AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars En sykepleier fortalte meg at hun hadde verdens beste jobb, etter at jeg spurte om hun hadde en slitsom og tung jobb. Var det bare noe hun sa? Eller er sykepleieryrket verdens beste jobb? Anonymkode: cee0a...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Du skjønner at dette er subjektivt og individuelt? Anonymkode: 4acd5...387 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Jeg har også verdens beste jobb. Det er jo bare noe jeg sier for å overbevise meg selv om at jeg har valgt riktig yrke. Ingen har prøvd alle jobber i verden, og det finnes ikke noe verdensmesterskap i jobb, så fasiten eksisterer ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Det er verdens beste jobb for noen og verdens verste for noen andre. Atter finnes det mange på midten mellom de ekstremitetene. Anonymkode: 339a6...127 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Det jeg ikke liker med yrket er å vaske gamle folk i rompa fri for bæsj. Liker ikke å vaske opp kjøkkenting for folk. Og liker ikke at det er mange bossy 40 + damer som prater skit og slenger dritt til meg som kollega (dette er i hjemmesykepleien). Anonymkode: 1c4f6...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det jeg ikke liker med yrket er å vaske gamle folk i rompa fri for bæsj. Liker ikke å vaske opp kjøkkenting for folk. Og liker ikke at det er mange bossy 40 + damer som prater skit og slenger dritt til meg som kollega (dette er i hjemmesykepleien). Anonymkode: 1c4f6...bbb Så hvorfor valgte du yrket hvis det er så forferdelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): En sykepleier fortalte meg at hun hadde verdens beste jobb, etter at jeg spurte om hun hadde en slitsom og tung jobb. Var det bare noe hun sa? Eller er sykepleieryrket verdens beste jobb? Anonymkode: cee0a...25f Et yrke har ingen garanti i seg selv. Arbeidsmiljø etc spiller inn det også. Dersom noen sa at de hadde verdens beste jobb, ville jeg tenkt at de mente selve arbeidsplassen. Ellers sier man vel yrke..? Jeg har verdens beste jobb 😁 Anonymkode: bd964...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): En sykepleier fortalte meg at hun hadde verdens beste jobb, etter at jeg spurte om hun hadde en slitsom og tung jobb. Var det bare noe hun sa? Eller er sykepleieryrket verdens beste jobb? Anonymkode: cee0a...25f Er du så kort i topplokket som det virker som her? Selvfølgelig kan en sykepleier synes jobben sin er verdens beste, akkurat som alle andre kan like jobben veldig godt. Selv kunne jeg aldri vært sykepleier, jeg synes jobben virker skikkelig kjedelig og jeg liker ikke kroppskontakt med fremmede, men jeg klarer selvsagt å fatte at andre liker andre ting enn meg. Jeg er misunnelig på folk som jobber med noe de har pasjon for, år etter år, som virkelig elsker det de gjør, det må gjøre livet mye lettere og bedre. Jeg kjenner ikke lidenskap for noe som helst. Noe kan være gøy og givende, men jeg brenner ikke for noe. Anonymkode: 7429d...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå