AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Hvilket navn synes du er finest som slutter på i ? Dere kan gjerne nevne det samme navnet flere ganger. Anonymkode: 76ae6...227
Million Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Det uttales som om det slutter på i, teller det? Jeg synes Hennie er så fint! 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Siri, Mari, Eldri, Elli, Leni Anonymkode: 64276...c34
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Siri synes jeg er flott. Enkelt og pent og helt fritt for jåleri. Anonymkode: d1f5b...ed8
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars Million skrev (5 timer siden): Det uttales som om det slutter på i, teller det? Jeg synes Hennie er så fint! Ja det telles det ja Anonymkode: 76ae6...227
søpapegøje Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Liker det finske navnet Helmi Også Naomi . Lilli hvis det gjelder siden det vanligvis skrives med y.
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars Lumi 🤍 Betyr «lys» på finsk Anonymkode: 3305a...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lumi 🤍 Betyr «lys» på finsk Anonymkode: 3305a...1ca Husket feil🙈Det betyr «snø» på finsk👍🏻 Anonymkode: 3305a...1ca
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Skrevet 17. mars søpapegøje skrev (22 timer siden): Liker det finske navnet Helmi Også Naomi . Lilli hvis det gjelder siden det vanligvis skrives med y. Ja det telles det. Alt med en i lyd på slutten eller y Anonymkode: 76ae6...227
Daisy-love Skrevet 18. mars #16 Skrevet 18. mars Hennie, Lili/y, og Mari og Annie er også ganske fint.
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Skrevet 19. mars Hildri og Janni heter tantene til mamma. Anonymkode: 227d0...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå