AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Hva ville dere valgt? Har flere dåpsgaver fra Eik barn med "Prins"- og "Prinsesse"-tema til første barna. Dette er jo ting vi tar vare på og bruker, som sølvskje og bilderamme. Nå er jeg veldig usikker på om det er lurt å gå for "Prins" til sistemann så det ikke blir feil at han blir eneste som ikke er prins/prinsesse, eller om han bør få et eget tema, fins blant annet "Hans" og "Espen Askeladd" fra eventyrene, "Du som metter liten fugl" og "Bæ bæ lille lam" fra barnebønn/-sangene. Noen som har flere barn av samme kjønn og gaver fra Eik barn eller liknende? Hva gjorde dere? Anonymkode: 4bea1...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Jeg tror jeg hadde gitt ham noe eget, så dere vet helt klart hva som tilhører hvem. Hadde personlig gått for Espen Askeladden av de du nevner, men var inne og kikket og begge så koselige ut. Skjønner den med at da blir en «prins», men det er jo bare navnet på en serie, så tror det skal gå bra. Det var veldig viktig her med ulikt, og å ha helt klart for seg hva som tilhørte hvem 😅 Ikke alle er så nidkjære da, men det vet en jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Hadde valgt noe annet enn de andre har fått. Anonymkode: 7b1ed...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Er dere kongelige? Anonymkode: 8d010...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå