AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Ja som trådtittelen sier. Ikke et spørsmål om det er bedre å kjøpe innenfor Ring 1 eller 2, så dere som har en sterk formening om det kan lage en egen tråd om det. Dette er et spørsmål om hvordan det er å etablere familie og bo på Ljan. Noen som bor der og kan fortelle litt om det? Anonymkode: 8be0e...5a8
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Ljan er fantastisk for barnefamilier. Nært nok sentrum, nærhet til sjøen og naturen. Synes folka er mindre sossete her enn på Nordstrand. Godt og trygt å vokse opp. Anonymkode: 6e2f5...f06 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Det jeg har inntrykk av er at Ljan er noe midt mellom Søndre Nordstrand og Nordstrand, altså mer ressursterkt nabolag uten å bli så "posh" som Nordstrand er. Anonymkode: 7173f...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Vi trives veldig godt! Flyttet dit rett etter at førstemann ble født og har ikke angret et sekund! Som skrevet over: ressurssterkt uten å bli posh. Anonymkode: 7b4b5...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Skrevet 17. mars Ljan er flott! Vokste selv opp på Nordstrand, men mine foreldre har flyttet til Ljan etter at jeg flyttet ut. Masse barnefamilier, trygt og ressurssterkt, men ikke for merkepress osv. Anonymkode: f6266...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Skrevet 17. mars Ljan er fantastisk. Det er hakket mer variert enn Nordstrand men praktfulle gamle dyre villaer i spedt terrasseblokker. Det er for tiden også god barnehagedekning der i motsetning til oppå platået. Rett og slett en skjult perle. Det negative er at det kun er en liten joker butikk der, og at det er ganske bratt utansett hvilken vei du går. Anonymkode: 46e2a...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå