Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som har fylt 40 og ikke har tattoveringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde heller ingen tatoveringer da jeg var 40. Var ikke vanlig i min generasjon. 

Tok min første da jeg var 57 og nr. 2 da jeg var 60. Tror det holder. Begge betyr mye for meg da de ikke er valgt vilkårlig. Bryr meg nada om hva andre mener. 

Anonymkode: ae15e...721

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 21.48):

Jeg hadde heller ingen tatoveringer da jeg var 40. Var ikke vanlig i min generasjon. 

Tok min første da jeg var 57 og nr. 2 da jeg var 60. Tror det holder. Begge betyr mye for meg da de ikke er valgt vilkårlig. Bryr meg nada om hva andre mener. 

Ekspander  

Kan legge til at jeg jobber innen akademia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 10.44):

For min egen del, jeg hadde lyst på en tatovering og samlet en hel samling av ideer på pc av hva jeg ville ha, men jeg klarte aldri helt å bestemme meg for noe spesielt. Og mens jeg tenkte, tatoveringstrendene kom og gikk, slik som f.eks. tribal tattoos ble helt "ut". Så det ble til slutt ingenting på meg. 😅

Anonymkode: 7ed19...187

Ekspander  

Jeg brukte 2 år på å finne min tatovering. Jeg visste hvilken betydning den skulle ha. Jeg visste bare ikke hvilken form. Fant min og tok den. I etterkant ser jeg at den har flere betydninger. Du må bare se og tenke litt. Kunne ikke ha vært mer fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 7.39):

Tenker de er fornuftige og har allminnelig god smak og stil. Noe alle dem som har tatoveringer mangler, uansett alder (sjømenn, maori eller rockestjerner unntatt). 

Anonymkode: f7e90...baf

Ekspander  

Alle med tatoveringer mangler alminnelig god smak og stil? Da gjør sikkert favoritt artistene og favorittskuespillerne dine det også da? Eller er de unntatt?

AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 21.48):

Ekspander  

Jeg tok min i bursdagsgave til meg selv da jeg var 50.

AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 21.49):

Kan legge til at jeg jobber innen akademia. 

Ekspander  

Det gjør jeg også, og jeg er i følge mange av innleggene i denne tråden blottet for stil, god smak og sunn fornuft. 

Anonymkode: 1a978...e3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hverken tenker over eller dømmer andres kropper. Ikke bryr jeg meg om hva andre måtte mene om min heller.

Sære er vi vel alle på hver vår måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 7.33):

Tja. Jeg er 45, og alle jeg kjenner uten tatoveringer er noen særinger. Men det er jo ikke nødvendigvis noe galt i å være sær da 🤷‍♀️

Anonymkode: 5ed7c...4fd

Ekspander  

Er «alle» du kjenner uten tatovering særinger?!? Herregud for en generalisering! Jeg har da mange venninner, familiemedlemmer og kolleger som ikke har tatovering, og de er da akkurat som meg…. Jeg har en liten tatovering på leggen. 

Anonymkode: 062ae...813

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange tanker rundt folk over 40 som ikke har ryggrad nok til å stå støtt i egne valg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så sær, at jeg allerede for 25 år siden, syntes at tatoveringer var så mainstream at jeg ikke gadd å få meg noen. 

Anonymkode: a6d7d...225

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tatoveringer er vel ganske avleggs eller? 

Anonymkode: 5621f...e90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 12.22):

For min del, ja. Det er noe med smerten som gjør at hodet blir helt tomt, og det er utrolig befriende. Samme som når jeg holder på å dø på vei opp en fjelltopp - det er ikke plass til stress og bekymringer i hodet når det eneste man fokuserer på er å overleve. Og den følelsen av fred i hodet sitter i en stund hos meg, både etter tatovering og fjelltur.

Anonymkode: 5ed7c...4fd

Ekspander  

Hvor vondt syns du det er? Jeg vurderer sterkt, men har lav smerteterskel 😛 Hvor på kroppen er best å ta for å minimere smerten? :) 

Anonymkode: ecc14...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 22.10):

Det gjør jeg også, og jeg er i følge mange av innleggene i denne tråden blottet for stil, god smak og sunn fornuft. 

Anonymkode: 1a978...e3a

Ekspander  

Man trenger ikke være spesielt smart bare fordi man jobber i akademia… Det dummeste mennesket jeg har vært sammen med har doktorgrad. 

Anonymkode: c79c8...620

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 23.16):

Hvor vondt syns du det er? Jeg vurderer sterkt, men har lav smerteterskel 😛 Hvor på kroppen er best å ta for å minimere smerten? :) 

Anonymkode: ecc14...ed1

Ekspander  

Har bare tatt på innsiden av underarmene. Det gjorde veldig lite vondt.

Hvor vondt det gjør avhenger av hvor og hvor stor. Begge mine er små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Så flott hn ikke har kastet bort penger på slikt."

Anonymkode: 6d55c...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

grønt flag. tatoveringer er ikke krise, men det er litt negativt.

Anonymkode: fcdc6...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 7.39):

En tatovering som ser klar, skarp og fin ut når du er 30, ser bleknet, uklar og saggete og hengete ut på gammel og rynkete hud når du er 65.

Anonymkode: e3cc2...c2e

Ekspander  

Du ser på det helt feil. Når man er 65 så er tatoveringene kule, men når man er ung med perfekt hud så er det synd å dekke det til.

Anonymkode: fcdc6...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 7.30):

Som meg f.eks., dame som ble 40 i fjor og har aldri tatt en tattovering. Er det veldig sært og rart i min generasjon? Blir man satt litt i bås? 

Anonymkode: 01576...e45

Ekspander  

Jeg er snart 52, kvinne og er stolt. Syns sjelden tatoveringer på kvinner er fint. 

Anonymkode: dc4bb...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 7.30):

Som meg f.eks., dame som ble 40 i fjor og har aldri tatt en tattovering. Er det veldig sært og rart i min generasjon? Blir man satt litt i bås? 

Anonymkode: 01576...e45

Ekspander  

Jeg er snart 52, kvinne og er stolt. Syns sjelden tatoveringer på kvinner er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 18.22):

Ekspander  

Gammel tråd, svart dobbelt 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...