Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som har fylt 40 og ikke har tattoveringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som meg f.eks., dame som ble 40 i fjor og har aldri tatt en tattovering. Er det veldig sært og rart i min generasjon? Blir man satt litt i bås? 

Anonymkode: 01576...e45

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilken bås da liksom? Jeg har ikke tenkt over hvem som har tattis og ikke, snart 40 selv. 

Anonymkode: 72bd2...c29

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys...det er slett ikke noe negativt med det. Tvert i mot. Her er de som klarte å stå imot å skrible på det ene papiret de har fått utlevert og skal leve med et helt liv. Jeg tilhører også dem nemlig og det har aldri vært fristende å gjøre noe i den retning. Jeg har ikke "stått imot". Jeg vil ikke ha det, for jeg liker det ikke. Tjo Hei! :nigo: 

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja. Jeg er 45, og alle jeg kjenner uten tatoveringer er noen særinger. Men det er jo ikke nødvendigvis noe galt i å være sær da 🤷‍♀️

Anonymkode: 5ed7c...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Noen folk liker tatoveringer andre vil ikke ha det. Enkelt og greit 🤷🏻‍♀️ alder spiller da ingen rolle. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tyder på en evne til å tenke selv, og fornuft.

Anonymkode: ca085...ce2

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja. Jeg er 45, og alle jeg kjenner uten tatoveringer er noen særinger. Men det er jo ikke nødvendigvis noe galt i å være sær da 🤷‍♀️

På hvilken måte sær? Er de mer kjedelige? Annet? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som om tattoveringer er obligatorisk når man blir voksen? Ingen bryr seg om at du ikke har det 

Anonymkode: fec2b...498

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker aldri over at folk IKKE har en tatovering. Det er jo det som er normalen. 

Tatoverte folk, særlig de med mange, er de som er noen særinger og som jeg lurer litt på. Hva er poenget med å grise til kroppen sin permanent, liksom? En tatovering som ser klar, skarp og fin ut når du er 30, ser bleknet, uklar og saggete og hengete ut på gammel og rynkete hud når du er 65. Da blir alle tatoveringene en eneste "utflytende" masse uten skarpe linjer og skiller og man ser ikke en gang hva hver tatovering en gang skulle forestille eller hva det skulle stå av bokstaver.

Jeg har ikke en eneste tatovering og kommer aldri til å få en heller.

Anonymkode: e3cc2...c2e

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker de er fornuftige og har allminnelig god smak og stil. Noe alle dem som har tatoveringer mangler, uansett alder (sjømenn, maori eller rockestjerner unntatt). 

Anonymkode: f7e90...baf

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På hvilken måte sær? Er de mer kjedelige? Annet? 

Nei absolutt ikke kjedelig, men litt sånn... går sine egne veier kanskje? Tatovering er jo blitt ganske A4 egentlig. Mannen min har ikke tatovering, og han er det særeste mennesket jeg kjenner 😅 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå må du slutte, herregud.

Anonymkode: bd086...059

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen tatoveringer her. Veldig glad for at jeg aldri tok det da jeg var yngre og hadde lyst. 

Alle er sære på sin måte, men kjenner flere med tatovering som er sære enn de uten, så vil ikke påstå at det har noen sammenheng.

Anonymkode: d7742...909

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som meg f.eks., dame som ble 40 i fjor og har aldri tatt en tattovering. Er det veldig sært og rart i min generasjon? Blir man satt litt i bås? 

Vel, når man blir eldre og huden skrukkete blir ikke tatoveringene så attraktive lenger, smartest er dem som lar være.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker aldri over at folk IKKE har en tatovering. Det er jo det som er normalen. 

Tatoverte folk, særlig de med mange, er de som er noen særinger og som jeg lurer litt på. Hva er poenget med å grise til kroppen sin permanent, liksom? En tatovering som ser klar, skarp og fin ut når du er 30, ser bleknet, uklar og saggete og hengete ut på gammel og rynkete hud når du er 65. Da blir alle tatoveringene en eneste "utflytende" masse uten skarpe linjer og skiller og man ser ikke en gang hva hver tatovering en gang skulle forestille eller hva det skulle stå av bokstaver.

Jeg har ikke en eneste tatovering og kommer aldri til å få en heller.

Anonymkode: e3cc2...c2e

Jeg har to, og det er minnetatoveringer. Dette er individer som satte sterke spor i hjertet mitt, så hvorfor ikke på kroppen også? Det føles som at de alltid er med meg på et vis. For meg var det en del av å komme gjennom sorgen, og noe jeg kun gjorde for min egen del. Men du lurte kanskje ikke oppriktig på hva poenget er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de ikke har lyst på tatoveringer… 

Legger egentlig aldri merke om folk har tatoveringer eller ikke (med mindre de har hatsymboler eller lignende) og tenker aldri over om hvorfor de har eller ikke

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Haha, nei. Enig med deg i at det ser ut til at majoriteten nå har tatoveringer. 

Jeg synes ikke tatoveringer er noe pent og kommer ikke til å ta det. 

Men tenker ikke noe om de personene som har/ikke har. Smak og behag. 

Anonymkode: 9aecd...111

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg angrer livet av meg for mine to jeg tok i 30 årene. Den ene synes kun på stranda. Synes det er kjempe fint med de som ikke har tatt noen😊

Anonymkode: 9f650...90b

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei absolutt ikke kjedelig, men litt sånn... går sine egne veier kanskje? Tatovering er jo blitt ganske A4 egentlig. Mannen min har ikke tatovering, og han er det særeste mennesket jeg kjenner 😅 

Går sine egne veier? Hallo, det er jo et hederstegn, spør du meg. (Jeg er ikke så begeistret for sauer.)

Jeg synes altfor mange folk har tatoveringer i dag, man ser det jo overalt og må omtrent lete for å finne noen uten. Personlig liker jeg best «ubesudlet» hud. Synes det er mye finere og oser klasse.

Anonymkode: c79c8...620

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som ikke har tatoveringer - jeg tenker ingenting.

Folk som har tatoveringer - jeg tenker at det er harry. 

Anonymkode: c7276...299

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...