AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Lurer på holdbarheten på slik ferdig babygrøt fra Nestle, skal bestille på nett og lurer på ca hvor lenge det er til utløpsdato. Noen som har mulighet til å sjekke for meg?😊 Anonymkode: 75e46...c0e
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Pulvergrøt?? Min går til desember 25, kjøpte på kiwi for 2 uker siden. Anonymkode: a00b0...761
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Finnes i både pulver og pose. Begge deler har ganske lang holdbarhet uåpnet, tror det er godt over et år fra produksjonsdato, men det kommer veldig an på hvor man bestiller fra hvor lenge dette er til. Er man uheldig ender man opp med å kjøpe noen som går ut neste uke liksom. Jeg har nestle posegrøt som går ut i januar og pulvergrøt som går ut i juli neste år, men sist jeg skille kjøpe posegrøt i en litt mindre butikk hadde alt de hadde gått ut allerede. Anonymkode: 9ec7d...c67
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Pulvergrøt?? Min går til desember 25, kjøpte på kiwi for 2 uker siden. Anonymkode: a00b0...761 Pulver ja. Takk:) Anonymkode: 75e46...c0e
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lurer på holdbarheten på slik ferdig babygrøt fra Nestle, skal bestille på nett og lurer på ca hvor lenge det er til utløpsdato. Noen som har mulighet til å sjekke for meg?😊 Anonymkode: 75e46...c0e Hadde ikke bestilt for mange pakker hvertfall, begge ungene her har reagert på grøten fra Nestle 😅 Anonymkode: aef5c...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå