Gå til innhold

omskåret og ikke-omskåret penis

janerik39

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Soft mann skrev (4 minutter siden):

Tosk. Slutt å lete etter ord som er vanlige å bruke. Men som noen språknerder har imot😉

Jeg har ytringsfrihet så jeg kan si det jeg vil. Er bare barn som snakker slik, og det er aldersgrense her. 

Anonymkode: 7f358...9be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har ytringsfrihet så jeg kan si det jeg vil. Er bare barn som snakker slik, og det er aldersgrense her. 

Du har ikke hatt den erfaringen, så det er bedre at du prøver den før du snakker om den.😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker menn som ikke er omskåret. Nå er dette fra en kvinnes synspunkt.

Neste umulig å gi oralsex til utløsning. Klarte det kun en gang med eksen og vi var i sammen i 7 år. Lang tid når det gjelder samleie. Tok faktisk bare lengre og lengre tid. Litt vanskelig å gi en hand job pga. manglende forhud. Alt i alt så var det null positiv erfaring med en mann som var omskåret. 

Hår eller ikke på en mann har null betydning. Tror faktisk jeg foretrekker litt hår. 

Anonymkode: a7004...8b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
janerik39 skrev (9 minutter siden):

Du har ikke hatt den erfaringen, så det er bedre at du prøver den før du snakker om den.😜

Du svarer ko personen som sier at det ikke er greit å si æsj til andre mennesker, ikke personen som var ufin..

Anonymkode: 0cbab...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du svarer ko personen som sier at det ikke er greit å si æsj til andre mennesker, ikke personen som var ufin..

Anonymkode: 0cbab...2d9

Jeg snakker generelt om at man bør prøve noe før man dømmer det, ikke om hvem som sa hva😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Æsj, kunne aldri falt meg inn å ha sex med en som er omskjært. Blir som en dildo, lite spennende og turn-off.

Anonymkode: 8893d...cbf

Jeg anbefaler deg å prøve det før du snakker om det.😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Syns omskåret penis føles som å ha sex med tørt sandpapir. Får soppinfeksjon og rifter. Må bruke to flasker glidemiddel. Mannen må være hardere for å komme, da han har mistet mye av følelsen. 

Foretrekker det slik naturen mente det skulle være. Ukomplisert og mykere. Trenger ikke humpe som en kanin på speed for å oppnå orgasme.

Anonymkode: b1f83...3e7

Har hatt sex med én omskåret mann i mitt liv, og har samme erfaring: Huden på penishodet hans var ru, hard og tørr😏 Husker ikke om det tok lenger tid for ham å komme (snart 20 år siden), men det føltes i hvert fall ikke særlig deilig å suge ham..

Anonymkode: ae3d3...6a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hadde sex med en som er omskåret første gang for 3 år siden og jeg ser meg ikke tilbake.

Mye penere, glatt og fin , kommer oftest veldig fort på første runde men holder mye lengre på runde 2.😉

Dere som prater om at det blir tørt: da er det vel dere det er noe galt med - ikke mannen 😅

Hos oss renner det over og det er sikkert min skyld...😅

Han er forøvrig 17 år yngre enn meg så vi er en bra kombo 😅

Nå synes jeg forhud er bare ekkelt og skittent.

Anonymkode: 819dd...bf3

Renner av meg også, men blir likevel tørt underveis. Penisen er tørrer, det sier eieren selv også. Aldri opplevd at det har blitt tørt med penis med forhud. 

Anonymkode: 673ca...a0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS er bare ute etter å booste selvtilliten med trådene sine.

Anonymkode: 8893d...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
janerik39 skrev (12 timer siden):

Hvilken erfaring er det?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke klare å komme,  trenger vel kanskje ikke noe med forhud eller ikke  å gjøre. Eg har svært vanskelig for å komme, selv om eg har forhud. Men at dei muligens er ruere på hodet er vel kanskje naturlig da det er ubeskyttet hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
janerik39 skrev (På 16.3.2025 den 15.12):

Det du sier er din personlige preferanse, men påstandene dine er ikke vitenskapelig funderte. Jeg selv er omskåret og har ingen problemer med sensitivitet, nytelse eller sex generelt. Opplevelsen av sex varierer fra person til person, og det er ingen universell sannhet om at omskjæring reduserer nytelse eller krever mer innsats.

Å avvise noen kun basert på en kroppslig egenskap som omskjæring er en subjektiv vurdering, men det betyr ikke at dine erfaringer gjelder for alle. Mange omskårne menn har ingen problemer med følsomhet, glid eller nytelse. Seksuell nytelse handler like mye om kommunikasjon, kjemi og tilpasning mellom partnere som om fysiologiske faktorer.

Det må du gjerne tro, men det du sier stemmer ikke. 

Anonymkode: 3c8f1...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker omskåret og barbert, om ikke helt glatt så iallefall godt stusset. Kan fint ha sex med en som ikke er omskåret (selv om det ikke er like fint), men å ha sex med noen som ikke trimmer hår i noen varianter er turn off.

Anonymkode: 69ee6...b13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg foretrekker omskåret kvinner. Mye renere og mye penere å se på når det ikke er noe som henger eller må brettes til side.

Anonymkode: 8c9a8...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg foretrekker omskåret kvinner. Mye renere og mye penere å se på når det ikke er noe som henger eller må brettes til side.

Anonymkode: 8c9a8...50f

:trøst:

Er så mange tråder der menn skal ha lyse rosa underliv, analbleiking, null kjønnslepper, trangt hull og jeg vet ikke hva så du er sånn ca 100 år for sein med den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

:trøst:

Er så mange tråder der menn skal ha lyse rosa underliv, analbleiking, null kjønnslepper, trangt hull og jeg vet ikke hva så du er sånn ca 100 år for sein med den.

Eg elsker alle kvinnelige underliv. Jo mer jo bedre🙈eg er veldig svak for store lepper🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...