AnonymBruker Skrevet 16. mars 2025 #1 Skrevet 16. mars 2025 Startet på tirsdag pga depresjon. Dersom jeg opplever forverring på grunn av medisinen, når vil det bli bedre? Burde jeg slutte? Burde jeg ringe legevakt? (Opplever forverring som jeg tror ikke er lov å skrive om innpå her, men er ikke i akutt fare.) Anonymkode: ea182...121 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2025 #2 Skrevet 16. mars 2025 Har ringt legevakt. Tråden kan slettes om nødvendig. Anonymkode: ea182...121 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2025 #3 Skrevet 16. mars 2025 Vær obs på at den har en litt girende effekt, man blir mer rastløs og jeg sov dårligere, men ble også gladere og mer energi, det roet også ned angst selv om jeg fikk mot depresjon. Ble litt hyper rett og slett med godt humør. Anonymkode: d4487...2bc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2025 #4 Skrevet 16. mars 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vær obs på at den har en litt girende effekt, man blir mer rastløs og jeg sov dårligere, men ble også gladere og mer energi, det roet også ned angst selv om jeg fikk mot depresjon. Ble litt hyper rett og slett med godt humør. Anonymkode: d4487...2bc Kan ikke si jeg merker noe slikt. Har ramla ned i et svært svart hull. Legen skulle ringe meg tilbake i formiddag etter å ha sjekket om jeg i det heletatt burde fortsette på denne. Anonymkode: ea182...121
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2025 #5 Skrevet 16. mars 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan ikke si jeg merker noe slikt. Har ramla ned i et svært svart hull. Legen skulle ringe meg tilbake i formiddag etter å ha sjekket om jeg i det heletatt burde fortsette på denne. Anonymkode: ea182...121 Så leit, det er bra du følger opp med lege, jeg håper det går over og hvis ikke hadde jeg vurdert om jeg skal fortsette. Anonymkode: d4487...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2025 #6 Skrevet 16. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så leit, det er bra du følger opp med lege, jeg håper det går over og hvis ikke hadde jeg vurdert om jeg skal fortsette. Anonymkode: d4487...2bc Tusen takk ❤️ Anonymkode: ea182...121
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2025 #7 Skrevet 18. mars 2025 AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 6.36): Startet på tirsdag pga depresjon. Dersom jeg opplever forverring på grunn av medisinen, når vil det bli bedre? Burde jeg slutte? Burde jeg ringe legevakt? (Opplever forverring som jeg tror ikke er lov å skrive om innpå her, men er ikke i akutt fare.) Anonymkode: ea182...121 Hvordan går det med deg? Anonymkode: 67ac3...75d
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar Hvordan går det med deg nå? Fikk du effekt av Wellbutrin? Vurderer å be om å få prøve denne mot depresjon, virker som om det en mindre bivirkninger enn SSRI. Anonymkode: cb444...2b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå