AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:08 #81 Del Skrevet onsdag kl 01:08 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): La meg gjette: Du er muslim. Anonymkode: 05fa1...614 La meg gjette: Du er kristen. Anonymkode: 2778d...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:48 #82 Del Skrevet onsdag kl 01:48 Setter ikke mine bein i et eneste land som behandler kvinner som dritt. Anonymkode: 106b3...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:56 #83 Del Skrevet onsdag kl 01:56 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er så harry. Typisk sted hvor folk med lav kulturell kapital reiser fordi de tror det er "luksus". Har rett og slett ingen interesse for det. Anonymkode: 19c7a...858 Dette. Hadde ikke reist til Dubai om jeg så hadde fått fly og opphold gratis. Ingenting som frister, sjelløst sted. Hadde vært flau over å fortelle folk at jeg hadde vært der når folk flest vet forholdene innad i landet også. Man virker rett og slett sinnsykt ignorant om man reiser dit. Anonymkode: cca12...36f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:04 #84 Del Skrevet onsdag kl 02:04 Jeg ville ikke dra på ferie til Dubai, virker som en uekte by på alle måter. Byen er laget av underbetalte mennesker impotert fra fattige land. Disse jobber under forferdelige forhold, uendelig lange dager i varmen, og ingen form for sikkerhet ( HMS) på jobb. Mange blir lovet en god lønn ( for en fra Nepal eller India) men kommer ikke hjem levede, familien må betale sine få penger for å få kisten hjem... Fryktelig 😰 Dubai er et så rikt land, hvorfor behandler de dem som har bygd opp ladet så dårlig? Land uten kultur og kun menn som styrer. Ingen kvinner som få lov til å jobbe eller vise ser der det er turister. Anonymkode: 23306...83b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:11 #85 Del Skrevet onsdag kl 02:11 Snøløs skrev (11 timer siden): Du kan endatil være ettersøkt kriminell og myndighetene bryr seg ikke. Så lenge du har penger og kjøper bolig og setter inn i banken der er de fornøyde. De utleverer ikke bankinfo til andre land. Hadde følt meg utrygg. Mynglested for pedofile og div som gjemmer seg for loven. Anonymkode: cca12...36f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:29 #86 Del Skrevet onsdag kl 07:29 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde følt meg utrygg. Mynglested for pedofile og div som gjemmer seg for loven. Anonymkode: cca12...36f Utrygg i Dubai? Det må være årets😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 2778d...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet onsdag kl 11:47 #87 Del Skrevet onsdag kl 11:47 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er du for kort til å forstå at vi faktisk er veldig mange som verken liker falsk og latterlig overdådig luksus, brudd på menneskerettigheter eller moderne slaveri? Jeg ser ned på folk som reiser til Dubai frivillig, fordi jeg anser dem som materialistiske brødhuer uten et snev av ryggrad og gode verdier. Anonymkode: fc5ec...b93 Men til USA og Israel kan de ikke reise, men til sheike staten går det helt fint! Støttes ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet onsdag kl 11:49 #88 Del Skrevet onsdag kl 11:49 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Utrygg i Dubai? Det må være årets😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 2778d...e23 Ja om du gjør noe regimet ikke liker så kan det bli tøft ja, eller du ikke gjør noe i det hele tatt men en innbygger gjør noe med deg, da kan man fort ende i stort trøbbel. Men er man på en avstengt resort og klarer å oppføre seg og ikke rote seg til å bli voldtatt og lignende ? Så er det nok veldig trygt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:05 #89 Del Skrevet onsdag kl 14:05 Jeg har vært i 20 land og Dubai i UAE er nok den byen som både har vært renest og som jeg har følt meg tryggest i. Vi har mange land og steder som vi ikke vil dra til grunnet kriminalitet, men det gjelder ikke UAE. Man drar ikke til et land på ferie for å gjøre kriminelle handlinger. Da bør man i så tilfelle revurdere reisedestinasjonen! Jeg er ikke flau over å ha dratt dit eller noen av de andre stedene jeg har dratt på ferie til. Anonymkode: aaa2f...dff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet onsdag kl 16:40 #90 Del Skrevet onsdag kl 16:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært i 20 land og Dubai i UAE er nok den byen som både har vært renest og som jeg har følt meg tryggest i. Vi har mange land og steder som vi ikke vil dra til grunnet kriminalitet, men det gjelder ikke UAE. Man drar ikke til et land på ferie for å gjøre kriminelle handlinger. Da bør man i så tilfelle revurdere reisedestinasjonen! Jeg er ikke flau over å ha dratt dit eller noen av de andre stedene jeg har dratt på ferie til. Anonymkode: aaa2f...dff Hvor i Dubai var du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:16 #91 Del Skrevet onsdag kl 18:16 Dubai funker fint for sol, strand og god mat! Anonymkode: 4d49b...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:33 #92 Del Skrevet onsdag kl 19:33 Blåttvann skrev (2 timer siden): Hvor i Dubai var du? Hotell rett ved siden av Burj Khalifa. Utforsket sentrum, mall of Dubai og dro på ørkenturer. Var der under Ramadan så det var ekstra stille på dagtid rundt om kring. Ett av de fineste akvariumene jeg har besøkt er dette: https://uae.thedubaiaquarium.com Anonymkode: aaa2f...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet onsdag kl 20:18 #93 Del Skrevet onsdag kl 20:18 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hotell rett ved siden av Burj Khalifa. Utforsket sentrum, mall of Dubai og dro på ørkenturer. Var der under Ramadan så det var ekstra stille på dagtid rundt om kring. Ett av de fineste akvariumene jeg har besøkt er dette: https://uae.thedubaiaquarium.com Anonymkode: aaa2f...dff Så da var du ikke et sted der "vanlige" folk i fattigdom bodde. Dubai funker bare i sentrum, prøv å stikk litt utenfor så får du se hvor trygg du føler deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:22 #94 Del Skrevet onsdag kl 20:22 Det er jo ikke noe der som er ekte, ikke en gang strendene der er ekte. Så er det jo også et sted hvor "de" har et menneskesyn jeg ikke støtter, blant annet deres syn på kvinner og homofile. Anonymkode: 75803...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:27 #95 Del Skrevet onsdag kl 20:27 AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 12.31): Dubai er det populære reisemålet som frister meg minst av alle. Min grunn er at jeg syns det virker så pretensiøs sted å dra. For folk som går i merkeklær og liker å være flashy shoppe mer flash ting. I tillegg alle disse piskingene og arrester av utlendinger. Hvis jeg fikk gratis tur dit, ville jeg ha takket pent nei. Anonymkode: 05b8e...583 Slavekultur. Ingen burde støtte det. Anonymkode: c61a8...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #96 Del Skrevet i går, 08:30 AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 12.31): Dubai er det populære reisemålet som frister meg minst av alle. Min grunn er at jeg syns det virker så pretensiøs sted å dra. For folk som går i merkeklær og liker å være flashy shoppe mer flash ting. I tillegg alle disse piskingene og arrester av utlendinger. Hvis jeg fikk gratis tur dit, ville jeg ha takket pent nei. Anonymkode: 05b8e...583 For min del er det been there, done that. Var i Dubai for 17 år siden, noen år før det begynte å bli poppis og før influenser-"yrket" var en stor greie. Den gang da, var det et fantastisk sted, nyedlig vær, masse å se, trygt å fint å være turist. Men, mye har endret seg, og jeg skal på ingen måte tilbake. Frister ikke mpt på kvinnensyn, religion, LGBTQ osv. Anonymkode: ee211...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:19 #97 Del Skrevet i går, 10:19 Reiser på flere ferier årlig. En av dem pleier å være til Dubai. Har gjort det i mange år. Hvorfor? Garantert sol, rent,god mat og service nivå. Vi reiser ikke til flashy hoteller, vi bruker par luksus hoteller skårer veldig høyt på service. De er ikke av de nyeste, men som sagt vi er ikke ute etter flashy. Vi vet hva vi får når vi reiser til Dubai, og vi reiser ikke dit på grunn av kulturelle opplevelser. Vi reiser for å finne hvilepuls og nyte sol, varme og god mat. Det er mange meninger om Dubai, gjerne fra de som aldri har vært der. Jeg kommer ikke til å slutte å reise dit da jeg trives altfor godt til det. Og dere som ikke vil dit regner jeg med dropper også alle andre land hvor menneskerettigheter blir krenket? Som USA, Polen, Thailand, India etc. Anonymkode: 16fc4...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:24 #98 Del Skrevet i går, 14:24 Bruker å kjøpe smykker der. Spesielt smykker med diamanter og edelstener kan man gjøre et scoop. Sist gang kjøpte jeg et diamant-anheng for 5000 kr. Fikk det taksert i Norge til 11000 og solgte det for 9000,- 😆 Anonymkode: 18555...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:29 #99 Del Skrevet i går, 14:29 AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 11.37): Dette gjelder i alle muslimske land. Da får du boikotte alle slike land. Anonymkode: 18555...c2b Haha, det gjelder jaggu meg i Norge også. Anonymkode: 19c7a...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #100 Del Skrevet i går, 14:32 AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 12.31): (...) Hvis jeg fikk gratis tur dit, ville jeg ha takket pent nei. Anonymkode: 05b8e...583 Takke nei til en reise? Aldri i livet! Det finnes ikke ett eneste sted på planeten jeg hadde takket nei til en gratis tur til. Synes helt ærlig det er rart å tenke anderledes. Anonymkode: 7502c...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå