AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:20 #1 Del Skrevet søndag kl 05:20 I Oslo er det noen små steinbutikker, som selger steiner og krystaller, men de jeg kjenner til er veldig små. Noen som vet om noen store? Eneste litt større jeg kjenner til er Steinhaugen i Moss Anonymkode: ee83b...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:28 #2 Del Skrevet søndag kl 05:28 Gå de til Lille Arcana i Oslo og spør hvor de kjøper sine stein. Du må nok grave litt for å finne dette Anonymkode: 00a60...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:10 #3 Del Skrevet søndag kl 06:10 Jeg er ganske sikker på at det var Sariel jeg var innom for noen år siden i Lillestrøm. Absolutt en større butikk enn Pachamama (de to jeg har vært innom i Oslo) og Lille Arkana. Adressen er Solheimsgata 4 2000 Lillestrøm, og det er ikke langt fra togstasjonen. Toget bruker ikke lang tid fra Oslo. Jeg har bare vært der en gang, så ville sjekket før jeg dro at de fortsatt har butikken. Jeg så ikke noe om det på hjemmesiiden, men adressen og et telefonnummer ligger nederst. Anonymkode: 126f3...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:00 #4 Del Skrevet søndag kl 08:00 Eneste butikken jeg veit om er Krystall Engelen på Hamar. Anonymkode: 144ec...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå