folk gjør egne erfaringer 

Anonymkode: d2341...8f1

Et land full av hvite turister som kjøper barnesex? Og der nordmenn kjøper seg koner? Ja det er sikkert greit? Vet du hva ingen land er PERFEKTE! 

Anonymkode: 2778d...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...