AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Tenkte å unne meg en ny veske . Har tidligere bare kjøpt brukt eller på hm. Har kikket litt på Valentino og Guess. Det er viktig at jeg får den på skulderen eller evt crossbody. Noen tips? Anonymkode: db951...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Brukes privat eller jobb? Anonymkode: 825ad...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Brukes privat eller jobb? Anonymkode: 825ad...643 Det blir privat. Aner ikke hvor jeg skal begynne å lete. Anonymkode: db951...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Synes Mulberry har mye fint! 😊 Kjøpte meg nettopp en Lily i str. s og er veldig fornøyd! Anonymkode: 35136...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Takk skal sjekkes ut😊 Anonymkode: db951...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars https://www.tigerofsweden.com/no/en/women/accessories/kiva-crossbody-leather-bag-109727050.html Kjøpte meg nylig denne 😍 Anonymkode: ab6b0...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars https://hanske-hallen.no/produkt/dame/vesker/decadent-april-small-crossbody-de758/ Anonymkode: 43fe9...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars Zalando har et godt utvalg synes jeg, og der kan man finne alt fra billige, fine vesker som ikke er skinn, til ganske dyre skinnvesker. Anonymkode: af8d9...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå